Takže svíčkama to koktání u mě také nebude Proměřil jsem je a všechny mají 0,9 Ohm, což je hodnota nové svíčky.
Budu se muset smířit s tím, že asi jeden vstřik má už to nejlepší za sebou. Dokud půjde jen o ty dvě vteřiny při studeným startu (teploty pod nulou), tak to řešit nebudu.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
Tak dorazil Ravenol a už je v motoru. Trošku mě zarazila hustota, protože teplý 0W-30 tekl doslova jako voda a studený 5W-30 mi ani po třech minutách sám nevytekl z flašky (Ravenol má takovou hrubou mřížku v hrdle).
Jak to bude startovat studený, uvidím až ráno, ale ztišení motoru okamžitě. Schválně jsem si to chtěl ověřit i hlukoměrem a tady je důkaz. Měřeno za stejných podmínek (jen jen jiný olej). První je Mobil 0W-30 A5/B5 (C2) při nájezdu cca 2000km (asi dobře rozpouští, páč byl černý jak bota). Druhý je Ravenol 5W-30 VMP. Ztišení o 3dB.
Screenshot_20220112-134711.png
Screenshot_20220112-143254.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)