Teplota nehapruje, rozsvítí se občas v zátěži, třeba do kopce v 2800tis otáčkách nastane lehký pokles tahu, jak kdybych polevil nohou na plynu, táhne normálně dal a zase zhasne. Jestli to nebude ventil pro regulaci turba třeba. Egr je vyčištěny, palivak nový, podtlaky vyměněné, startuje na brnk ať je -20 nebo +30.
Jinak k těm světlům ano, TYC mám vyhlidle dokonce asi za 1150 kus

jenže jsem teď poslední 3/4 roku každou korunu dával na byt, tak jsem ty vypálený paraboly chtěl alespoň "ochcat" denním svícením za 150 kaček.... Hlavně nevím, zda-li má smysl do toho nějak sypat a nechat si to, nebo jen lít naftu, udělat v únoru stk a za 2 roky koupit něco novějšího...Mám to auto fakt rád, ale těch nedostatků na tom.. obouchany ze sídliště z každé strany, klima nejde, servo hadice rosí, je vyndana pojistka vnitřního osvětlení protože zůstává jinak pořád svítít takže asi mikrospinac v nějakém zámku atd atd... zkrátka pořád je co dělat a rozhodně to u V70 v tdi není rentabilní
