Protoze, kdyby tam dal PURy od Martina, nebo PowerFlexu, tak by na tom byl znacne lip...
Ale to by lidi museli umet cist/hledat/pouzivat mozek, napsany to tu je vsude mozne uz asi tak 1000x...
ttoommaasseekk píše:Tohle nemám rád.
Martine, ty tvé rychlé odpovědi, proč?
Přitom stačí se trochu rozepsat. Například že s touto firmou nemáš dobré zkušenosti z toho a toho důvodu.
Takhle je to jak facka.
Psal jsem to nejméně 100x,že všechny silentbloky přední nápravy,včetně originálů jsou duté a měkké.Pokud brzdíš,mění se geometrie nápravy,dochází k vibracím a zároveň brzdný účinek není stejný, pak může docházet ke kroucení kotoučů. Jinak za mne rozhodně nedoporučuji značku ATE !!! Větší sračku jsem v poslední době nemontoval. Zákazník si ji vyžádal a během cca 3 měsíců došlo k vytrhání kusu kotouče. Podotýkám,že jak desky,tak kotouče byly ATE. Reklamace pochopitelně zamítnuta!
ttoommaasseekk píše:Tohle nemám rád.
Martine, ty tvé rychlé odpovědi, proč?
Přitom stačí se trochu rozepsat. Například že s touto firmou nemáš dobré zkušenosti z toho a toho důvodu.
Takhle je to jak facka.
Psal jsem to nejméně 100x,že všechny silentbloky přední nápravy,včetně originálů jsou duté a měkké.Pokud brzdíš,mění se geometrie nápravy,dochází k vibracím a zároveň brzdný účinek není stejný, pak může docházet ke kroucení kotoučů. Jinak za mne rozhodně nedoporučuji značku ATE !!! Větší sračku jsem v poslední době nemontoval. Zákazník si ji vyžádal a během cca 3 měsíců došlo k vytrhání kusu kotouče. Podotýkám,že jak desky,tak kotouče byly ATE. Reklamace pochopitelně zamítnuta!
Prima, takhle jsem si to představoval.
Děkuji.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ivanvanata píše:hele já jsem zažil zkroucení kotoučů u bmw z té příčiny, že když je nasazovali tak nebyly dobře očištěny dosedací plochy na náboji, záleží taky na skutečným výrobci ...podle mě když dáš skutečný origo nebude problém...
Dosedací plochy byly čištěny.
To je otázka, zda by originály pomohly. Nabídku jsem na ně měl a velmi zajímavou, ale nakonec jsem zvolil bližší autoserivs, kde montují ATE. S ATE nemá tento servis, co je dává na Volva, sebemenší problém.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 05 dub 2018 08:47, celkem upraveno 1 x.
Zajsoft píše:Protoze, kdyby tam dal PURy od Martina, nebo PowerFlexu, tak by na tom byl znacne lip...
Ale to by lidi museli umet cist/hledat/pouzivat mozek, napsany to tu je vsude mozne uz asi tak 1000x...
V autorizáku Ti taky nedají PUR a maká to. Určitě bych tuhle informaci nebral plošně.
Hele a neni divný, že se ti třese celý auto a ne volant při brzdění ? Jakej je rozdíl v jízdě a brzdění ?
Jako by problém třesení auta byl jinej, než zkroucený kotouče a ty pak jen následek toho problému. Takže klidně ta geometrie, nějaký uložení, nějakej problém se stabíkama, co AWD ?
Krystof P. píše:Hele a neni divný, že se ti třese celý auto a ne volant při brzdění ? Jakej je rozdíl v jízdě a brzdění ?
Jako by problém třesení auta byl jinej, než zkroucený kotouče a ty pak jen následek toho problému. Takže klidně ta geometrie, nějaký uložení, nějakej problém se stabíkama, co AWD ?
Přesně jak píšeš. Taky mi je divný, že se klepe auto jak při jízdě tak při brzdění. Divné ale je, že se auto při brzdění rozklepe po výměně kotoučů až po několika tis km. Možná se kotouče lehce (v rámci tolerance) zkroutí a přes nějaký díl se výrazně přenášejí do karoserie? Jak píšu poloosa nebo tlumič?
Co AWD? Nevím. Že by kardan? Že by rozkopal kotouče?
ATE nic samo nevyrábí. Dělají vývoj brzdného systému a do prvovýroby si nechávají vyrábět díly u zavedených firem jako třeba Texar (označené je to pak Volvo ATE) a do druhovýroby (označené už jen ATE) si to nechávají vyrobit už hlavně na nízkou cenu třeba v číně.
Mi V40 vibrovala pri vadnem homokinetickem kloubu. Jak pri brzdeni, tak pri jizde. Dlouho na to nikdo nemohl prijit a az probehla zbytecna vymena lozisek, tak jsem si rekl natvrdo at mi vymeni ten homokloub a mel jsem po problemu. Tehdy jsem to rikal hned, ze budu mit vadny kloub. Pokud si kloub nemenil, tak zkus. Kdyz uz si menil skoro celou napravu, tak kloub te nezabije.
U V70 mi tez vibroval volant pri brzdeni. Mysles jsem si, ze kotouce kaput. Ja si zrenovoval vsechny brzdove trmeny a soucasne menil cepy rizeni. Tezko rict co to tehdy zpusobovalo, ale po vymene techto veci vse v poradku.
Mozna mas chujovo nasazeny nebo zasekly pistek na trmenech. Aj novy se muze seknout ne? Zkus zkontrolovat jak chodi.
Jinak nevim.
cico píše:Mi V40 vibrovala pri vadnem homokinetickem kloubu. Jak pri brzdeni, tak pri jizde. Dlouho na to nikdo nemohl prijit a az probehla zbytecna vymena lozisek, tak jsem si rekl natvrdo at mi vymeni ten homokloub a mel jsem po problemu. Tehdy jsem to rikal hned, ze budu mit vadny kloub. Pokud si kloub nemenil, tak zkus. Kdyz uz si menil skoro celou napravu, tak kloub te nezabije.
U V70 mi tez vibroval volant pri brzdeni. Mysles jsem si, ze kotouce kaput. Ja si zrenovoval vsechny brzdove trmeny a soucasne menil cepy rizeni. Tezko rict co to tehdy zpusobovalo, ale po vymene techto veci vse v poradku.
Mozna mas chujovo nasazeny nebo zasekly pistek na trmenech. Aj novy se muze seknout ne? Zkus zkontrolovat jak chodi.
Jinak nevim.
Dík za tipy. Kloub jsem neměnil. Nad zbytkem se zamyslím.
na bráchovo V70 taky vibrovali, koupil jsem adaptéry na 302mm, osadil nové kotouče od Brembo, stejně tak destičky a je to už pár let OK.
Máš velký nebo malý brzdy?
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Jsem taky neuvědoměle osadil přední ramena novými Lemfördery a auto je jízdně horší než s původními vymlácenými.
Otázkou je jestli mě ojebali u Homolky, že neudělali geometrii (napovídaly by tomu netknuté šrouby na podvozku) nebo jsou ty silentbloky nějaké fejky
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
eLzyx píše:
Jsem taky neuvědoměle osadil přední ramena novými Lemfördery a auto je jízdně horší než s původními vymlácenými.
Otázkou je jestli mě ojebali u Homolky, že neudělali geometrii (napovídaly by tomu netknuté šrouby na podvozku) nebo jsou ty silentbloky nějaké fejky
To je otázka, co znamená jízdně horší? Vadné silentbloky přední nápravy poznáš nejvíce v zatáčce,pokud v ní brzdíš,nebo přidáváš,tak auto změní stopu a musíš stopu korigovat volantem.Ale takhle se bohužel chovají všechny standardní silentbloky,čím měkčí jsou,tím lehčeji auto změní geometrii a tím změní stopu.Někde na youtube proběhlo video, jak se přední náprava chová za jízdy. Co se geometrie týká,tak každá geometrie se začíná měřit od zadní nápravy.Pokud tohle někdo neudělá,nebo je na zadní nápravě nějaký problém,je jakékoliv další měření úplně k ničemu.
před výměnou a geo bylo občas slyšet bouchnutí, ale auto bylo jízdně stabilní. Teď po výměně a geo je to pocitově jako kdybych měl kola do V a auto se furt přetahovalo kam pojede. Navíc při odlehčení nápravy a opětovném zatížení (zatáčka, hup atp.) mám pocit, jako kdyby se změnila geometrie do dalšího nadlehčení.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
eLzyx píše:na bráchovo V70 taky vibrovali, koupil jsem adaptéry na 302mm, osadil nové kotouče od Brembo, stejně tak destičky a je to už pár let OK.
Máš velký nebo malý brzdy?
Dnes jsem vyrazil na technickou na kontrolu podvozku a na brzdové válce. Verdikt je takový, že podvozek i brzdy jsou naprosto v pořádku.
Podvozek pán prošel opravdu důkladně.
Brzdy - ručičky na budících se vůbec nekmitaly.
Prostě auto je dle technika v pořádku, podvozek dobrý, kotouče rovné.
hajnej píše:Dnes jsem vyrazil na technickou na kontrolu podvozku a na brzdové válce. Verdikt je takový, že podvozek i brzdy jsou naprosto v pořádku.
Podvozek pán prošel opravdu důkladně.
Brzdy - ručičky na budících se vůbec nekmitaly.
Prostě auto je dle technika v pořádku, podvozek dobrý, kotouče rovné.