Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.

Auta vybavena ACC umi jen ACC do nejakeho roku.raolsa píše:A to tyhle auta neumí normální tempomat? Tzn. když ho zmáčknu tak to udržuje nastavenou rychlost?
Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.
Ne, neumíraolsa píše:A to tyhle auta neumí normální tempomat? Tzn. když ho zmáčknu tak to udržuje nastavenou rychlost?
Tak to si asi svou V70II nechám ještě hodně dlouho.
To ho máš asi rozbitej, ale je tam.Werscajk píše:Stejně tak u P3 odebrali senzor hladiny oleje, který u P2 post-FL přidali. Takže zatímco si post-FL P2 řekne o dolití, když je olej na minimu, tak P3 zarytě mlčí.
Nesmysl, je tam a hlasi to tusim Nizka hlasina oleje. Je to i v manualu...Werscajk píše:Ne, neumíStejně tak u P3 odebrali senzor hladiny oleje, který u P2 post-FL přidali. Takže zatímco si post-FL P2 řekne o dolití, když je olej na minimu, tak P3 zarytě mlčí.
Dobře sepsáno, mohu také potvrdit z podobných pár zkušeností s ACC i u jiných automobilek.Schumi_01 píše:Tak ještě k ACC.
Ano, nezrychlí přímo v zatáčce, je to dané stupni natočení volantu... Což ale znamená, že jakmile ztratí auto před sebou (a že má zorné pole hodně ubohé) je schopný zrychlit ještě před zatáčkou nebo na vjezdu do ní kdy volant nepřekročí dané stupně natočení.
Výsledek pak je, občas jedete jak na drogách kdy před zatáčkou přidáte a v ní nebo na výjezdu zpomalíte... Až takový pako před sebou zase někdy uvidím, už vím proč)
Blinkry fungují, to ano, ale blinkr nebliká jen vpředu, ale i vzadu a abych s ním kompenzoval funkci ACC a přitom dával informaci o změně směrů kterou ani udělat nechci v tu chvíli, to mi taky přijde na hlavu.
Jediné s čím souhlasím, že se s ním musí naučit žít co se týče bezpečné vzdálenosti. Potud je to v pořádku.
Ale jeho zorné pole a rychlost reakcí na zmizení auta jsou vážně trapné. Holt je to jeden z prvních systémů a Volvo nikdy nebylo etalon techniky v tomhle smyslu.
Mohu porovnávat s Mercedesem E a tam je to jeden velký luxus co se týče fungování ACC.
Tady to jen otravuje život.
Nové modely už jsou nastavené lépe, ty které už umí i zastavovat a měnit funkci ACC jen za CC.
Jsem zvyklý jezdit hodně plynule s normálním CC a předvídat a vypínat zapínat... Tenhle nedokonalý ACC mi do toho akorát háže vidle.
No to je přesně to proč jsem tohle téma otevřel...dunnst píše:Mno a dá se to ACC nějak předělat na CC, třeba jen vyndáním nějaké pojistky?
pokud jde to trvalé vyřazení (ne možnost vypnout/zapnout bějem jízdy) acc aby fungovala jen jako cc, tak by to mohlo jít přes VDASH od D5T5 změnou konfigurace auta.Schumi_01 píše:No to je přesně to proč jsem tohle téma otevřel...dunnst píše:Mno a dá se to ACC nějak předělat na CC, třeba jen vyndáním nějaké pojistky?
Teoreticky by šlo vyřadit radar (buď pojistkou či jinou chybou a zastavení jeho funkce), pak podle mě ale nebude fungovat tempomat vůbec a hlavně přijdeš o protikolizní systém, který zase v případě nepozornosti úplně k zahození není.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé