S60 D5 slabé topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
jaký je rozdíl mezi NISSENS 73641
https://www.motora.cz/nissens/73641.html
a NISSENS 707102
https://www.motora.cz/nissens/707102.html
oba mi to našlo podle kodu...
https://www.motora.cz/nissens/73641.html
a NISSENS 707102
https://www.motora.cz/nissens/707102.html
oba mi to našlo podle kodu...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Jeden je tlustší.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
to ano, ale vejdou se tam oba?
respektive lze oba použít?
respektive lze oba použít?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Tak to nevím, vždycky jsem dával ten tlustší, levnější. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Ještě mě napadá otázka - Je v tom okruhu chladiva do radiátoru nějaký ventil? Pokud ano, mohl by při slabém topení být problém v tom? Díky předem...
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
ne, žádný tam není, radiátor je prostě furt teplý
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: V70 2.4i 106kw 1999
S60 D5 slabé topení
Má tvoje Volvo žaluzie před chladičem? Pokud ano, jsou funkční? Pokud je má a zůstávají permanentně otevřené, tak i to může být důvod slabšího topení
_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
to určitě ne, není to stodvacítka...
navíc žaluzie jsem snad na P2 ještě neviděl, ani je tu snad nikdo nemá? možná někdo v severnějších končinách
navíc žaluzie jsem snad na P2 ještě neviděl, ani je tu snad nikdo nemá? možná někdo v severnějších končinách
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Díky za nápad, žaluzie nemám. Chladič jsem řešil, jak zmiňuji v prvním příspěvku, měnil jsem termostat, který teď už krásně funguje. Zkoušel jsem i pokusně v mrazech zakrýt otvory v masce před chladičem, jak to mnoho řidičů na zimu dělá. Bylo ale zcela jasné, že motor se zbytečně moc zahříval a trápil jsem větrák u chladiče, takže jsem to zase sundal. Na topení to vliv nemělo. Z toho, co jsem zatím četl, mi jasně vychází radiátor, akorát to teď nestíhám, a tak mám holt v autě mírně frišnoRoman3150 píše: 11 pro 2023 23:23 Má tvoje Volvo žaluzie před chladičem? Pokud ano, jsou funkční? Pokud je má a zůstávají permanentně otevřené, tak i to může být důvod slabšího topení


-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: V70 2.4i 106kw 1999
S60 D5 slabé topení
Není zač. Ještě mě z vlastní zkušenosti napadá kontrola vodní pumpy. Ta mě jednou vypekla u bmw, když se na ní postupně vylamovaly plastový lopatky. Se zanesenym radiátorem jsem si taky užil svý, ale pomohlo ho napojit na mimotělní oběh
. Kbelík s horkou vodou, kalovka a kyselina citronová. Tenkrát z toho vylital poradnej sajrajt 

_________________
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
Volvo v70 1999 2.4i 106 kw
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Pumpa myslím bude dobrá vzhledem k tomu, jak se pěkně zahřívá chladič. Ale s tím mimotělním oběhem je to zajímavej nápad. Zatím jsem do toho neplánoval jít, protože jsem někde četl, že to nakonec stejně skončí výměnou radiátoru. Ale zase je to přeci jen jednodušší operace a taky levnější, tak jsi mi nasadil brouka do hlavy
Díky!

-
Offline
- Příspěvky: 5576
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S60 D5 slabé topení
Někdo tu psal, že to smrdí po výměně radiátoru 
dnes jsem měnil v dodávce (naštěstí stál v kelly jen 4 kila) když se to zahřálo, to bylo smradu jak v Cařihradu, fakt to bylo normálně vidět a musel jsem otevřít okna, než se to vysmrádlo.

dnes jsem měnil v dodávce (naštěstí stál v kelly jen 4 kila) když se to zahřálo, to bylo smradu jak v Cařihradu, fakt to bylo normálně vidět a musel jsem otevřít okna, než se to vysmrádlo.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Ok, až budu měnit, vrazím k tomu někam stromeček... 

-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
S60 D5 slabé topení
Včera jsem měnil ve V70 a zatím nic nesmrdí,asi v rámci šetření nepoužili konkor 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Tak jsem si řekl, že přeci jen zkusím proplach radiátoru. Vypustil jsem chladivo a teď bych potřeboval odpojit tyto dvě hadice v prostoru za motorem. Předpokládal jsem, že se zmáčknou ty plastový pérka proti sobě a pak se hadice stáhne, ale nějak se tomu nechce. Není na to nějaký grif abych to nedojebal? Díky

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
Jiný grif v tom není, ale ty hadice bývají na těch trubkách časem "přilepené". Takže s tím zkus trochu zakroutit do stran a pak zatáhnout k sobě. Samozřejmě se zmáčknutými packami.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Perfekt, zabralo to, díky! Teď ještě musím zajet koupit hadici se správným průměrem. Naměřil jsem, že ty trubičky mají cca 18 mm, takže mi z toho vychází hadice 3/4"
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
A proč ten radiátor zrovna nevymenis? Vždyť stojí pár stovek...
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Vlastně asi největší důvod je, že se bojím toho odpojení volantu, které se musí udělat, aby se dal radiátor vysunout ven. Mám z toho respekt, ale nakonec do toho půjdu, když to bude nutné...
-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
Však na tom odpojení není co pokazit.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 D5 slabé topení
No, zjistil jsem zajímavou věc.
Tyhle náhrady od Nissensu apod. mají jiný počet trubiček a setkal jsem se s tím, že auto po výměně radiátoru sice topilo lépe než před výměnou, ale při volnoběhu a plném zapnutí větráku šel po chvilce z výdechů studený vzduch.
Dělá mi něco podobného i moje auto, kde mám momentálně radiátor od Van Wezel, předtím jsem měl právě Nissens a stává se, že za jízdy mi auto jakoby přestane topit.
Takže jsem vyzkoušel do toho netopícího auta (XC90 D5) Mahle za 2300,- Kč www.autodilos.cz/autodily/vymenik-tepla-vnitrni-vytapeni-617812945 který vypadá identicky jako originál a auto najednou začalo fungovat normálně.
Takže přemýšlím, že ho do svého auta koupím taky.
Apropo, tuhle zkušenost mám aktuálně týden a dříve jsem doporučoval právě ten Nissens, kterých jsem vyměňoval už několik a vím jenom o tomhle jednom, že měl potíže.
Přidáno za 1 minuta 33 sekund:
Více by jsi se měl bát vykostění spínače brzdových světel, protože to jde napikaču a není problém ho zlomit, když se to udělá blbě.mm315 píše: 06 led 2024 18:03 Vlastně asi největší důvod je, že se bojím toho odpojení volantu, které se musí udělat, aby se dal radiátor vysunout ven. Mám z toho respekt, ale nakonec do toho půjdu, když to bude nutné...

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
No prosím, teď seru děsemraolsa píše: 06 led 2024 18:30 Více by jsi se měl bát vykostění spínače brzdových světel, protože to jde napikaču a není problém ho zlomit, když se to udělá blbě.![]()

-
Offline
- Příspěvky: 3477
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 D5 slabé topení
To kdybych věděl, tak mi v krabici leží ten Mahle... 
Ale lehounký pokles teploty na volnoběh zaznamenávám i s tím současným.

Ale lehounký pokles teploty na volnoběh zaznamenávám i s tím současným.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
S60 D5 slabé topení
[smention u=7368]raolsa[/smention] A já už mám na tu naši březnovou akci nakoupený ten Nissens...
Ale Mahle je zase o dost dražší, takže bych možná stejně zůstal u Nissense. No, oproti aktuálnímu stavu to stejně bude po výměně určitě mnohem lepší, tak už to nechám být

Ale Mahle je zase o dost dražší, takže bych možná stejně zůstal u Nissense. No, oproti aktuálnímu stavu to stejně bude po výměně určitě mnohem lepší, tak už to nechám být

_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 15
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5244T7 93kW 2006
S60 D5 slabé topení
Takže udělal jsem nejdřív proplach vodou z vodovodu v opačném směru než teče chladivo. Přijde mi ale, že radiátor protéká docela v pohodě. Natočil jsem to na video viz. odkaz níže. Když už jsem tam měl ty hadice, propláchnul jsem to 5% roztokem kyseliny citrónové. Za občasného zapumpování jsem to nechal odmočovat 2 dny. Nic moc se z toho nevyplavilo viz. foto. Vše jsem tedy vrátil zpět, nalil chladivo a otestoval. Nezměnilo se samozřejmě nic, pořád to topí slabě. Naopak motor se pěkně zahřívá na 90 stupňů, pak se otevře termostat a chladič se také pěkně prohřeje, takže si myslím, že pumpa je ok. Co se týče trubek do radiátoru, při vypnutém větráku jsou obě horké, že nejde udržet ruku a když se pustí větráky naplno, vzduch radiátor ochladí a teplota výstupní trubky klesne. Přijde mi tedy, že problém je v nízkém průtoku. Že by tedy byla ucpaná nějaká hadice nebo trubka po cestě? A hlavně jak to hledat
Jde na mě trudomyslnost
Našel by se nějaký nápad nebo návod? Díky předem...
https://youtu.be/YTMdEzWMlFE


https://youtu.be/YTMdEzWMlFE
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé