Budu se muset smířit s tím, že asi jeden vstřik má už to nejlepší za sebou. Dokud půjde jen o ty dvě vteřiny při studeným startu (teploty pod nulou), tak to řešit nebudu.
VIDA vs žhavičky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
VIDA vs žhavičky
Takže svíčkama to koktání u mě také nebude
Proměřil jsem je a všechny mají 0,9 Ohm, což je hodnota nové svíčky.
Budu se muset smířit s tím, že asi jeden vstřik má už to nejlepší za sebou. Dokud půjde jen o ty dvě vteřiny při studeným startu (teploty pod nulou), tak to řešit nebudu.
Budu se muset smířit s tím, že asi jeden vstřik má už to nejlepší za sebou. Dokud půjde jen o ty dvě vteřiny při studeným startu (teploty pod nulou), tak to řešit nebudu.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
VIDA vs žhavičky
Tak dorazil Ravenol a už je v motoru. Trošku mě zarazila hustota, protože teplý 0W-30 tekl doslova jako voda a studený 5W-30 mi ani po třech minutách sám nevytekl z flašky (Ravenol má takovou hrubou mřížku v hrdle).
Jak to bude startovat studený, uvidím až ráno, ale ztišení motoru okamžitě. Schválně jsem si to chtěl ověřit i hlukoměrem a tady je důkaz. Měřeno za stejných podmínek (jen jen jiný olej). První je Mobil 0W-30 A5/B5 (C2) při nájezdu cca 2000km (asi dobře rozpouští, páč byl černý jak bota). Druhý je Ravenol 5W-30 VMP. Ztišení o 3dB.
Jak to bude startovat studený, uvidím až ráno, ale ztišení motoru okamžitě. Schválně jsem si to chtěl ověřit i hlukoměrem a tady je důkaz. Měřeno za stejných podmínek (jen jen jiný olej). První je Mobil 0W-30 A5/B5 (C2) při nájezdu cca 2000km (asi dobře rozpouští, páč byl černý jak bota). Druhý je Ravenol 5W-30 VMP. Ztišení o 3dB.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Příspěvky: 606
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
VIDA vs žhavičky
to Hajnej: a správný žhaviče máš?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10039
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
VIDA vs žhavičky
passport....jestli myslíš napětí, tak ano.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé