Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista na...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
kuze je skvela - o to vic me se*e, ze ted budu mit jen polovinu kuzi a polovinu alcantaru
- aspon se to nebude klouzat v zatackach 
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Re:
Srovnání je to hezký,díky, i přesto že jsem v Saabu neseděl tak si myslím že 3/4 bodů je čistě na zvyku.royal píše:OK, uz mam, takze sepisu... pro poradek, SAABa (9000 CD) uz mam 4 roky, Volvo (V70 I) od cervence 2007. Saab je 2.0 turbo benzin, Volvo je 2.5 TDI, SAAB je o 7 let starsi.mates píše:Asi trochu předbíhám, ale až koupíš nějaké to vysněné volvo, tak doufám, že napíšeš pár řádků o srovnání vozů saab versus volvo... myslím, že by to stálo za to.
Tot tak moje srovnani (skoro nesrovnatelnejch aut - takze berte s rezervou). Samozrejme jsem neresil to co je stejny, vcetne vybavy (maximalni...)
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: bylo V70 D5 OPTIMA, AT, MY03
Re:
Je pravda, že nás v autoškole učili držet volant za deset minut dvě. Ale mám pocit že jsem někde už četl, že se může držet volant v poloze třičtvrtě na tři (možná sportovnější jízda, nevím přesně, ale některé volanty mají prolisy na ruce právě v poloze třičtvrtě na tři). Pak zase poloha páček pro směrovky a stírače je ve Volvu přirozenější.royal píše:packy blinkru a steracu mi prijdou ve volvu nesmyslne dole. V SAABovi jsou podle me "na nejlepsim miste", t.j. kdyz mam ruce v poloze "13:50" tak nemusim presouvat ruku a jenom prstenickem a malickem zapnu tempomat/ovladam blinkry/prepinam svetla/ovladam sterace - ve Volvu na to same musim presunout ruku. Taky vypnuti/vyvolani predchoziho nastaveni tempomatu se da zvladnout v SAABovi hranou maliku (ma preklapeci vypinac), ve Volvu musim sundat celou ruku a prstem "zatahnout" za jezdici prepinac (v novych SAABech to je bych rek taky takhle nove-blbe)mates píše:Asi trochu předbíhám, ale až koupíš nějaké to vysněné volvo, tak doufám, že napíšeš pár řádků o srovnání vozů saab versus volvo... myslím, že by to stálo za to.
_________________
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
Volvo V70 II D5, 120kW, MY03, OPTIMA, AT
bylo Volvo V70 2,5D, 103kW(140PS), r.v.1999, černá, radio SC901 s 3CD changer, šíbr.
http://www.oriasis.info
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
Co se týče polohy rukou na volantu, tak teď se všude říká, že správná poloha je "třičtvrtě na tři". Před časem jsem byla na kurzu bezpečné jízdy a v krizových situacích jsem vyzkoušel obě polohy. A opravdu s tou "třičtvrtě na tři" je větší rozsah v ovládání auta a tudíž je to při krizovkách bezpečnější. Jinak je samozřejmě jasné, že při pohodové jízdě na dálnici takto volant nedržím, ale pokud člověk jede po nějakých okreskách, na sněhu, za hustého deště, po městě nebo všude tam, kde hrozí nějaká krizová situace, tak je lepší ten volant držet "třičtvrtě na tři".
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Praha-západ
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
Já slyšel, že za deset minut dvě platí u auta bez airbagu a třičtvrtě na tři u auta s airbagem a je to kvůli tomu, aby člověk neměl ruce přímo v jeho dráze. Zní to logicky, až na to, že když člověk zrovna nemá volant rovně tak je to celý jinak. Takže nevím.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI - bylo, uz slouzi na UA
Re:
Ohledne prolisu - slysel jsem ze na (airbagovym) volante jsou ty prolisy na palce proto aby si ridic nedaval palce "dovnitr" volantu, ale zvyknul si je mit na tom prolisu (nebo spis vystupku).... prave proto, aby pri aktivaci airbagu ten airbag mel volnou cestu, odhodil ruce a neulomil pri tom palce. Takze ted se na to snazim myslet.MichalK píše:Je pravda, že nás v autoškole učili držet volant za deset minut dvě. Ale mám pocit že jsem někde už četl, že se může držet volant v poloze třičtvrtě na tři (možná sportovnější jízda, nevím přesně, ale některé volanty mají prolisy na ruce právě v poloze třičtvrtě na tři). Pak zase poloha páček pro směrovky a stírače je ve Volvu přirozenější.royal píše:
packy blinkru a steracu mi prijdou ve volvu nesmyslne dole. V SAABovi jsou podle me "na nejlepsim miste", t.j. kdyz mam ruce v poloze "13:50" tak nemusim presouvat ruku a jenom prstenickem a malickem zapnu tempomat/ovladam blinkry/prepinam svetla/ovladam sterace - ve Volvu na to same musim presunout ruku. Taky vypnuti/vyvolani predchoziho nastaveni tempomatu se da zvladnout v SAABovi hranou maliku (ma preklapeci vypinac), ve Volvu musim sundat celou ruku a prstem "zatahnout" za jezdici prepinac (v novych SAABech to je bych rek taky takhle nove-blbe)
_________________
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
White Fabia Mk II Combi, 1.9 TDI '08
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97 - uz slouzi na UA
Blue V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
White Fabia Mk II Combi, 1.9 TDI '08
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97 - uz slouzi na UA
Blue V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3633
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
Myslím že ve chvíli kdy by mě líbal airbag by mi zlomený palce u rukou byli jedno
Volat by měl každý držet tak, aby uměl rychle a bezpečně reagovat v co největším rozsahu. to je asi nejdůležitější
.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC90 2,5T 2004
- Bydliště: Brno
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
mě stačila pravá ruka v gipsu (zápěstí) a měl jsem problémy na svaté místnosti, obě to si nedokážu představit
_________________
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
je: XC 90 2,5T , 2004
bylo: 850 T5 , 1994
bylo: 740 B230F , 1989
-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
Moc děkuji Royalovi za srovnání (asi opravdu nesrovnatelných aut). Na jaře chci provést změnu auta a do oka mě padla právě V70 (chtěl jsem S70, ale počítám s rodinkou) a Saab 9000 (proto jsem chtěl to srovnání). Ze Saaba jsem nakonec upustil i z toho důvodu, že je to tady na fóru prostě lepší
... 9000 se mi líbí, má velký kufr, všechno super, ale přijde mi, že si tyto auta kupují "nevybouření mladíci", kteří s tím lítají až odpálí turbo. Myslím, že se míň spálím, když půjdu do V70. Ještě jednou díky, skvělá práce 
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: Saab 99 Combi Coupe Turbo ´79
- Bydliště: Praha 4
Srovnani V70/I vs Saab 9000 CD - bylo "kolik je mista n
Pokud máte někdo otázky ke konkrétním Saabům, rádi se Sobíkem poradíme / podíváme se na auto / zjistíme historii / zajistíme servisní odborníky.mates píše:Moc děkuji Royalovi za srovnání (asi opravdu nesrovnatelných aut). Na jaře chci provést změnu auta a do oka mě padla právě V70 (chtěl jsem S70, ale počítám s rodinkou) a Saab 9000 (proto jsem chtěl to srovnání). Ze Saaba jsem nakonec upustil i z toho důvodu, že je to tady na fóru prostě lepší... 9000 se mi líbí, má velký kufr, všechno super, ale přijde mi, že si tyto auta kupují "nevybouření mladíci", kteří s tím lítají až odpálí turbo. Myslím, že se míň spálím, když půjdu do V70. Ještě jednou díky, skvělá práce
_________________
Tomáš
JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!
Tomáš
JE Bezzubka Volvo V50 2.0D-'05 + Dědouš Saab 99 Combi Coupé TURBO-'79 + Kábro Saab 900 2.0T-´89 + Sršínek Saab 9-5 SW 2.0T Vector E85 sw-'03
BYL Želvák Volvo V50 1.6D - '05 + Švestka - expediční manažerské SUV - '08 - vyměnil svůj plechový život za můj a já mu nadosmrti budu vděčný!
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé