Kittikit píše:XC70 s D5 a to moc nejede
Tak to bych teda lehce nesouhlasil (byť takové hodnocení bude vždy subjektivní). Na XC70 je to ještě v pohodě, slabá je D5 fakt až na XC90ku, tam už ty 2t hmotnosti jsou cítit.
moreplavec píše:Nejsem žádnej závodník
Jinak dneska závodit v tom hustém provozu není skoro kde, důležité je však nebýt brzdou provozu a různé manévry vždy bezpečně a s rezervou vykonat.
moreplavec píše:s motorem D3 to bude opravdu líné. Dá se tento motor v modelu 2011 chipovat? Má s tím někdo zkušenost?
Samozřejmě, že dá. M.j. od jisté doby se začalo používat značení D3, D4, D5 pro různé výkonové varianty téhož železa.
Nikoli počtu válců, jak si někteří novináři stále myslí.
Přemýšlím, že (D5T5) nakoupíme volvácké číslice 6, 7, případně 8 a budeme je dodávat k chiptuningu. Bude to je logická řada.
To pak budou v autorizáku mrkat na drát, když bude na kapotě D6 nebo D7
moreplavec píše:A dále se chci zeptat, zda do auta jde dodatečně namontovat / přehodit z jiného, adaptivní tempomat. Protože najít slušné XC70 s adaptivním tempomatem, to je jak kupka v jehle sena a když to nemá být v bazaru na který nejsou záporné reference, je to opět sci-fi

Silně teoreticky by to jít mělo, ale už to zní jako celkem velká chirurgie s tím, že sehnat všechny nutné komponenty nebude zrovna tak snadné.
To jako XC70 nejsou ani v DE či NL? Tam byl vždycky výběr větší...
Pavel