OBD-vysvětléní...

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od Ondra. »

poštu dotuje čínská vláda
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 928
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Je to to samé co tam to neposkládané?

https://www.aliexpress.com/item/32969601887.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6afe7a122dl8Ft&algo_pvid=88729fef-1a5f-448d-b66a-2e79832aa58d&algo_expid=88729fef-1a5f-448d-b66a-2e79832aa58d-26&btsid=0b0a187916062996346428218e7ad1&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Jestli je to úplně stejné na ty lambda sondy? Nebylo by lepší koupit toť toto než plný pytel drátků dávat dohromady hodiny? Rozdíl v ceně není velký.
Ale já tomu vůbec nerozumím, tak sa ptám, jestli to má stejné funkce? Díky za rady.

Ale zase tam nevidím nikde, jestli tam je připojení do elektriky nebo nabíječka na těch 9 voltů... Boha v tom sa vyznat. A ještě pak kdo ví, jaký návod k tomu pošlou s klikyhákama v čínštině.
Měl jsem jít do školy raději na elektrikářa, aspoň bych tomu rozumněl.


e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 928
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Nikdo nenapsal, ale už jsem ho objednal. Podle mě to je to samé, akorát se to nemusí skládat a je to v jiné krabičce.

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2541
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To tomass: haleťse a nechtělo by se ti ještě kousek vyrobit? :green:
Mě by se to právě dost líbilo zabudovat napevno do 850... s mikropájkou nejsem kamarád...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...


peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od peter cz »

Na změření základní funkčnosti ti stačí i multimetr.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 928
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Jáj, ten mulimetr mám, ale nevím , jak se s tím dá ta lambda sonda zkontrolovat. Kam mám co zapojit a co to má ukazovat. Ale předem se omluvám, jestli to tady už někdo psal na forum, aby zas nenadávali někteří, že sa ptám n a něco , co už je tady někde napsané.

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od peter cz »

Samozřejmě, že je to tu už napsané. Vezmeš jehlu a píchneš do černého kabelu od lambdy, nastartuješ motor a měříš napětí, to musí u zahřátého motoru rychle cyklovat cca mezi 0,1-0,9V.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 928
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Děkuji za radu. Takže černý kábl do černého tam kde je konektor lambda sondy u motoru? Akorát nevím, jak ho tam strčím. Ta kovová tyčinka je tlustá. Musím rozpojit konektor lambda sondy nejprve? Nebude to pak ukazovat blbě? Jinak tam nestrčím asi nic, když to bude připojené.

e.w.i.n.g.1
Offline
Příspěvky: 928
Registrován: 21 roků 1 měsíc
Bydliště: ČR
Vůz: Volvo 740

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Nebo jakou jehlu mám vzít? jako na šití a tu pichnout do káblu? a neudělám tam díru? Nebude to vadit? A k té jehle se mám dotknout tím káblíkem z multimetru? Já su uplný lajk, takže já to potřebuju hodně jednoduše popsat. Děkuji.

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2181
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

OBD-vysvětléní...

Příspěvek od peter cz »

Jo na šití nebo prostě něco čím ten kabel propíchneš a na ní budeš měřit napětí. Díru pak zaizoluješ.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé