Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
A pritom je to tak jednoduchy, stacilo by si procist ty odkazovany topicy ve zkratce, pokud u tohodle motoru shodis hlavu a pak ji znova dotahnes, pravdepodobne praskne blok.
A pritom je to tak jednoduchy, stacilo by si procist ty odkazovany topicy ve zkratce, pokud u tohodle motoru shodis hlavu a pak ji znova dotahnes, pravdepodobne praskne blok.
takže v tom případě je to blok/motor pro "jedno použití"? topic jsem četl, myslel jsem že starší typ motoru tímhle netrpí...
na druhou stranu, s80 se mi na díly kupovat nechce, pokud praskne blok, tak jde na díly...
zahradník píše:takže v tom případě je to blok/motor pro "jedno použití"? topic jsem četl, myslel jsem že starší typ motoru tímhle netrpí...
na druhou stranu, s80 se mi na díly kupovat nechce, pokud praskne blok, tak jde na díly...
Ono to tesneni zase nefoukne kazdejch 50km, vetsina sestivalcu co jsem videl foukla kolem 300-400tkm, kterej dneska vyrabenej motor tohle da
Nekdo rika ze tenhle starsi tim netrpi, nekdo rika ze tim trpej vsechny, osobni zkusenost mam jen s 94+ a ty praskaj urcite...muzes to zkusit a uvidis
zahradník píše:takže v tom případě je to blok/motor pro "jedno použití"? topic jsem četl, myslel jsem že starší typ motoru tímhle netrpí...
na druhou stranu, s80 se mi na díly kupovat nechce, pokud praskne blok, tak jde na díly...
Ono to tesneni zase nefoukne kazdejch 50km, vetsina sestivalcu co jsem videl foukla kolem 300-400tkm, kterej dneska vyrabenej motor tohle da
Nekdo rika ze tenhle starsi tim netrpi, nekdo rika ze tim trpej vsechny, osobni zkusenost mam jen s 94+ a ty praskaj urcite...muzes to zkusit a uvidis
toto by měl bejt model z roku 1990/dle TP, vin :YV1964252N0025808 , najeto 294 472km,
doba pokročila...spousta změn... dneska jsem si chtěl na kombíku zase vyměnit olej a filtr, resp to už jsem začal včera, ale ani dnes se mi nepovedlo povolit olejovej filtr tak jsem se naštval a motor jde ven,...
ne jen kvůli filtru, ale motor je oblitej olejem a nějak mě ty loužičky přestaly bavit,vypadá to na zadní gufero na klice tak jen doufám, že nebudu muset zase vyndavat převodovku.... ten filtr snad za těch pár měsíců přirezl...
takovej technickej dotaz, řešil někdo proplach mtooru? resp. mi jde o toto - po prachlu motoru jsem vypustil bahno, ale co s rozpouštědlem, který zůstalo třeba v hlavě motoru v jamkách kolem šroubů? že bych ho chtěl komplet odstrojit a "umejt" se říct nedá, na to nějak poslední dobou není čas... co se stane s novým olejem, pokud tam to rozpoštědlo někde zůstane? degraduje ho to nebo se to vmísí a nic se nestane? nerad bych ho kousnul...
Asi divnej tlak. Dneska jsem chtel na ty 960 taky menit olej, ale filtr se nehnul ani zaboha. Sroubovak nic, vetsi paka nic, akorat jsem ho doprasil, tak jsem ho pak vybral, zbyl mi tam jen ten vrsek a co ten? Nic. Tak fakt uz nevim.
Chtelo by to novej odstavec do ustavy, ze se filtr smi dotahovat jen rukou nebo fakt uz nevim.. Dyt to za to nestoji.
_________________ V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
po pekelně dlouhý době mě pustily depky a zase jsem se začal věnovat autům, dneska jsem dodělal výměnu oleje na devítce,sice jsem musel sundat i turbo,protože nic nešlo povolit, ale nakonec se to povedlo a motor zase vrní.... hnusný je , že po tomhle úspěchu mi odešla lambda, nevím proč,ale hned po prvním startu začala svítit a už nezhasla, turbo tlačí jak může, ale auto prostě nejede...podtlaky jsou v pořádku,nikde nic nepřisává,nikde nic neteče,ale prostě nejede...a do všech tě katastrof nám odešel net,když už se připojím, tak to za pět minut spadne a tejden se nepřipojím...nesnáším techniku
Ondra. píše:a je to lambda? kontrolka lambdy je všeobecná chyba motoru ale to ty přece víš
vím,prošel jsem všechno, včetně blikání, kvůly kterýmu jsem musel rozchodit diag. zásuvku,protože měla uhnilý kabely,...do ledna času dost, i tak jsem si konečně udělal radost a na chvilku si do auta sedl...v noci se mi povedlo dodělat řízení, takže v něm konečně nic nelupe ani nemlátí a kola v plným rejdu neskáčou do boku- stačil origo šroub se správným osazením do nápravnice a vyměnit tyč řízení,... dneska uklidím bordel v dílně, dodělám komín a večer se bude pokračovat...
to auto mě nesnáší, kontrolka zhasla ale stejně to nejede, turbo tlačí do bezvědomí a auto se chová jak s šestitunkou na kouly, prostě to nejede a nejede, svíce čistý, kabely nový, rozdělovač v pořádku,diag nic
opraveno, při výměne autobateri jsem zavadil o konektor předřadnýho odporu pro vstřikovače a jeden pin se odpojil, fakt pitomá závada... auto jede zase normálně,je zaskládanej interier, zapojený autoradio,dolitý kapaliny,dál se bude už jenom šperkovat a ladit...
Pěkný tak bys sem mohl dát nějaký fotky, když už se máte zase rádi, hm ? Jak jsem naštvanej že u devítky neni tak pěkně umístěný zadní okno jak u sedmiček tak se mi moc nelíbí a potřeboval bych trošku nakopnout, aby se mi zalíbily