Jen, kdyby tam byly aspoň okénka pro měření.Urvanej píše:Hydroštely se s velkou slávou zaváděly plácnu 20 let zpět, že už nidky nebude třeba stělovat vůle ventilů. Pak se zjistilo, že jak v tom ten olej necyrkuluje, tak že v tom shnije a když se k tomu občas podcení nějaká výměna, že umřou a že se pak víc než štelování ventilů investuje do hydroštelů.
Takže cca 10 let zpátky zase začaly hydroštely ustupovat, protože kromě toho že se kurví taky zvyšujou spotřebu, protože potřebujou tlak oleje...
No prostě
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 D5, AS7140, 2007
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Obojí. Myslím neoriginální díly i servisáky z neautorizovaných pracovišť. Vyplatí se na tomhle šetřit, nebo zaplatím o 20 tisíc míň teď, ale za rok se mi rozsype motor, máte nějaké zkušenosti?jancho píše:Můj názor je, že 40 je dost. Co myslíš tím levnějším a tím pádem méně spolehlivým? Myslíš díly z druhovýroby nebo neautorizovaný servis??
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Dej to k nejakym zde znamym proverenym "alternativnim" servisum a bude to to nejlepsi co muzes udelat. Rozumi tomu minimalne stejne jak autorizak, a cena bude priznivejsi. Si z Prahy, takze treba Marra, Patocka...
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4616
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Ad díly - pro volvo to taky vyrábí nějaká firma a jen je na tom logo volvo. Myslím, že pokud zvolíš např. INA, tak neuděláš chybu (mám pocit, že INA jsou i dodávané právě pro origo Volvo). Ne každý aftermarket je sračka.romanb píše:Obojí. Myslím neoriginální díly i servisáky z neautorizovaných pracovišť. Vyplatí se na tomhle šetřit, nebo zaplatím o 20 tisíc míň teď, ale za rok se mi rozsype motor, máte nějaké zkušenosti?jancho píše:Můj názor je, že 40 je dost. Co myslíš tím levnějším a tím pádem méně spolehlivým? Myslíš díly z druhovýroby nebo neautorizovaný servis??
Ad servis - pražské vyhlášené trio je minimálně na úrovni autorizáku, jen někdy krapet levnější (jak kdy, jak v čem) a určitě se neboj jim svěřit svoje auto. Jak už jsem psal výše: http://www.marra.cz, http://www.avdily.cz a ještě přidám http://www.T6R.cz .
David Patočka, jak je psáno výše, se už těmito běžnými opravami nezabývá díky své vytíženosti se speciálními opravami - opravy převodovek, generálky motorů, respektive hlav. Ale za zkoušku nic nedáš a třeba se Tě ujme, je to velký profík: http://www.svedskedily.cz
Edit: nechci mluvit za Davida, to mi samozřejmě nepřísluší. Jen mi toto před časem sdělil.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14313
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Já tam kontrolní dírky mám - zaslepené zátkama - origo.Romulusw píše:Jen, kdyby tam byly aspoň okénka pro měření.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
a JE TI TO K PRDU PLATNE 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14313
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Jj




_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
češtinářská osvěta: buď JE TI TO K PRDU, nebo JE TI TO PRD PLATNEkwiko píše:a JE TI TO K PRDU PLATNE

_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Jedině, že by se mu díky tomu lépe prdělo.Wolfram1944 píše:češtinářská osvěta: buď JE TI TO K PRDU, nebo JE TI TO PRD PLATNEkwiko píše:a JE TI TO K PRDU PLATNE
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
To už je vyšší liga.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Páni, petržalská slovenčna bez diakrityky, ako to je spravne počesky mam uprdele 

-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
A ja mam u xc70 2.5T 05" hydrostely. Pan Patocka me vysvetlil jak to poznam. Pry se neda podle roku nebo typu urcit. A na jednu stranu pro LPG lepsi nezaklepu ventily.
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
A jak to teda poznáš?
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Muj tip lankovej plyn 850ky ,v70ky hydroštelRomulusw píše:A jak to teda poznáš?
Elektronickej plyn vymezovací kalibrovaný podložky .Ale měl by to potvrdit nějakej mechoš
Nevím jak jiný auta ,ale u těch mejch jsou všude hydro a máme vše v lanku .
Třeba se v r.2005 vrátili k hydram.


_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Nevěřím, že má XC70 2005 hydraulická zdvihátka. Pokud má motor B5254T2, který tam patří, tak jsou tam podložky.
Nebo má 2,4 a tam by to být mohlo.
Nebo má 2,4 a tam by to být mohlo.
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Zatlucou se taky. Kazdej hydrostel ma nejakej zdvih. Takze az ventil zaleze do sedla tak hluboko, ze na nej hydrostel nedosahne, nastane stav kterej nastava kdyz se ventil zatluce a hydrostel nemas.lubooos píše:A ja mam u xc70 2.5T 05" hydrostely. Pan Patocka me vysvetlil jak to poznam. Pry se neda podle roku nebo typu urcit. A na jednu stranu pro LPG lepsi nezaklepu ventily.
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
BezVolvovec píše:Zatlucou se taky. Kazdej hydrostel ma nejakej zdvih. Takze az ventil zaleze do sedla tak hluboko, ze na nej hydrostel nedosahne, nastane stav kterej nastava kdyz se ventil zatluce a hydrostel nemas.lubooos píše:A ja mam u xc70 2.5T 05" hydrostely. Pan Patocka me vysvetlil jak to poznam. Pry se neda podle roku nebo typu urcit. A na jednu stranu pro LPG lepsi nezaklepu ventily.






















































-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Kyje
- Vůz: XC70 2.5T 154Kw 05'
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Kdyz sundas kryt civek/svicek. Tak ze stran co jsou takove vylitky u kazde civky 4ks. Je tam bud sroub podle Pana Patocky a to znamena ze jsou tam podlozky na ventilech a kdyz je tam ten vylitek a zadny sroub jsou Hydrostely.Romulusw píše:A jak to teda poznáš?
A pokud je LPG dobre serine nevidim duvod proc by se mel ventil okamzite zaklepat kdyz jsou hydrostel. Hydrostel na ventil dosahne vzdy.
Doufam ze jsem pomohl. Neni to tezke zjistit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5609
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Nedalo mi to a protože jsem stejně měl v plánu měnit svíce, tak jsem to zkontroloval a mám tam jen nálitky, žádné zátky.
Podle tvé teorie by tam měly být hydroštely, ale podle vidy a já to též tvrdím, jsou tam jen podložky.
Konec konců, vzít vrtačku a závitník taky není taková práce
Podle tvé teorie by tam měly být hydroštely, ale podle vidy a já to též tvrdím, jsou tam jen podložky.
Konec konců, vzít vrtačku a závitník taky není taková práce

-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
neraz som robil hlavu kde boli skrutky ale na ventiloch kalisteky (okolo roku 2001) a v motore sa nikto nevrtal, hydra skoncili pokial viem v 1998lubooos píše:Kdyz sundas kryt civek/svicek. Tak ze stran co jsou takove vylitky u kazde civky 4ks. Je tam bud sroub podle Pana Patocky a to znamena ze jsou tam podlozky na ventilech a kdyz je tam ten vylitek a zadny sroub jsou Hydrostely.Romulusw píše:A jak to teda poznáš?
A pokud je LPG dobre serine nevidim duvod proc by se mel ventil okamzite zaklepat kdyz jsou hydrostel. Hydrostel na ventil dosahne vzdy.
Doufam ze jsem pomohl. Neni to tezke zjistit.
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Pokud by náhodou došlo k tomu,co píšeš(což je nesmysl),pak by nedošlo k tomu,že hydroštel na ventil nedosáhne,ale naopak ventilová vůle nebude žádná a pootevřený ventil se upálí!Doporučuji si najít základní informace o funkci spalovacího motoru,nejlépe s obrázky a pak to lépe pochopíš.BezVolvovec píše: Zatlucou se taky. Kazdej hydrostel ma nejakej zdvih. Takze az ventil zaleze do sedla tak hluboko, ze na nej hydrostel nedosahne, nastane stav kterej nastava kdyz se ventil zatluce a hydrostel nemas.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12961
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Čoveče fakt by to chtělo trochu základních znalostí o motorech o kterých píšeš. Na motory z dob krále klacka by to možná šlo aplikovat a i by tě za to nikdo nevylískal, ale tady to udělal Martin naprosto správněBezVolvovec píše:

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Petr.Chrpa píše:Muj tip lankovej plyn 850ky ,v70ky hydroštelRomulusw píše:A jak to teda poznáš?
Elektronickej plyn vymezovací kalibrovaný podložky .Ale měl by to potvrdit nějakej mechoš
Nevím jak jiný auta ,ale u těch mejch jsou všude hydro a máme vše v lanku .
Třeba se v r.2005 vrátili k hydram.Na mně to je moc nový auto
Je to jak psal kwiko, benzínové motory do roku +-1999 měly hydroštely, potom už jen podložky. Lámalo se to někde okolo sériového čísla motoru 1817653. Inspekční šrouby na víku ventilů byly jen v prvních ročnících, pak už je tam nedělali.
Údajným důvodem pro přechod na podložky byla vysoká teplota na výfukových ventilech při vysokých otáčkách motoru a následné zapékání hydroštelů a vysoká degradace oleje. V podstatě od doby, co přešli na podložky, protáhli i interval výměny oleje na 20tkm. U hydroštelů doporučovali max 15tkm, při rychlé jízdě pak 7,5tkm.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Špatné hydroštele podle poslechu u S80 D5
Fíla píše: U hydroštelů doporučovali max 15tkm, při rychlé jízdě pak 7,5tkm.
Jinak dík za info zase jsem o něco chytřejší


_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé