ještě že Filson je švéddali píše:Když se na autě něco sere je to vždycky Bosch (za*ebaný skopčáci, opět se nabízí, že se Hitler zbytku světa mstí i po smrti) nebo ATE (žabožroutský diletanti tuším)... V tomhle případě první možnost... originál od Bosche....
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Dali: v Rku je progresivní regulátor tlaku na liště v originále? 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Vidíš to, tím progresivním si tak jistej nejsem. Každopádně je to 3bar regulátor a vede do něj podtlaková hadička z vakuovýho stromu. Ale zas na co podtlak, kdyby nebyl progresivní...nebo třeba degresivní
U skútra (2T přímej vstřik, mimochodem taky velice vychytanej zázrak techniky, kterej mi stál rok kvůli švihlýmu kompresoru a palivový pumpě) byl regulátor napojenej jenom na zpětný vedení benzínu bez žádnýho podtlaku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Regulátor benzínu klasickej má tři vývody, 1) z nádrže (od pumpy), 2) na lištu, 3) vratka
Pak jsou nějaký xindly bez vratky, no a regulovatelý, který si berou podtlak ze sání a ty extra nesnáší tlakový rázy.
Drobná debata ohledně FPR.
Ještě k měření tlaku na liště...
EDIT: oprava kraviny
Pak jsou nějaký xindly bez vratky, no a regulovatelý, který si berou podtlak ze sání a ty extra nesnáší tlakový rázy.
Drobná debata ohledně FPR.
Ještě k měření tlaku na liště...
EDIT: oprava kraviny
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 22 črc 2013 15:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Určitě je progresivní. Já mám sice nesériový ale zase má krásnej budík
Takže je vidět, že třeba při přidání plynu to jde na 3,5baru, volnoběh 3 a někdy i 2,8baru. Mám to i ověřené u stvořitele mého čipu 
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
850 má vývody 2 (jeden na lištu jeden do vratky)+ podtlak. Lišta je napojená na vedení od pumpy a zašpuntovaná tím regulátorem, kterej přebytky podle svýho uvážení pouští do vratky.Urvanej píše:Regulátor benzínu klasickej má tři vývody, 1) z nádrže (od pumpy), 2) na lištu, 3) vratka
Pak jsou nějaký xindly bez vratky, no a regulovatelý, který si berou podtlak z lišty a ty extra nesnáší tlakový rázy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Třeba ti to k něčemu bude...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Neeee
On to snad eště odsral i CBV. Po naadaptování všeho včera v noci (jelo to jak má) to dneska nenatlačilo přes 1bar
Všechny spojení na tlakovým vedení jsem přešel a nikde známka mastnoty. Do kabiny je slyšet fičení z oblasti turba. Opět CBV ovládanej podtlakem je celkem uvěřitelnej následek. Zvlášť když je o něm známo, že mu membrána praská. To mě ta příliš krátká přímá redukce Samco Extreme vyšla pěkně draho
.
Za názory a náměty předem díky.
Všechny spojení na tlakovým vedení jsem přešel a nikde známka mastnoty. Do kabiny je slyšet fičení z oblasti turba. Opět CBV ovládanej podtlakem je celkem uvěřitelnej následek. Zvlášť když je o něm známo, že mu membrána praská. To mě ta příliš krátká přímá redukce Samco Extreme vyšla pěkně draho
Za názory a náměty předem díky.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Podpal todali píše: Za názory a náměty předem díky.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Ahoj,
na mojí 850 vede taky podtlak od regulátoru paliva do stromu, ale evidentně tam občas není podtlak, ale tlak, protože vždycky když tomu trochu zatopím, tak ta hadička ze stromu uletí. Nijak se to ale neprojevuje. Prostě jí občas nasadím zpátky. Vliv na jízdu nulový. Tak nevim, jestli to vůbec k něčemu je.
na mojí 850 vede taky podtlak od regulátoru paliva do stromu, ale evidentně tam občas není podtlak, ale tlak, protože vždycky když tomu trochu zatopím, tak ta hadička ze stromu uletí. Nijak se to ale neprojevuje. Prostě jí občas nasadím zpátky. Vliv na jízdu nulový. Tak nevim, jestli to vůbec k něčemu je.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Roberte, u auta bez úprav, s oranžovýma 310ml vstřikovačema a tlakem 0.8baru to asi žádnou extra paseku neudělá, ale ideální stav to určitě nebude. Musel bys mít AFR budík, abys věděl, co se tam děje.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Dali ty tam ale máš nějakou prasárnu a ne CBV na třech šroubkách s desítkovou hlavou, víď 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
V místech kde mají ostatní turbo, mám německou prasárnu jménem KKK a ta má CBV na tři pětky šrouby s imbusovou hlavou.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
A co blána, není protržená? 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Nejspíš jo, ale kdo by jí na takový starý kurvě hledal
- Pravděpodobně to bude znamenat vyndat turbo, nebo aspoň na to jít z jámy.... Díky tomu dnešní torturu na okruhu v Brně za 850 odskákal chudinka chrochták
. Bylo mi ho líto
ale zase přijel zpátky domu po ose a vlastní silou, což by se asi 850 jen tak nepovedlo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Jak hledal? Víš kde je turbo, víš kde má ty tři šroubky tak šup do toho...
Na okruh jezdíš nějak pravidelně?
Na okruh jezdíš nějak pravidelně?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
To byla narážka na tu blánu... po tolika majitelích, co jí zneužívali přede mnou
Dneska jsem tam byl poprvý, a chrochta mi bylo fakt líto. Po deseti minutách ve 33°C mu zůstalo tak okolo 100 koní. Nechtěl bych vidět ty EGT. Když jsem viděl kam až mu lezla teplota vody (jinak věčně podchlazený auto), myslím, že 850 by asi po svých domu nejela. Rád bych jezdil častějc, ale 850 je z toho nějak na nervy, asi má trému.
Dneska jsem tam byl poprvý, a chrochta mi bylo fakt líto. Po deseti minutách ve 33°C mu zůstalo tak okolo 100 koní. Nechtěl bych vidět ty EGT. Když jsem viděl kam až mu lezla teplota vody (jinak věčně podchlazený auto), myslím, že 850 by asi po svých domu nejela. Rád bych jezdil častějc, ale 850 je z toho nějak na nervy, asi má trému.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Pochopeno, blána vydrží do prvního dítěte...
ale pokud vypadá jak u tý starý kurvy, tak je jasno, no 
Chudáček dechtík, takovej hicák a ty ho necháš metat saze. Nicméně aspoň víš, že má malýho.....kůlera.
Chudáček dechtík, takovej hicák a ty ho necháš metat saze. Nicméně aspoň víš, že má malýho.....kůlera.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
Tak zase mi to dalo inspiraci co všechno je ještě třeba řešit na 850, než tam vůbec vyrazím. Díky metanolu by tam asi problém s výkonem nebyl, ale stejně si myslím, že by jela domu na podvalu. Jako základ asi dostane do motoru waterless coolant s bodem varu přes 180°. Asi by taky vůbec nebyl marnej externí olejovej chladič a měření teploty oleje.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R po vystřelení tlakový hadice nechce jet
EGT, teplota a tlak vstupního vzduchu, teplota a tlak oleje, teplota vody, tlak na liště, WB i s teplotou, přetížení ve dvou osách, RMP a to všechno logovat, zkrátka vše co obsahuje SLC
Bohužel ještě nemam objednáno, lidi s krabicema málo kupujou díly... 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: scunk