V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Tvl. kus hliníkovýho plechu za 43 $??? To už radši nerez.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Popravde, jak pise Radek za kus plechu takovou sumu. A je to jen plech, ktery to snad ani neochrani, kdyz budes v danem miste drit o nejaky sutr. Za danou cenu jsem si predstavival totalne utesnenou krabicku. To si ohnes doma sam. Pokud se o RJ bojis, tak ji dej pod to sedadlo
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
čím je te jejich (IPD) krytka jiná?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Samozřejmě bych si to nechal udělat z nerezu. O přesunu dovnitř jsem už komunikoval s Romulusem ale je to větší operace, než to zakrytovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
O co se bojis? O to, ze tu RJ nekde urves nebo ze tam vnikne vlhkost? Pro prvni pripad to nejakym plechem, po kterem se auto v terenu sveze, RJ ochranis. Proti vlhkosti jedine slozitejsi operace a RJ musi do kabiny.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Hlavně kvůli vlhkosti, i to je důvod, proč to IPD nabízí.Haben píše:O co se bojis? O to, ze tu RJ nekde urves nebo ze tam vnikne vlhkost? Pro prvni pripad to nejakym plechem, po kterem se auto v terenu sveze, RJ ochranis. Proti vlhkosti jedine slozitejsi operace a RJ musi do kabiny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Proti vlhkosti neverim, ze kus plechu pomuze. Voda si cestu najde.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Každopádně když pojedeš 100km/h nebude ta hrana s izolací hned na ráně a vlhkost se tam nebude dostávat jakoby pod tlakem.Haben píše:Proti vlhkosti neverim, ze kus plechu pomuze. Voda si cestu najde.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Ano, teoreticky voda nebude primo dopadat na RJ. Co vsak nevime, jak vypada proudeni vzduchu pod autem. Je zcela mozne, ze diky proudeni nic na RJ nejde. A ty jednotky, ktere odesly, jsou treba z aut, ktere cas od casu brodila vodu ci hrnula v zime snih.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Stálo by za to otevřít a podívat se na aktuální stav.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Kuknes na to u sebe ,at ja mam klid?
Zavrit ji, aby tesnila, bude v domacich podminkach problem

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Koukám na to a přemýšlím, jestli je to guma nebo něčím zalitýHaben píše:Kuknes na to u sebe ,at ja mam klid?Zavrit ji, aby tesnila, bude v domacich podminkach problem

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Guma + neco lepiveho tipuji
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Je to nějaký lukopren. Odstraňuje se to ostrým nožíkem, který se během práce asi třikrát brousí. Duralové víčko má na každé hraně dva prolisy za které v pouzdře drží než se to zalepí.
Utěsnit to není žádný problém. Voda tam hlavně leze kolem konektorů.
Mimo to, mezi konektory je jakési "větrání", takže možná i tudy. Na obrázku označeno žlutě. Z druhé strany 3x dirka průměr asi 0,5mm.


Utěsnit to není žádný problém. Voda tam hlavně leze kolem konektorů.
Mimo to, mezi konektory je jakési "větrání", takže možná i tudy. Na obrázku označeno žlutě. Z druhé strany 3x dirka průměr asi 0,5mm.


-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Takže krytka bude stejně k hovnu
Přesun do sucha nás nemine.

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Tak tak, bud presun nebo verit
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
A možnost bonusu ve formě přepínače AWD - OFF, AUTO, ON 50/50
Můj projekt se chýlí ke konci, rád bych to měl hotové do 16.11. na měření výkonu, ale záleží, jestli číňan pošle do té doby ovládací knoflík
Můj projekt se chýlí ke konci, rád bych to měl hotové do 16.11. na měření výkonu, ale záleží, jestli číňan pošle do té doby ovládací knoflík

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Budes sdilet nekde zkusenosti, navody i pro laiky?
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Ono už to začalo zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50519,Haben píše:Budes sdilet nekde zkusenosti, navody i pro laiky?
ale všechny informace dám k dispozici a know how nehodlám tajit. Je to sice zásah do instalace vozidla, který může případným servisákům pěkně zamotat hlavu, ale je poměrně snadno vratný, vzhledem k případnému pozdějšímu prodeji auta v původním stavu.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Dekuji. Prostuduji, jak bude cas. Pokud se muze jednotka do interieru prehodit bez jeji demontaze, pak bych to mozna udelal
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
ooooo, to beruRomulusw píše:A možnost bonusu ve formě přepínače AWD - OFF, AUTO, ON 50/50
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Měl jsi na mysli, bez jejího kuchání. Demontovat z haldexu ji musíšHaben píše:Dekuji. Prostuduji, jak bude cas. Pokud se muze jednotka do interieru prehodit bez jeji demontaze, pak bych to mozna udelal

Ale skutečně, sejmutí víčka není žádný problém.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Jde mi o to, zda clovek odsroubuje nejaky ten sroub a rozpoji jen kabliky, aby ji dostal pd haldexu. Kdyz ji budu davat do interieru, tak uz ji pak nemusnim utesnit proti vode. Pak je jen otazkou, jak a kudy dotahnout kabliky od haldexu k RJ
-
Offline
- Příspěvky: 5592
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Nevím jak je to u té sedmdesátky, ale asi to bude hodně podobné, u mojeho jsem jen odřezal příchytky co drží svazek vedoucí z podsedadla k haldexu, vede to uzounkým místem z podběhu pod sedadlo, takže ustřihnout konektor s 5 cenťáky drátu, aby to šlo zase napojit, navázat na ten ustřižený konec nový svazek co vede z té falešné krabičky do té pravé pod sedadlo a celé to tam protáhnout. Vyleze to tou dírou, co se s ní leze zleva do nádrže. Znovu napojit konektor (nebo dát nový, dá se to koupit), nechat to smotané v celé délce (kdyby se to vracelo z5) a napojit nový svazek na konektory pravé DEMky. To je vše.
A protože je přístup k vodičům co ovládají ten ventil, tak se dá pomocí dvoupólového relé úplně odpojit haldex OFF, nebo tam poslat stálých 12V k připojení haldexu ON na tvrdo, anebo nechat normálně připojeno na AUTO.
Když se tam dá 12V nafurt, možná ani nemusí být připojeno čerpadlo, protože haldex si natlakuje sám (jen to trochu dýl trvá, pár otáček prokluzu).
Samozřejmě ON na tvrdo asi nepoužívat na běžné ježdění, ale jen v případě potřeby, nebo kdyby něco... (třeba když prdne přední poloosa
)
A protože je přístup k vodičům co ovládají ten ventil, tak se dá pomocí dvoupólového relé úplně odpojit haldex OFF, nebo tam poslat stálých 12V k připojení haldexu ON na tvrdo, anebo nechat normálně připojeno na AUTO.
Když se tam dá 12V nafurt, možná ani nemusí být připojeno čerpadlo, protože haldex si natlakuje sám (jen to trochu dýl trvá, pár otáček prokluzu).
Samozřejmě ON na tvrdo asi nepoužívat na běžné ježdění, ale jen v případě potřeby, nebo kdyby něco... (třeba když prdne přední poloosa

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V70 D5 AWD - jak s tim jezdit aby vydrzelo?
Diky za info. Zacnu to studovat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: spy