bufík nebufíkuje

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

bufík nebufíkuje

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:Dojed do Zlina a bufik rozdelame a zkontrolujeme. 2-3 hodiny prace
K čemu je dobré po dvou hodinách zjistit,že je to rozbité??Když už do toho jebat,tak s tím,že mám díly na opravu.Té práce není úplně málo na to ,aby mělo smysl to jen rozdělat a zase smontovat nefunkční.Tryska protékající přes membránu je běžný jev ,takže pokud se bufík rozjede,ale netopí,rovnou bych si trysku nachystal.Ostatní věci jdou zjistit bez rozebírání.

GDPR_user

bufík nebufíkuje

Příspěvek od GDPR_user »

Haben píše:je to o cca 4 000 míň, než je standard ale jestli Weber umí si věci opravit či má kde nechat vyrobit, tak proč ne. Vždyť je to jen o senzoru plamene, svíčce, vrtulce plastové a kovové a trysce. Vše kromě senzoru plamene asi dokáže někde nechat udělat.
Pokud je v prdeli motorek ventilátoru,tak jsi v háji,ten nahradit ani opravit nejde,sehnat také ne!!!

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

bufík nebufíkuje

Příspěvek od Haben »

Ano, tak to dopadnout muze. Bufik se pak da vyhodit, spojit chladici okruh, odjet a Vany si sezene potrebne soucastky a sam jiz posklada. Kdyz clovek vidi demontaz, tak uz to slozi.
To hajnej: proto pisu az se otepli ci v garazi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]