850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
850 únik vzduchu
Na >tohle< jsi koukal?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850 únik vzduchu
jo, ne teda se sundaným downpipem, ale pod tim ramenem žádná mezera nebyla.
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850 únik vzduchu
Ještě mě napadlo neni možné že se nějak poblbal ten chip ? po výměně ic to tlačí pěkně, tlak neklesá, ale prostě jen jako obyč 850r...
Ovšem našel jsem video kde má hoch stejnou konfiguraci a tlačí mu to taky stejně, to by mě ale zajímalo proč mi to dřív šlo víc (a na volvospeed.com sem se taky dočetl že bsr st1 je nastavenej na 14,5psi tedy cca 1bar...)
Ovšem našel jsem video kde má hoch stejnou konfiguraci a tlačí mu to taky stejně, to by mě ale zajímalo proč mi to dřív šlo víc (a na volvospeed.com sem se taky dočetl že bsr st1 je nastavenej na 14,5psi tedy cca 1bar...)

-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
850 únik vzduchu
tomasss píše:Na >tohle< jsi koukal?
Tenhle problém automaticky řeší při GO turba v TurboCaru. Prvně jsem se divil, proč to bodově přivařili ale asi chlapci mají zkušenosti


_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
850r nízký tlak ...stále
Ted jsem resil neco podobnyho - turbo zabiralo az ve vyssich otackach a malo tlacilo. Vsechny tlakovy i podtlakovy hadice novy, mezichladic v poradku, ventil na airboxu (TCV) v poradku, obtokovej ventil (BCS) nederavej. Nakonec jsem zkusil odpojit hadicku od wastegate a opatrne to project, a hle, bylo to ok. Cimz se mi zredukovaly moznosti cim to muze byt, tu konkretni ted hleda marra 

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850r nízký tlak ...stále
fajn pak napiš kde byla chyba
já si taky myslim že u mě bude problem něco kolem wastegate

já si taky myslim že u mě bude problem něco kolem wastegate
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
850r nízký tlak ...stále
tomasss píše:Ted jsem resil neco podobnyho - turbo zabiralo az ve vyssich otackach a malo tlacilo. Vsechny tlakovy i podtlakovy hadice novy, mezichladic v poradku, ventil na airboxu (TCV) v poradku, obtokovej ventil (BCS) nederavej. Nakonec jsem zkusil odpojit hadicku od wastegate a opatrne to project, a hle, bylo to ok. Cimz se mi zredukovaly moznosti cim to muze byt, tu konkretni ted hleda marra
Není právě v tomto připadě vadný TCV? Poněvadž když sundáš hadičku z wastegate, tak právě eliminuješ TCV.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
850r nízký tlak ...stále
Eliminujes TCV a taky vsechno co ho ovladagusto píše:Není právě v tomto připadě vadný TCV? Poněvadž když sundáš hadičku z wastegate, tak právě eliminuješ TCV.


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850r nízký tlak ...stále
To budeš dávat standardní nebo aspoň vzniká prostor pro nějaký tuning ?tomasss píše:Ja se to dozvim az za par tydnu, nejdriv se musi vymenit ty zohybany ojnice

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
850r nízký tlak ...stále
Ne ne, standart - automatka s trema kilama na triku by se na to asi moc netvarilapeter cz píše:To budeš dávat standardní nebo aspoň vzniká prostor pro nějaký tuning ?

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
850r nízký tlak ...stále
kdyby neco, mam jednu navyse ( cervenu) z IPD setutomasss píše:gusto píše:Spis je unavena pruzina ve wastegate,
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
850r nízký tlak ...stále
Jestli se nemejlim tak (snadno) menitelna pruzina je jen v obtokovym ventilu v sani (cbv ventil), nikoliv v obtokovym ventilu ve vyfukovy casti. A prave cbv je to co dodava IPD:berzerker píše:kdyby neco, mam jednu navyse ( cervenu) z IPD setu
[img]http://www.ipdusa.com/uploads/images_products_slideshow/fullsize_1264.jpg[/img]
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850r nízký tlak ...stále
Ještě mě napadla kacířská myšlenka.... co když máš Petře pouze unavený vedení tlaku do budíku? Případně o-kroužek na vacuum-tree na škrtící klapce? Jak to jede? Vím že pozorování budíku tlaku je mocný placebo, ale máš třeba nějakej referenční úsek s pevným startem, kde si předtím jel tolik a tolik a teď si to můžeš ověřit?
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850r nízký tlak ...stále
Jo tak nějak jak píšeš dali, vyzkoušeno na refenčním úseku
Místo origo katu mam menší universál, ten se měnil spolu s turbem asi před rokem a něco
Jinak sem si ještě všim že na jedeničku při pevným startu dojede rafička až na konec bílýho pole a při řazení na dvojku překmitne za, potom při dalších kvaltech už jen cca milimetr před konec
Místo origo katu mam menší universál, ten se měnil spolu s turbem asi před rokem a něco
Jinak sem si ještě všim že na jedeničku při pevným startu dojede rafička až na konec bílýho pole a při řazení na dvojku překmitne za, potom při dalších kvaltech už jen cca milimetr před konec
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
850r nízký tlak ...stále
Moje už tlakuje, byla prasklá hadice mezi vacuum tree a volnoběžným ventilem, zespoda. Tak jsem si to asi dva týdny užíval. A včera to začalo blbnout zase. Na půl až 3/4 plynu to jelo jak má, jakmile jsem zatopil na plný kotel, tak ECU okamžitě začalo snižovat plnící tlak, dokonce občas odstavilo palivo. Po rozsvícení lambdy jsem vyblikal 414 a 411, což znamená vysoký plnící tlak a TPS senzor mimo rozsah. Tak jsem změřil TPS, mezi vnějšími kontakty se má měřit napětí(konektor na snímači, zezadu nastrčené jehly ke kontaktům, zaplé zapalování), plynule od cca. 0,5V na volnoběh až po skoro 4V. U mě to stoupalo hezky plynule až do 3,38V, pak skokem to vylezlo na 5,5V. Proto mi to jelo tak, jak jsem psal výš, prostě na plný plyn už bylo to napětí moc, navíc skokem. Tak jsem vyhrabal ze zásob druhý snímač, změřil, a byl OK. Zároveň jsem vyměnil i tesnění pod škrtící klapkou a všechno hezky vyčistil.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
850r nízký tlak ...stále
Je nieco nove ? Ako sa to vyriesilo ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
850r nízký tlak ...stále
Bolo to tým snímačom polohy škrt. klapky.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850r nízký tlak ...stále
Tak malý update, po pobytu V Šáreckém údolý to opravdu vypadá na chybu v řídící jednotce, respektive s jinou (taky upravenou) jednotkou vše funguje jak má, turbo tlačí...na 15g prý až podezřele moc
...takže teď trochu zatlačit na BSR který tvrdí že to prostě neni možný a chyba bude v rozvodech apod... 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13145
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Dneska sem tam na ní koukal...
bylo tam těch zelenejch kombíků nějak moc 


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Ty si taky všude, sme se museli minout 

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
850r nízký tlak ...stále
Nějak mi neleze do hlavy, jak se může po nějaký době normálního fungování jen tak sama přepsat mapa plnícího tlaku v řídící jednotcepeter cz píše:Tak malý update, po pobytu V Šáreckém údolý to opravdu vypadá na chybu v řídící jednotce, respektive s jinou (taky upravenou) jednotkou vše funguje jak má, turbo tlačí...na 15g prý až podezřele moc...takže teď trochu zatlačit na BSR který tvrdí že to prostě neni možný a chyba bude v rozvodech apod...


-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Mě je to taky divný
, každopádně plánuju nechat změřit výkon, pak tam přehodit origo švába a nechat změřit znova a uvidí se...

-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
Tak jsem se pokusil natočit zrychlení, je to jen mobilem a naše cesty taky nic moc (ale proti mírnému kopci)
ale orientačně něco mezi 10-11s ? Což je zajímavý, o chlup lepší než měl doktor, ale na brzdě naměřeno pouze 160kW a 290Nm


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13145
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850R nízký tlak ...skoro vyřešeno
160kW na kolech, nebo ste čachrovali s koeficientama? Pokud je to na kolech, tak to je celkem slušivý číslo, když vezme člověk v potaz, že to je aftomat. A jednotka origo nebo "vychytaný" BSR?

Turbokostky píše:Nobody can present BHP with an engine in the car and keep his dignity.

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]