klima na starej 1,6ke ma elektomagneticku spojku, k zadretiu ani poskodeniu motora teda nedojde. klimachladic tam mozes dat aj s inych motorizacii, vymena nieje komplikovana, staci dat dole spodny kryt pod motorom, aby sa dalo dostat k paskam na vodnom chladici. Odporucam vymenu chladiacej kvapaliny
Servisak mal v hlave uplne iny typ kompresoru klimy, pouzivany obcas ale az v autach disponujucich CAN zbernicou

Piestiky zadnych brzd maju vnutri valceka implementovany samostativ a tak nejdu zatlacit naspat obycajnym tlakom, ale musia sa aj pootacat (ako pri vacsine jap. aut), takze beznemu koncernovemu garazmajstrovi sa budu zdat ako zaseknute.
vyfuk je na motor pripojeny pruzne, ale ak mas vyklepany zadny silentblok motora, co asi urcite mas (ak mechanik nevie kde ho hladat a ako ma vyzerat, urcite nanho neprijde).
Vyfuk sa teda teoreticky moze opravit vymenou silentblokov motora (predny, zadny budu stacit) a vymenou tesniaceho grafitoveho kruzku v spoji vyfuk/zvody
kazdopadne netesny vyfuk pred lambdou sposobuje cukanie pri akceleracii. Casom ti bohata zmes pravdepodobne odrovna sondu a katalizator.
kolisanie volnobehu = zacat vycistenim volnobezneo ventilu. - hladaj postup aj s obrazkami, zvladne kazdy co nema tuleniu nemoc
To ze nalozena V40 lezi na ceste je ciastocne konstukcna zalezitost, volvo to riesilo moznostou zakupenia tvrdsieho podvozku (po roku 2000) ale aj vytrhanych silentblokov (pukov) zadnych ramien ktore su schovane pod plastami pri nadrzi. (takze ich neskuseny mechanik ani nanajde, a ak sa este nemenili su 100% K.O...) - niekde je tu postup aj obrazkami vymeny
Zaver: Mechanik mozno urobil co vedel, ale volvo vobec, ale vobec nepozna

