volvo S60 R nebo T5?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
R má lepší (vyšší) boční vedení na sedáku. Nejlíp je to poznat podle švů na sedáku, že jsou jiný.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
volvo S60 R nebo T5?
ja uz delsi dobu koukam po T5 2,4 191kW ktera ma HU 803, xenony, manual, nema 4C, neni cipovana a je po prvnim majiteli ... takove auto snad neexistuje
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
volvo S60 R nebo T5?
Ještě mi taky přijde, že má eRko sedačky i o chlup měkčí. Ale je fakt, že pokud člověk nemá přímé srovnání, tak se rozdíly hledají těžcedali píše:R má lepší (vyšší) boční vedení na sedáku. Nejlíp je to poznat podle švů na sedáku, že jsou jiný.

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
volvo S60 R nebo T5?
kdyz jste u tech sedacek, me nejvice vyhovuji bez bocniho vedeni... skoda ze skoro vsechny v70 maji priplatkove sportovni sedacky... comfort sedacky jsou jen latkove v zakladnich modelech. No nastesti u nove V70 S80 uz je to obrace a myslim ze to pohodli na delsich cestach jen a jen vylepsuje.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
volvo S60 R nebo T5?
Já nemít sedačky bez bočního vedení,tak se pořád kutálím po autě 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
volvo S60 R nebo T5?
4C nepovažuji jako výhodu. Pokud budu řešit podvozek, tak stejně nejlepší volbou bude KW a cenově ne o tolik víc než výměna 4C. Bohužel si ale nejsem jistý kolik KW na našich tankodromech vydrží. Jinak AWD je jasná volba, dle mého plus do našich podmmínek.adrenalize píše:Fakt se chceš vyhnout tomu 4C? Já to spolu s AWD považuju za největší výhodu svýho auta oproti ostatním S60kám. To, že mám krásnej interiér a o něco hezčí exteriér (copyright Ing. Magor) beru jako bonus. Zrovna dneska jsem si mohl poplácat po zádech, jak jsem udělal dobře se čtyřkolkou...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
volvo S60 R nebo T5?
4C nieje len o tuhosti podvozku. Rozdiel je tam velmi velky. Tak ako bolo pisane AWD a 4C je super vec (kym sa to nekazi). Tlmic sa da zohnat uz za nejakych 170-180 EUR kus co nieje az take strasne oproti beznym. Ja som velmi povdacny za 4x4 hlavne teraz ako je sneh, dazd a podobny povrch mimo suchy asfalt
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
volvo S60 R nebo T5?
Podvozek od KW varianta 2 vyškově a tuhostně stavitelnej na S 60 AWDčko 38 tisic kč
Mám ještě nabídku na podvozek z Anglie BC racing a ten by vyšel tak na 23tis taky vyškově a tuhostně laditelnej a navic savitelný horní uložení.. 


_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
BC mám. Je to paráda co to s autem udělalo, nicméně KW je údajně eště o dost lepší. Určitě taky dýl vydrží, ale zase záruka, fungování prodejce a cena jednotlivých komponent BC taky neni k zahození. Jestli se nepletu, tak BC se nerepasujou, ale mění díly.
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
volvo S60 R nebo T5?
Na BC jsem narazil nahodou a mají dost dobrych referencí v poměru cena kvalita a važně o tom podvozku uvažuju. za KW je to hrozna raketa ta cena. Na volvo s 60 moc firem podvozky nedělá. Jak dlouho máš ten podvozek? kolik jsi na něm najel?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
volvo S60 R nebo T5?
Mám ho od jara, ale nenajel jsem skoro nic, protože auto bylo pořád rohzhrabaný. Na anglickým fóru na BC byla skupinová koupě (vyšly tuším na 17 na naše) s tím že distributor vezme ještě nějaký navíc, třeba mu něco zbylo za tu cenu.
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
volvo S60 R nebo T5?
Jseš si jistý? Já myslím, že je tam cena někde kolem 600€ a myslím, že R je má ještě dražší.MarekV píše: Tlmic sa da zohnat uz za nejakych 170-180 EUR kus co nieje az take strasne oproti beznym.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
volvo S60 R nebo T5?
800,- € za kus v autorizaku, jinak je umi za 800,- € vsechny mimo autorizaku. pry jdou sehnat jeste levneji. a rekl bych, ze sebelepsi system nastavovani podvozku se nema sanci vyrovnat nastaveni stisknutim cudliku 
4C je imho jedna z nejlepsich veci na eRku.

4C je imho jedna z nejlepsich veci na eRku.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
volvo S60 R nebo T5?
Ale je rozdíl mezi 4C na normal S60 a na S60R? Ty na R jsou ještě dražší.
Co do komfortu změny režimů si myslím, že 4C je výborné. Na sportovní účely je ovšem lepší KW
Co do komfortu změny režimů si myslím, že 4C je výborné. Na sportovní účely je ovšem lepší KW

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
volvo S60 R nebo T5?
bavime se o cenach na R. R maji 3 pozice, normal jen 2.
hele, super se o tom vyjadruji v Top Gearu - ze auta vyvijena na Nurburgringu jsou super na okruhu, kde stravi asi 0,000001% casu a rubbish na ceste, kde stravi zbytek.. tady to mas stejny
hele, super se o tom vyjadruji v Top Gearu - ze auta vyvijena na Nurburgringu jsou super na okruhu, kde stravi asi 0,000001% casu a rubbish na ceste, kde stravi zbytek.. tady to mas stejny

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
volvo S60 R nebo T5?
Tlmice na S60R/V70R robi LEN Monroe.
Cennikova cena v autorizaku je 620 (az si dobre pamatam). Nic ale nikomu nebrani si to kupit ako tlmic Monroe a neplatit autorizaku za krabicu VOLVO. Ak pohladas po internete tak najdes tlmic pod 200 EUR.
A ano 4C a 4C u R je rozdiel. R ma este 3tiu pozicu ADVANCED urcenu na ostru jazdu/okruh a z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze medzi SPORT (kde su len tuhsie tlmice) a ADVANCED je rozdiel v tom, ze elektronika auta rozdeluje cez 4x4 tu silu na kazde kolo zvlast a riadi podvozok je velky. Skusal som jednu zatacku ostru natom na prechadzat, raz som presiel do protismeru a druhy krat na advanced som to presiel vo svojom pruhu. Dokonca mam dojem, ze pri ADVANCED (3tia pozica) al plynovy pedal reaguje ostro a nie tak plynule.
Vyhoda je v tom, ze si podvozok nastavis len zmacknutim cudlika na palubovke takze mozes si jazdit na pohodu v relativnom konforte alebo pekne ostro.
Takze dat na S60R sporvoe pruziny a podvozok je dost odveci lebo prave tu jeho vyhodu, ze si cez cudliky nastavujes auto zrusis.
Takze ten kto si mysli (bez urazky
), ze je to len tvrdost podvozku je mimo. Tie vychytavky ale zasa vyuzijes len pri extremnejsej jazde. Pri normalnom svezeni tam nieje nic co by si nejako spoznal.
Cennikova cena v autorizaku je 620 (az si dobre pamatam). Nic ale nikomu nebrani si to kupit ako tlmic Monroe a neplatit autorizaku za krabicu VOLVO. Ak pohladas po internete tak najdes tlmic pod 200 EUR.
A ano 4C a 4C u R je rozdiel. R ma este 3tiu pozicu ADVANCED urcenu na ostru jazdu/okruh a z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze medzi SPORT (kde su len tuhsie tlmice) a ADVANCED je rozdiel v tom, ze elektronika auta rozdeluje cez 4x4 tu silu na kazde kolo zvlast a riadi podvozok je velky. Skusal som jednu zatacku ostru natom na prechadzat, raz som presiel do protismeru a druhy krat na advanced som to presiel vo svojom pruhu. Dokonca mam dojem, ze pri ADVANCED (3tia pozica) al plynovy pedal reaguje ostro a nie tak plynule.
Vyhoda je v tom, ze si podvozok nastavis len zmacknutim cudlika na palubovke takze mozes si jazdit na pohodu v relativnom konforte alebo pekne ostro.
Takze dat na S60R sporvoe pruziny a podvozok je dost odveci lebo prave tu jeho vyhodu, ze si cez cudliky nastavujes auto zrusis.
Takze ten kto si mysli (bez urazky

-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
volvo S60 R nebo T5?
Přesně tak,při přepnutí na advanced má plynový pedál rychlejší odezvu 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé