řidičské skupiny "B"+"E" ???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II, 2.4i automat
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Bohužel to již není pravda. Od 19. ledna se pravidla poněkud zpřísnily.
Citace ze zákona:
297/2011 Sb.
ZÁKON
ze dne 6. září 2011, účinný od 19.1.2013
kterým se mění zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo v případě rozšíření rozsahu nepřevyšuje 4 250 kg. (tedy žádný obytňák, ani plaťák)
k) B+E jsou zařazeny jízdní soupravy složené z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg,
(tady chybí jednoznačné určení, jestli ta hmotnost platí k soupravě, nebo k vozíku, tedy 3,5t auto + 3,5t přívěs.)
Citace ze zákona:
297/2011 Sb.
ZÁKON
ze dne 6. září 2011, účinný od 19.1.2013
kterým se mění zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), ve znění pozdějších předpisů, a zákon č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg, s nejvýše 8 místy k sezení kromě místa řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3 500 kg nebo v případě rozšíření rozsahu nepřevyšuje 4 250 kg. (tedy žádný obytňák, ani plaťák)
k) B+E jsou zařazeny jízdní soupravy složené z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3 500 kg,
(tady chybí jednoznačné určení, jestli ta hmotnost platí k soupravě, nebo k vozíku, tedy 3,5t auto + 3,5t přívěs.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Vtipný je, že to budou zase předělávat zpátky 
Nicméně původní akce trvá, neboť nelze aplikovat český zákon, pokud je jiný než ten z EU. Takže vše při starém kromě 3,5t auto + 750 přívěs, na to je třeba dodatečná zkoušeka, která se vyznačí do řp kódem 96
.

Nicméně původní akce trvá, neboť nelze aplikovat český zákon, pokud je jiný než ten z EU. Takže vše při starém kromě 3,5t auto + 750 přívěs, na to je třeba dodatečná zkoušeka, která se vyznačí do řp kódem 96

Viz příloha.Pro vysvětlení dále uvádíme, že je-li ustanovení vnitrostátního práva v rozporu s unijním právem, potom musí být přednostně aplikováno ustanovení unijního práva a konfliktní norma vnitrostátního práva se v takovém případě stává automaticky neaplikovatelnou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Valtice
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Zajímavá diskuze, ještě že mám C+E, protože když jsem teď přelouskal, tak vidím, že je v tom pěkný chaos. A to jste tu ještě neřešili, že pokud souprava přesáhne 3500 kg, tak je potřeba ještě platit mýto místo dálniční známky.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Už není mýta třeba. "Hmotnostní" mýto je nyní vztahováno na vozidlo (do 3500kg), nikoliv soupravu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Na Slovensku na mě orgáni vybalili, že nemám druhou známku....jel jsem s plaťákem a chtěli po mně až 500 ojro 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Nedělej vlastu a rovnou kápni božskou, jak to dopadlo 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
řidičské skupiny "B"+"E" ???
No strávil jsem s nima hezkých a romantických dvacet minut. Na začátku na mě byli 4 a postupně odpadávali a řešili jiné hříšníky. Poslední borec se nedal odbít a když zjistil, že mam v peněžence nula ojro, vzal za vděk českou doustovkou
tu mimochodem z peněženky vytáhl sám a ještě si jí zabalil do podacích lístků a účtenek za naftu (aby to nikdo neviděl, jak je na mě hodný
)
Nutno dodat, že na mě zkoušeli i to, že vlastně plato tahnout nesmím, že nemám papíry na náklaďák


Nutno dodat, že na mě zkoušeli i to, že vlastně plato tahnout nesmím, že nemám papíry na náklaďák

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Takže to bylo kuli známce za přívěs? Tohle EU neřeší, takže si to může každej stát udělat dle svýho. Ale řp musí mít státy dle EU.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Jo za vlek
Ten řidičák jsem jim nakonec vysvětlil, ale zkouší to na člověka ze všech stran šupáci 


_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
řidičské skupiny "B"+"E" ???
Já se tak nějak vrátím k tomu odvozu autovraku - co já vím, každý vrakáč si autovrak odveze sám zadáčo ne?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
řidičské skupiny "B"+"E" ???
To ano, ale kolega vezl kastli do šrotu 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
řidičské skupiny "B"+"E" ???
mr1: ano odveze, protože na recyklaci kompletního auta se nechá utržit cca 5-7 tisíc, pokud máš na to chuť a čas. Nemluvě o tom, že maji trochu jiný výkupní ceny, pokud to dělaji ve velkym.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
řidičské skupiny "B"+"E" ???
To je sice pravda,ale zase se musí likvidovat odpady-a za interierové plasty se platí -aspon tu u nás 3kč/kg a třeba volvo 850 obsahuje 480kg plastu.... Plus náplně,nějaké jiné odpady k likvidaci (autosklo,destičky...) a už to takovej rejžák není....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Silniční zákon 361/2000 a novela z ledna/2013
Docela zábavná a výživná diskuze pod článkem https://www.novinky.cz/finance/317653-nemel-ridicak-na-vozik-dostal-pokutu-25-tisic-a-zakazali-mu-rizeni.html Našlo by se dost přispěvatelů co by mělo zahodit řidičák.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Noty by měl vrátit i ten matlák, co sepsal ten canc.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Za co?Urvanej píše:Noty by měl vrátit i ten matlák, co sepsal ten canc.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Když tě tak pobavila diskuse pod článkem, tak to tam několikrát propírali...
Maník měl 2.5t Santa FE, takže musl mít víc jak tunovej vozejk. V mym okolí se stal stejnej případ, jen kluk převážel práznej plaťák za tranzitem, hrozili mu 25 tis a rokem, nakonec odloženo, protože se do toho zapojil právník a nenechal ho vykoupat.U přívěsného vozíku s nejvyšší povolenou hmotností do 750 kilogramů není třeba žádné speciální oprávnění, stačí „béčko“, nad tuto hmotnost už ano.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Úplně mu stačilo mít vozejk o celkovej hmotnosti 780Kg a mohl by to klidně táhnout za fábkou a je to ten samej flastr.. Plaťák má celkovou 1200kg+ takže pouze s E. Ale to už je mimo.Urvanej píše:Když tě tak pobavila diskuse pod článkem, tak to tam několikrát propírali...Maník měl 2.5t Santa FE, takže musl mít víc jak tunovej vozejk. V mym okolí se stal stejnej případ, jen kluk převážel práznej plaťák za tranzitem, hrozili mu 25 tis a rokem, nakonec odloženo, protože se do toho zapojil právník a nenechal ho vykoupat.U přívěsného vozíku s nejvyšší povolenou hmotností do 750 kilogramů není třeba žádné speciální oprávnění, stačí „béčko“, nad tuto hmotnost už ano.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Honza: a právě že neni, přečti si to pořádně v tom zákoně...
Já za Kájou mohu legálně táhnout 1500 a nepotřebuju na to BE. Někde se to tu už řešilo, tušim topik od Lachtana.
Já za Kájou mohu legálně táhnout 1500 a nepotřebuju na to BE. Někde se to tu už řešilo, tušim topik od Lachtana.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
Sorry nevěděl jsem o tej novele k 1/2013 a to je pěknej bordel.Urvanej píše:Honza: a právě že neni, přečti si to pořádně v tom zákoně...
Já za Kájou mohu legálně táhnout 1500 a nepotřebuju na to BE. Někde se to tu už řešilo, tušim topik od Lachtana.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
náhodou rychlý odkaz na ten topic nebo novelu 1/13 by nebyl ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Co mě dnes potěšilo - pobavilo :-)
http://www.zakruta.cz/silnicni-zakondoktor píše:náhodou rychlý odkaz na ten topic nebo novelu 1/13 by nebyl ?
http://www.epravo.cz/top/zakony/sbirka-zakonu/zakon-ze-dne-6-zari-2011-kterym-se-meni-zakon-c-3612000-sb-o-provozu-na-pozemnich-komunikacich-a-o-zmenach-nekterych-zakonu-zakon-o-silnicnim-provozu-ve-zneni-pozdejsich-predpisu-a-zakon-c-2472000-sb-o-ziskavani-a-zdokonalovani-odborne-zpusobilosti-k-rizeni-motorovych-vozidel-a-o-zmenach-nekterych-zakonu-ve-zneni-pozdejsich-predpisu-18523.html
http://www.doipo.cz/aktuality/obytne-karavany-novela-silnicniho-zakona/
http://www.epravo.cz/top/clanky/k-posledni-novele-zakona-o-silnicnim-provozu-aneb-konec-tzv-vymluv-na-osobu-blizkou-85197.html
Ty kecy k novele musim znova najít
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Silniční zákon 361/2000 a novela 1/2013
No tady to začalo tim, že někdo chtěl jet pro auto do DE s plaťákem za V70 a měl to tak tak, tak se rozproudila asi 4 stránková debata, kde byl každej chvilku za blbce, až se to nakonec rozlousklo, ale fakt to tu nemůžu najít 
Mam pocit, že to ale v Lampárně nebylo...

Mam pocit, že to ale v Lampárně nebylo...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Silniční zákon 361/2000 a novela 1/2013
takže podle tohoto článku osolili frajera neoprávněně.
http://www.doipo.cz/aktuality/obytne-karavany-novela-silnicniho-zakona/
http://www.doipo.cz/aktuality/obytne-karavany-novela-silnicniho-zakona/
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Silniční zákon 361/2000 a novela 1/2013
Hele santa fe má dle motorizace cca 2350 - 2500, takže stačilo, aby měl vlek celkovou 1200, což umí bejt i jednoosý, a byl v každym případě v kopru.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé