v70 I / 1984 cm³ / 126PS

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od doktor »

tomasss píše:
Dural8 píše:Tomass : Nevím jak moc obecně jsi to myslel soudě dle "Nechci vám kazit byznys s nadupanejma kárama" ale dobře, jde to i tak pochopit, jak vysvětluješ, takže beru zpět co jsem napsal.
Tady cloveka nesetrej ani kdyz drzi hubu :x :%) :D

velký bratr tě vidí :ROFL:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Daniel Kout »

Menhir píše:
Danniel74 píše:Ahoj, mám návrh. Protože pro každého je dobrý asi něco jiného není nad praktickou zkoušku. Já vyzkoušel 166 kW v 850T5, pak V70TDi, V40 1,8 a nyní V70 2,4 (106 kW). T5 je alespoň pro mě ideál, ale nebyl jsem schopen uhlídat spotřebu (někdo to umí :Bravo: ). Současná V70 je v poho - žádný trhač, ale pohoda. Nabízím svezení 20 popř. 21.4. Jsem s dcerkou v Krči, ale chvilku najdu. Sám uvidíš zda to stačí a nebo ne. Jestli chceš zavolej. Howk.
To je rozumné slovo. Já nabízím takřka kdykoli v Praze svezení v 850 2,5 10V 106 kW. :beer:
Ahoj Menhire, nedáme si s Těmi našimi "chcíplotinami" závod?? :D
_________________
S90 B5

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od doktor »

Ja mám taky chcíplotinu. :beer: Nahrajem to na video pustíme na netu 3x rychleji... :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Daniel Kout »

doktor píše:Ja mám taky chcíplotinu. :beer: Nahrajem to na video pustíme na netu 3x rychleji... :D
Myslíš eRko??? :D :D :D Nee, nebudu zlej :angel:
_________________
S90 B5

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Sarkasmic »

dali píše:Vy všichni chytrý co propagujete chcíplý motorizace si zkuste uvědomit, že něco jinýho je 120 koní ve 1250kg vážící sedmě a něco jinýho to je v 1500 kg vážící V70, a ku**a něco jinýho v 1050 - 1100 kg vážící 360 :fool:
Já tu chcíplí motorizace nepropaguju. Jen mi prostě přijde,že povětšinou,pokud to nemá turbo nebo 6 válců do V tak kadej napíše,je to zdechlý pomalý,nejede to...

Navíc moje 9xx si o 120 koních může nechat zdát a 340 jich má hustejch 70... Nejvíc mě se.e že mám i stejnej motor,na kterej se klucina ptá a no problemo to jezdi. Ale bohuzel,nemuzu si dovolit ztrestat kazdy auto který jede 85 do kopce,nebot na to uz výkon nemám... Mě je jedno co máte kdo pod kapotou a jak jezdíte a kde jezdíte. Jen nemám rád to odsuzování hend od začátku... Napsal snad někdo,že je to slabší,že by si to musel zkusit? Ne,všichni hned že je to chcíplí.... :bad:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Sarkasmic píše: Já tu chcíplí motorizace nepropaguju. Jen mi prostě přijde,že povětšinou,pokud to nemá turbo nebo 6 válců do V tak kadej napíše,je to zdechlý pomalý,nejede to...

Navíc moje 9xx si o 120 koních může nechat zdát a 340 jich má hustejch 70... Nejvíc mě se.e že mám i stejnej motor,na kterej se klucina ptá a no problemo to jezdi. Ale bohuzel,nemuzu si dovolit ztrestat kazdy auto který jede 85 do kopce,nebot na to uz výkon nemám... Mě je jedno co máte kdo pod kapotou a jak jezdíte a kde jezdíte. Jen nemám rád to odsuzování hend od začátku... Napsal snad někdo,že je to slabší,že by si to musel zkusit? Ne,všichni hned že je to chcíplí.... :bad:
Ved na zaciatku boli odpovede dost namieste, 2,0 10V je naozaj len pre defenzivnych vodicov, o 2,5 v oboch verziach bolo taktiez na zaciatku topicu povedane to co je nakoniec aj pravda. Nazory boli pravda subjektivne ale objektivne asi spravne, myslim ze dotazovatel dostatocne pochopil ze dvojliter v aute s realnou hmotnostou 1,5 tony bude nieco ako fabia junior 1,0. Nehovorim ze to niekomu nemusi stacit, ale pripadne dynamika jazdy je jasna a takto to bolo aj myslene. Kto zacal vrtat do "sumacherovcov" si bol prave ty :twisted:

Pokial je moznost skusobnej jazdy tak je to velmi fajn, ale mne moje 2,5T na zaciatku tiez pripadalo ako raketa a dnes to povazujem za obycajne prijemne pruzne auto ale ziadny drak :unknown: , to ci mi to vyhovuje sa da zistit az dlhsim pouzivanim ale nie z 10 minutoveho sa povozenia okolo panelaku, a od toho je tu forum aby kazdy mohol povedat svoj subjektivny nazor a dotazovatel mal viacej zdrojov info.

HOWG :ryba:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Sarkasmic »

Tomas BB, SK píše: Kto zacal vrtat do "sumacherovcov" si bol prave ty

Já?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od dali »

Sarkasmic píše:Já tu chcíplí motorizace nepropaguju. Jen mi prostě přijde,že povětšinou,pokud to nemá turbo nebo 6 válců do V tak kadej napíše,je to zdechlý pomalý,nejede to...
Kdybych reagoval přímo na tebe tak tě ocituju. U 850 máš cenných 17 koní k dobru oproti těm 126ti co má V70, což může bejt hlavně když to podržíš v otáčkách celkem znát...

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 297
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Menhir »

Danniel74 píše:Ahoj Menhire, nedáme si s Těmi našimi "chcíplotinami" závod?? :D
:D Myslím, že ani jeden z nás není závodnický typ, takže nedáme. :beer:
Musím říct, že pokud mi mých 106 kW někdy reálně nestačí, tak je to v situacích, kdy stejně chci porušit nějaký předpis. :%)
To auto mne řidičsky zklidňuje, což je dobře. Např. T5 by to nedělala, naopak. S tou bych schumacherovatěl! :P
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Mna naopak ukludnuje vykonny motor s velkym tocakom. Jak u aut tak u motorek. Cim "tocivejsi" stroj tym viac mi stupa adrenalin a uz sa musim zacinat kontrolovat. S motorom s prebytkom vykonu si jazdim pianko v klude a s usmevom na tvari lebo viem ze pri pripadnej potrebe bude no stress :good:

Asi som divny...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

roon_cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 214
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od roon_cz »

Tomas BB, SK píše:Mna naopak ukludnuje vykonny motor s velkym tocakom. Jak u aut tak u motorek. Cim "tocivejsi" stroj tym viac mi stupa adrenalin a uz sa musim zacinat kontrolovat. S motorom s prebytkom vykonu si jazdim pianko v klude a s usmevom na tvari lebo viem ze pri pripadnej potrebe bude no stress :good:

Asi som divny...
nejsi mam to podobne, uz dluho sem nejezdil tak klidne a na pohodu, jako s S90 :)
to s turbem by to byla trochu jina...
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Daniel Kout »

Menhir píše:
Danniel74 píše:Ahoj Menhire, nedáme si s Těmi našimi "chcíplotinami" závod?? :D
:D Myslím, že ani jeden z nás není závodnický typ, takže nedáme. :beer:
Musím říct, že pokud mi mých 106 kW někdy reálně nestačí, tak je to v situacích, kdy stejně chci porušit nějaký předpis. :%)
To auto mne řidičsky zklidňuje, což je dobře. Např. T5 by to nedělala, naopak. S tou bych schumacherovatěl! :P
To si piš :D A to by jsi nechtěl, viď??? :wink:
_________________
S90 B5

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Daniel Kout »

Tomas BB, SK píše:Mna naopak ukludnuje vykonny motor s velkym tocakom. Jak u aut tak u motorek. Cim "tocivejsi" stroj tym viac mi stupa adrenalin a uz sa musim zacinat kontrolovat. S motorom s prebytkom vykonu si jazdim pianko v klude a s usmevom na tvari lebo viem ze pri pripadnej potrebe bude no stress :good:

Asi som divny...
Jsi zcela normální, bratře. Ale já měl s automatem průměr 12 - 15 litrů. Tak jsem se umírnil, prozatím :wink: .
_________________
S90 B5

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 297
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Menhir »

Danniel74 píše:
Menhir píše:Např. s T5 bych schumacherovatěl! :P
To si piš :D A to by jsi nechtěl, viď??? :wink:
No, to bych vážně nechtěl. Cítím se tak na hranici rozumnosti, co se týče rychlostí... :wink:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Menhir
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 297
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

v70 I / 1984 cm³ / 126PS

Příspěvek od Menhir »

Danniel74 píše:Já měl s automatem průměr 12 - 15 litrů. Tak jsem se umírnil, prozatím :wink: .
Kolik Ti to žere teď? A kolik máš kW? Docela by mě zajímalo srovnání spotřeby s mým.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé