Ano ano ano rozvody! Rozvody byly sice udelany na rysky, ale byly hodne presponovane a zasadni problem byl ve VVT. Musel se vymenit variator i pri vsi snaze ho jeste zachranit (repasovat). Nebudu psat, co tomu presne bylo, protoze tomu ani detailne nerozumim a nerad bych nekoho pripadne mystifikoval. Dulezite je ale to, ze spatna funkce byla zapricinena opotrebenim prave na variatoru. Vsude uvnitr bylo hodne karbonu. Doporuceni pro prodlouzeni zivotnosti (a nejen variatoru) od pana Webera zni - menit vcas olej, jednou za cas pred vymenou udelat pruplach motoru a snad i tankovat co mozna nejkvalitnejsi palivo (coz je u nas casto problem). Vysledek? ... auto ted jezdi o poznani lepe a troufam si rict, ze problem byl snad vyresen
Diky vsem za pomoc.
Takze Weber servis Zlin davej do motoru olej Mobil 1,menil bych po 10-15 tis. km. Gratuluji k vyreseni.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF