
Ta naše kára je nějakých 17 let stará a loni jsme jí udělali generálku po tom co se zlomila náprava. Kára je na 750 kg, ale vzhledem k neutálému přetěžování (


Hlavně pozor na to,aby jsi měl dostačující řidičák!shalibaba píše:Urcite brzdeny.hajnej píše:Hmm. Koukám, že to nebude snadné rozhodování.
Říkáš brzděný přívěs má výhody.
Co je to platny, kdyz Ti prodejce napise realna zatizitelnost 1300-1500 kg, kdyz Ti pak vozik predbehne
Jinak pozor na povinny ruceni, od celkove hmotnosti nad 750 kg to pojistovny berou jako vlek za NA a pojistka jde skoro k 1t Kc.
Jinak brzdeny jsou ale asi standardne jen do 100 km/hod.
JJ. Auto má 2,2t takže mi zbývá 1,3t totál.martinopel píše:Hlavně pozor na to,aby jsi měl dostačující řidičák!
A co uz toho odtahalvityjan píše:Výhody bržděného vozíku už zazněly. Je to jistější jízda a hlavně bezpečnější.
Nevýhody oproti obyč jsou také nezanedbatelné:
stk co dva roky
když koupíš starší . možná budeš dělat brzdy
vyšší povinné ručení
já mám i tlumiče, které taky musíš občas vyměnit
Ale pořád jsem za něj rád a nedám na to dopustit, malej vozejk už by dávno padnul za vlast
Proto prodejci nabízí: Celková hmotnost LZE administrativně snížit.hajnej píše:JJ. Auto má 2,2t takže mi zbývá 1,3t totál.martinopel píše:Hlavně pozor na to,aby jsi měl dostačující řidičák!
Tak toho se nebojím.Honza píše:Záleží jen kolikrát tě odchytí za přeložení.
Uživatelé procházející toto fórum: amddawe, yebat