
STK 2017 !
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
STK 2017 !
Když sem si myslel, že mam TK do března, tak sem se bavil s oblíbenym technikem, že mi končí STK na volvu, rv. 88. Tak povídá: "neboj, napíchneme to a pak už to bude v pohodě." A následovala hádka o tom, jak to musí jít napíchnout, když to má stříkačku... LH2.2, to nemá ani blikačku 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
STK 2017 !
Minulej tejden dvojka na stk a i emise ok. Jedna lehká závada - povrchová rez na podvozku. Si dělaj prdel?? 

_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
STK 2017 !
Neco tam napsat museli, ne?penek píše:Minulej tejden dvojka na stk a i emise ok. Jedna lehká závada - povrchová rez na podvozku. Si dělaj prdel??


_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
STK 2017 !
Tak dneska technická s mojí D5 naprosto bez problémů. Bál jsem se těch emisí a nakonec jsem se limitu ani neblížil. Kouřivost limit 1,19, naměřeno 0,25 

-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
STK 2017 !
Asi to dali rovnou metr od vyfuku.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
STK 2017 !
Dali to úplně normálně do výfuku
sice to teda ani za jízdy nehulí, ale čekal jsem to horší, tak mě to příjemně překvapilo

-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
STK 2017 !
Tak to máš v poho. Mě na technický nezapomněli říct, že to dalo práci a že to měřili tři čtvrtě hodiny. Dál už jsem se jenom domýšlel, že jo:)
A naměřili mi 0.27, povoleno 0.44. A těch 0.44 to myslím nemělo ani nový z fabriky..
A naměřili mi 0.27, povoleno 0.44. A těch 0.44 to myslím nemělo ani nový z fabriky..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
STK 2017 !
TDI má povoleno fakt jenom 0.44? (jestli se teda bavíme o tom, co máš v podpisu)
tam bych to tak nějak čekal jako normální stav a limit daleko vyšší. Přesně jak říkáš, to snad nemělo ani z fabriky
Mě u D5 vyjeli limit 1.19 a těch 0.25 je průměr ze 4 měření, přičemž odchylka byla jenom 0.04. Čtyřikrát to prošlápl a bylo hotovo, celý to zabralo pár minut, byl jsem u toho měření osobně. A měřák předpokládám měli v pořádku, předemnou vyhodili oktávku a golfa TDI.


-
Offline
- Příspěvky: 995
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
STK 2017 !
J, 0.44. A myslím, že to mají všechny tdicka. Když jsem se díval na starý protokoly, tak v jednom měli limit 1.5, v jednom 0.94, v techničáku a na tomhle protokolu mám 0.44. Těch 0.94 prý je 0.44 +0.5. To prý bylo nějaký nařízení ministerstva, kdy povolovali vyšší limit. Asi aby to vůbec mohlo projít. Nicméně auta z ty doby, co nemají nic v papírech, měli splňovat jen koeficient 3. Nic to nedokazuje, ale ilustruje to, jak na tom asi tenkrát auta byly..
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
STK 2017 !
Kouřivost by měla být na malém štítku nalepeném někde u motoru - žlutý s číslem. Připočítávalo se k tomu těch 0,5, ale už se to nedělá.
Mimochodem těch 1,19 mají i staré Karosy 734 (hranaté). A Tatry 815 měly někde okolo 0,7. Většinou neměly ty auťáky problém.

Mimochodem těch 1,19 mají i staré Karosy 734 (hranaté). A Tatry 815 měly někde okolo 0,7. Většinou neměly ty auťáky problém.


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
STK 2017 !
Tak to akorát dokazuje, jaký je celý tohle měření emisí nesmysl.
Sice to mám teď v pohodě, ale vzhledem k tomu limitu bych prošel snad i s prokapávajícíma vstřikama a prasklým IC 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
STK 2017 !
Líbí se mi, jak jsou lidi schopný operovat s číslama, který vlastně ani neví co znamenaji 
Jasný, to přece kouřivost... ale co to je, jaxe to měří, čeho kam proč jak

Jasný, to přece kouřivost... ale co to je, jaxe to měří, čeho kam proč jak

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
STK 2017 !
Jj, když si vzpomenu jak byly černý čočky v opacimetru, když jsem změřil nějakýho Itala, nebo vylítanýho golfa.



_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
STK 2017 !
Emise docela otrava. Po připojení na jakousi mašinu, která má údajně vyhovovat nové metodice, s názvem AVL-DiTEST nešlo načíst kódy, pak po testech vytáčením to motor i chcíplo, následně chyba DSTC...kouřivost OK, ale koumání, proč to nějako nekomunikuje. Následně znova test vytáčením se stejným výsledkem. Pak to technici vzdali a připojili to na nějaký Boschácký přístroj a tam už celkově OK. Ale toho času ztracenýho.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
STK 2017 !
Měl jsem stejný problém asi protože máme stejný motor stejné řízení. Nějakej DiTEST u nás maj taky.Leomil píše:Emise docela otrava. Po připojení na jakousi mašinu, která má údajně vyhovovat nové metodice, s názvem AVL-DiTEST nešlo načíst kódy, pak po testech vytáčením to motor i chcíplo, následně chyba DSTC...kouřivost OK, ale koumání, proč to nějako nekomunikuje. Následně znova test vytáčením se stejným výsledkem. Pak to technici vzdali a připojili to na nějaký Boschácký přístroj a tam už celkově OK. Ale toho času ztracenýho.
Prostě si to nějak nerozumí.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 243
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: VOLVO V70 TDI Swiss - MB SPRINTER 4x4
- Bydliště: Praha
STK 2017 !
karelvolvo píše:Emise kupuji a motor nechávám v klidu !! ( posledně uchylák jeden chtěl napichovat moji 460-ku a stále nemohl pochopit že tam žádný konektor není )



I tací jsou tady mezi námi...

_________________
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Bylo 6x V70 TDI, 2x SAAB 9-3 110kW TID, SHARAN TDI 81kW, SHARAN TDI 96 kW CRUISE, TOYOTA LAND CRUISER 120 D4D, NISSAN PATROL 3.3 TD, AUDI A6 AVANT TDI S-Line, 4x FORD SCORPIO V6 4X4, TOYOTA CELICA GT , CHRYSLER VOYAGER 2.5 TD, MERCEDES E 300 TD, MERCEDES 190D
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
STK 2017 !
karelvolvo píše:Emise kupuji a motor nechávám v klidu !! ( posledně uchylák jeden chtěl napichovat moji 460-ku a stále nemohl pochopit že tam žádný konektor není )

-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
STK 2017 !
Tak i emisní stanice, kam si jezdím roky v klidu a tichu popovídat u nenastartovaného auta, už emise opravdu měří. A bylo nutný ten K-Jet ještě na lince seštelovat, aby to prošlo...měli ze mě ohromnou radost. Vnímám to jako konec bezstarostných časů.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
STK 2017 !
Neresil jste nekdo emise na necisto? Zitra jedu na evidencku tak se zkusim poptat zda je to mozne si je nechat informacne zmerit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
STK 2017 !
Když jsem měřil emise tak jsem to nanečisto dělal za 150,- Kč. 
Ale je jiná doba.

Ale je jiná doba.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 676
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
STK 2017 !
Před pár měsíci jsem dělal evidenční STK a emise mi na vlastní žádost poctivě změřili. Asi ale záleží jak kde a kdy...
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
STK 2017 !
Už nevim kterej jouda to někde prohlašoval, ale povídal:
"Emise, potažmo celá STK je služba, za kterou zákazník zaplatí raději a ochotněji, čim hůře je provedena, nebo neprovedena vůbec."
A má pravdu, což je ale špatně a bude se s tim něco dělat. To sem zvědavej, jeslti se toho dožiju
"Emise, potažmo celá STK je služba, za kterou zákazník zaplatí raději a ochotněji, čim hůře je provedena, nebo neprovedena vůbec."
A má pravdu, což je ale špatně a bude se s tim něco dělat. To sem zvědavej, jeslti se toho dožiju

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
STK 2017 !
To byl ten previt fleischhans
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
STK 2017 !
Přemyšlel jsem, aby nemohli vůbec napojit tu jejich diagnostiku, tak sabotovat OBD konektor, nějakým způsobem. A říct, že nefunguje nebo ať si na to přijdou sami.
Vidí v tom někdo problém?
Vidí v tom někdo problém?
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
STK 2017 !
Jo,nemožno spojit, nemožno měřit,nemožno míti emise....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé