Já jsem psal : " U systému přímého vstřikování tekutého LPG je problém se vstřikovači auto dovežené s tímto systémem po cca roce má problémy se vstřikovači (vyreznou), méně kvalitní LPG "TUNER píše: U systemu s přímym vstřikovánim je to dělané tak,že třeba každý 5 vstřik je vstřik benzinu.právě proto aby se benzinový vstřikovač nepřidřel a chladil se,nezarezl jak píšeš a pokud ti někdo tvrdil že to je problemove,tak s tím asi nemají zkušenosti. Dnešní systemy už i s přímym vstřikovánim fungujou dobře bez problému se vstřikovačema,ale úspora už tam není taková,když to v podstatě spotřebovává i benzin v určitém poměru k LPG.
tak se jednalo o vstřikovače LPG a ne o vstřikovače benzínu , technik říkal že se jedná o starší auta dovezená na LPG se vstřikovači kapalného LPG dnes se možná už dělají lepší.