budíky V70I na 850??
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: krušovice
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
budíky V70I na 850??
Nemelo to ani snahu se to casem srovnat?
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
-
Offline
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
budíky V70I na 850??
Já jezdím za deset a palubák to potvrzuje
takže mě to měří správně...i kilometry počítadlo vs. palubák sedí.

-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
budíky V70I na 850??
V to pevne doufam dnes PPL dorazilo a timto te zdravim:-)[/quote]red baron píše:Jak to je s doděláváním palubáku do 850, která ho předtím vůbec neměla, nevím.. ale někde na zahraničním fóru jsem četl, že týpkoj u TDI stačilo doplnit jen ten modul s displejem + info a jelo to
Jojo, mělo by to jet bez problému



.. i na zahraničních fórech to všem funguje (alespoň u TDI) a asi i ukazuje reálně.. když by byl zájem, můžu sem dát odkazy

a jak teď píše Smolda, tak to evidentně maká i u benzíňáků

_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
budíky V70I na 850??
Já to většinou nuluju při tankování plný nádrže...protože pokud to bude počítat třeba s 3000 najetými km tak to je fakt hodně dlouhodobá spotřeba a nevypovídá to o ničem
nejvíc používám aktuální spotřebu pro zjištění ideální úsporné jízdy (jasný - jezdím prostě za deset, ale když se šlape na plyn ve špatných chvílích tak pak jedu za 12) a pak teda tu dlouhodobou...ale to je fakt tak na nádrž no - dál to pak už o ničem nevypovídá.

-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
budíky V70I na 850??
Tjn, když se to nenuluje, tak mi to pak po mých dálničních výletech, který mám vetšínu času bylo schopný ukazovat spotřebu 5,2L/100 i ve městě
suprově se na to koukalo, ale to bylo asi tak jediný 
Stejně nejlepší výpočet spotřeby je oldchoolová tužka+papír+zapis kilometrů+výpočet podle dotankovanýho množství do plný
Ten ukazatel aktuální spotřeby je fajn a ze všech funkcí palubáku mi chybí asi nejvíc.. ale zas na jednu stranu, alespoň mě to neznervozňuje a jízdu si víc užívám, když mě nestrašej čísla


Stejně nejlepší výpočet spotřeby je oldchoolová tužka+papír+zapis kilometrů+výpočet podle dotankovanýho množství do plný

Ten ukazatel aktuální spotřeby je fajn a ze všech funkcí palubáku mi chybí asi nejvíc.. ale zas na jednu stranu, alespoň mě to neznervozňuje a jízdu si víc užívám, když mě nestrašej čísla

_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 1164
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
budíky V70I na 850??
No to se nesmíš nechat vystrašit
mě tam teďka furt visí 10.9l/100 a je mi to nějak jedno 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12935
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
budíky V70I na 850??
OT: Hoši buďte v klidu a vězte, že jsou na tom lidi hůř. Na XC90 po městě tam tu aktuální spotřebu mít nemůžu vůbec, protože se tam čísla nedostávaji pod 50 (kromě brždění ke křižovatce) a průměrnou taky ne, protože by mi to furt připomínalo, jakej sem vůl 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
budíky V70I na 850??
OT : ..
ale tak zas je to pěkný svezení s tou V8.. a na denní ježdění můžeš použít vděčnou D24, když tě popadne pocit viny při pohledu na spotřebu
.. nevím jak v XCčku, ale měl jsem tu čest mít tuhle motorizaci v půjčené S80 a během týdne jsem přišel o tři body, část finančních rezerv a naše lokální pumpa si zrovna v té době zprovoznila myčku (věřím, že za mé utracené peníze
) Pod 19/100 jsem se snad nedostal 
.. ale zase nutno podoknout, že v dobách, kdy jsem měl astmatickou B5252S jsem se s lehkou nohou nikdy nedostal kombinovaně pod 11 (ve městě klidně 13).. navíc jakkoli na to šlapat nemělo smysl, protože to víc řvalo, než jelo a pohyb palivové ručičky dolů byl pak viditelný pouhým okem
.. s V8 je alespoň sranda a rozdíl spotřeby vzhledem k užitný hodnotě už není moc markantní oproti tomu 10V 




.. ale zase nutno podoknout, že v dobách, kdy jsem měl astmatickou B5252S jsem se s lehkou nohou nikdy nedostal kombinovaně pod 11 (ve městě klidně 13).. navíc jakkoli na to šlapat nemělo smysl, protože to víc řvalo, než jelo a pohyb palivové ručičky dolů byl pak viditelný pouhým okem


_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 128
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: krušovice
- Vůz: Volvo 850 kombi 2,5Tdi 96' Red baron man
budíky V70I na 850??
Ozivim tohle tema, povedlo se mi sehnat spravne budiky z V70 i tlacitko info ale pochybuju ze ve sve 850 mam predpripraveny kablik propojujici INFO s pal PC tak bych se chtel zeptat jestli na naftove budiky bude pacoval kablik z nejake benzinove 850? A pokud ano tak jestli se nekomu z vas doma takovy nevalí? Diky
_________________
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Bylo Volvo 850 kombi 2,5Tdi r.v 96 manuál červenej, nyní V70II Tdi r.v 2000 lahvově zelený Il 2 Šturmovik
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé