Pozor, například 5W50 je doporučována především do turbobenzinů!!!karelvolvo píše: Už pro to turbo je rozhodně lepší 10W něco než 5W a 0W to je pro turbo smrt
Mám pocit, že tu někteří z vás mají trochu hokej v tom, co ty viskozity znamenají. Ten první údaj xW znamená jak řidký je olej v závislosti na klesající teplotě, tzn. že čím nižší číslo před W tím je ve větším chladu řidší, naopak to druhé číslo 30/40/50 atd. znamená, jak hustý je olej při teplotě 100°C, tzn. čím vyšší je to druhé číslo, respektive čím více jsou čísla od sebe vzdálena, tím je olej při 100°C hustší!



 
 



 a svicky? pujdu do origa (dle ohlasu zahranicnich for) ten litr pres e-bay mne nezabije ani nespasi, ale pojede to jiste lip
 a svicky? pujdu do origa (dle ohlasu zahranicnich for) ten litr pres e-bay mne nezabije ani nespasi, ale pojede to jiste lip 


 tak o te zivotnosti, najezdech a šetreni na materialech v minulosti a ted kdyz jsou auta uz jenom 3-letý spotrebak muzeme docela zive polemizovat
 tak o te zivotnosti, najezdech a šetreni na materialech v minulosti a ted kdyz jsou auta uz jenom 3-letý spotrebak muzeme docela zive polemizovat 
 
  Jarek máš pravdu ale v júesej Ti vymenia olej na každej pumpe na počkanie a oleje sa menia každých 8-10tis mil. Takže preto ten nájazd. Pretože tu sa mení olej cca každych 20tis km tak potrebuješ kvalitnejší olej.
 Jarek máš pravdu ale v júesej Ti vymenia olej na každej pumpe na počkanie a oleje sa menia každých 8-10tis mil. Takže preto ten nájazd. Pretože tu sa mení olej cca každych 20tis km tak potrebuješ kvalitnejší olej. 