Prosím o adresu,kde dělají repase CR za 1100Kč Mi řekli 4600 bez DPH v Bosch servisu ve FMToirtap píše:Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
Otázka - CR vstřiky
- Autor
- Zpráva
Otázka - CR vstřiky
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Otázka - CR vstřiky
Tím bych si tak jistej nebyl. Že je to taky Bosch servis ještě neznamená, že bude umět totéž. Aspoň teda já jsem měl tu čest se třema z nichž jen jeden se dá označit jako rozumnej.sordo píše:Stejný Bosch servis je i v Brně, tak vyzkouším.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9958
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Otázka - CR vstřiky
tak jsem se trochu pídil. v Mostě Auto Peleška taktomartinopel píše:Prosím o adresu,kde dělají repase CR za 1100Kč Mi řekli 4600 bez DPH v Bosch servisu ve FMToirtap píše:Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
"Dobrý den,
děkuji za informace. Postup při stanovení ceny za opravu commonrail Boch vstřikovačů je následující, CR vsřikovače se nejprve testují podle předpisu, na základě naměřených výsledků se stanovuje cena opravy.
Testace 1 ks stojí 450,-Kč, testují se vždy v sadě. Jsou tací koumáci, kteří si nechají otestovat a posléze opravit 1 ks, a pak jezdí s dalšími.
Ceny oprav se pohybují od 3000,-Kč - 4800,-Kč za 1 ks, cena opravy se stanovuje na základě testace CR vstřikovačů. Díly pro opravu CR Bosch jsou k dispozici, opravy jsou většinou do druhého dne hotové."
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
Otázka - CR vstřiky
Taky jsem trochu hledal a v podstatě můžu potvrdit. Chlapík z Troubska co se tímhle zabýva má ceny: 400,-/ks za otestování a pak 3000 - 3500 za opravu. Dily většinou skladem. Do druhého dne hotovka.tak jsem se trochu pídil. v Mostě Auto Peleška takto
"Dobrý den,
děkuji za informace. Postup při stanovení ceny za opravu commonrail Boch vstřikovačů je následující, CR vsřikovače se nejprve testují podle předpisu, na základě naměřených výsledků se stanovuje cena opravy.
Testace 1 ks stojí 450,-Kč, testují se vždy v sadě. Jsou tací koumáci, kteří si nechají otestovat a posléze opravit 1 ks, a pak jezdí s dalšími.
Ceny oprav se pohybují od 3000,-Kč - 4800,-Kč za 1 ks, cena opravy se stanovuje na základě testace CR vstřikovačů. Díly pro opravu CR Bosch jsou k dispozici, opravy jsou většinou do druhého dne hotové."
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
Otázka - CR vstřiky
Takže všechny vstřiky jsou venku. Zítra jdou na repas.
Když jsem vytahoval, byly pěkně zaprasené. Dva nich v podstatě komplet černé od směsi nafty oleje.
Jak pak postupovat při jejich montáži a jak očistit dosedací plochy a otvor? Nerad bych, aby ten bordel napadl do válců.
Když jsem vytahoval, byly pěkně zaprasené. Dva nich v podstatě komplet černé od směsi nafty oleje.
Jak pak postupovat při jejich montáži a jak očistit dosedací plochy a otvor? Nerad bych, aby ten bordel napadl do válců.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
Otázka - CR vstřiky
Jak jsem je měnil já tak jsem si na vysavač přidělal pomocí lepící pásky zahradní hadici.
A vysál jsem co šlo, potom hadr na nějakou železnou tyčku, namočit do toluenu a pomalu čistit.
Do lesku to trvalo ale podařilo se, důležitá je ta dosedací plocha měděného těsnění.
A vysál jsem co šlo, potom hadr na nějakou železnou tyčku, namočit do toluenu a pomalu čistit.
Do lesku to trvalo ale podařilo se, důležitá je ta dosedací plocha měděného těsnění.
_________________
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Volvo V70 D5 120kW Automat r.v.:02
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: M@C