Edit: tak jsem objednal rovnou i Ravenol AWD-H FLUID 1 l do Haldexu, tam je ještě taky originál olej
Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
Děkuji za odpověď!
Chtěl jsem vzít něco skladem, ale máš pravdu - proč vymýšlet již vymyšlené a prověřené ... Jdu to objednat. Ještě jednou děkuji 
Edit: tak jsem objednal rovnou i Ravenol AWD-H FLUID 1 l do Haldexu, tam je ještě taky originál olej
Edit: tak jsem objednal rovnou i Ravenol AWD-H FLUID 1 l do Haldexu, tam je ještě taky originál olej
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13222
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
tak si vezmi na ten haldex rovnou i filtr
po 290tkm to bude vypadat
ale lepčí pozdě než vůbec 
po 290tkm to bude vypadat
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2064
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Otázka, na kterou neznám odpověď
JJ, beru ho
ale musel jsem ho objednat u Volva. U olejů měli jen neorigo Maxgear. Jsem zvědavý, v jakém stavu to bude. Viděl jsem fotky, když Hajnej měnil po 250 tkm a vypadalo to relativně slušně. Možná záleží, jak s tím kdo jezdí. Uvidíme, když se zadaří, dám i foto 
EDIT: nejlépe to vymyslel další kolega, ten si udělal vypouštěcí šroub

EDIT: nejlépe to vymyslel další kolega, ten si udělal vypouštěcí šroub
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14728
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
Proč je sudové pivo dražší než lahvové?
Vždycky jsem si myslel, že je s tím míň práce, menší spotřeba víček, atp. a tak by to mělo být levnější, ale opak je pravdou.
Třeba 11° Kozel vychází v 50 sudu na nějakých 18,50 a v láhvi 13,90. V té samé nápojce.

Vždycky jsem si myslel, že je s tím míň práce, menší spotřeba víček, atp. a tak by to mělo být levnější, ale opak je pravdou.
Třeba 11° Kozel vychází v 50 sudu na nějakých 18,50 a v láhvi 13,90. V té samé nápojce.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Nevím jak u velkopivovaru, ale u malých vychází lahve, pet i plechovky hodně draze, jak materiálově tak pracností.
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
Otázka, na kterou neznám odpověď
Jaktoze existuje 2006 s 6ti kvaltem a 120kW s cernym krytem? Nebo je to jenom 2005 posledni 120kw s 5ti kvaltem a prodavajici se upsal?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
-
Online
- Příspěvky: 3641
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
Černý kryt euro3 bez dpf je ještě možná i 2006.
Převodovku nevím.
Převodovku nevím.
-
Offline
- Příspěvky: 368
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pohjola
Otázka, na kterou neznám odpověď
Právě že Vida tuhle kombinaci nezná, proto je to zvláštní.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14728
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otázka, na kterou neznám odpověď
A je to šestikvalt?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Včera jsem tak prohlížel ty nové Jawy co má táta a pod nádrží jsem našel OBD zásuvku. Cvičně jsem připojil postupně Delphi a dvě čínské krabičky a ani jedna se nedokáže připojit, projde všechny protokoly a konec. Nevíte někdo jak podle zapojení pinů v OBD zásuvce dovodit vhodný protokol? Na pár motorkách s obd mi ty čínské krabičky nebo Delphi v univerzálním módu fungovali, takže jsem neřešil zapojení ani pinout.
Konkrétně jsou na jawě osazeny tyto piny:
4-kostra vozidla
5-kostra signál
6-CAN BUS HIGH
7-K-line
14-inicializační linka
16-+12V
Konkrétně jsou na jawě osazeny tyto piny:
4-kostra vozidla
5-kostra signál
6-CAN BUS HIGH
7-K-line
14-inicializační linka
16-+12V
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Vyřešno možno ignorovat 
Pokud by to někoho zajímalo, tak to bylo tím, že jsem jelito a neuvědomil jsem si, že musím mít zapnuté i zapalování ne jen klíček. Takže když jsem to testoval jen s klíčkem jednotka motoru nebyla napájená.
Pokud by to někoho zajímalo, tak to bylo tím, že jsem jelito a neuvědomil jsem si, že musím mít zapnuté i zapalování ne jen klíček. Takže když jsem to testoval jen s klíčkem jednotka motoru nebyla napájená.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13222
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pracnost, objem, cena obalů. Ten nerezovej sud stojí hroznou raketu a litr záloha nepokreje ani náklady. Protočit se smí snad 3x a dost, nebo tak nějak. Kdežto lahve a celej proces kolem toho je strašně vymakanej, točí se toho kvanta a tak jim to holt takhle vychází. Mimochodem je to cca 15-20 let co se to takhle otočilo. Předtím bylo sudový nejlevnější.raolsa píše: 07 čer 2022 20:10 Proč je sudové pivo dražší než lahvové?
Vždycky jsem si myslel, že je s tím míň práce, menší spotřeba víček, atp. a tak by to mělo být levnější, ale opak je pravdou.
Třeba 11° Kozel vychází v 50 sudu na nějakých 18,50 a v láhvi 13,90. V té samé nápojce.
![]()
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13222
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dural8: osobně bych sázel na uvedení do provozu 2006, ale výroba třeba 2004... nebo prasácký omlazení. Klíčový je, co řiká VINko.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 890
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
Otázka, na kterou neznám odpověď
KEG 50l stoji novej 4.800,- a protocit se muze klidne treba milionkrat.
Sud sice jedinecnej identifikator ma, ale nikde se pri distribuci neuvadi = nelze nijak zjistit pocet protoceni.
Jenom se cca po 50ti protocenich vymeni gumicka na jehle.
Zaloha na sud je litr.
Kozel 11° stoji 16.80 vcetne DPH. Bez slev.
Vy 2 jste hustej material....
Sud sice jedinecnej identifikator ma, ale nikde se pri distribuci neuvadi = nelze nijak zjistit pocet protoceni.
Jenom se cca po 50ti protocenich vymeni gumicka na jehle.
Zaloha na sud je litr.
Kozel 11° stoji 16.80 vcetne DPH. Bez slev.
Vy 2 jste hustej material....
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
Otázka, na kterou neznám odpověď
Coz mi pripomina, ze tu mam stene sud, kdysi jsem za nej dal zalohu 2tis a nejak zapomnel vratit. Takze kdyby nekdo chtel..
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
Otázka, na kterou neznám odpověď
Všichni k D5 2006 : To si myslím taky, je to normální 2005 s pětikvaltem, žádné překvapení se nekoná (jakože by mi/nám utekl nějaký třeba půlrok kdy to byla ještě D5 bez DPF ale už 6ti kvalt)
_________________
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
Ofce, Žabožrout a Tramvaj
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 463
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Otázka, na kterou neznám odpověď
Netuší někdo, kde sehnat švédskou SIM (eSIM) s číslem (nikoliv datovou SIM)? Případně nemá někdo ověřený účet na blocket.se? Rád bych tam odpověděl na jeden inzerát, ale bez ověření účtu nemohu odeslat zprávu. Předem díky.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation-
Offline
- Příspěvky: 721
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já jsem ji kupoval přímo ve Švédsku, už jí ale vypršela platnost. Někde na netu jsem kdysi našel "zprostředkovatele", který Ti švédskou simku pošle do jiného státu, ale přišlo mi to docrla drahé. Upřímně je s tím docela problém.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 962
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Otázka, na kterou neznám odpověď
Dle mě to je pravděpodobně MY2005, 1. registrace 2006.Dural8 píše: 08 čer 2022 15:41 Jaktoze existuje 2006 s 6ti kvaltem a 120kW s cernym krytem? Nebo je to jenom 2005 posledni 120kw s 5ti kvaltem a prodavajici se upsal?
D5 v kombinaci s AWD (V70/XC70/XC90) bylo s šestikvaltem vždy i pro starou D5 120kW EU3. 5ti kvalt měly jen FWD a benzíny.
Edit: našel jsem ten inzerát a je tam VIN: YV1SZ796451192363, tzn je to opravdu model 2005
-
Offline
- Příspěvky: 5815
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Otázka, na kterou neznám odpověď
Chci si postavit "horskýho gravela", ale aby nestál bžilion
Má někdo typ na rám ? Snesu i duralový, (karbon vidle) pro 29 kola s širokým pláštěm.
Má někdo typ na rám ? Snesu i duralový, (karbon vidle) pro 29 kola s širokým pláštěm.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
Otázka, na kterou neznám odpověď
Pri preplachu serva riadenia sa u P3 mení aj nádobka, kvôli zanesenému sitku. To isté sa robí aj u P2?
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Online
- Příspěvky: 3641
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
já ji neměnil a myslím, že se tam toto ucpání neděje, to sítko tam snad není, už si to moc nepamatuju, jen jsem ji vypláchnul
samozřejmě záleží na stavu...
samozřejmě záleží na stavu...
-
Offline
- Příspěvky: 3469
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Otázka, na kterou neznám odpověď
Já tam sítko mám, ale šlo vyčistit, takže jsem neměnil.
-
Online
- Příspěvky: 3641
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Otázka, na kterou neznám odpověď
a nebo tak...
-
Offline
- Příspěvky: 685
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Otázka, na kterou neznám odpověď
Setkali jste se u V70/XC70 P2 s repráčkem od HF v krytu osvětlení u zpětnýho zrcátka?
Přímo ve zpětným zrcátku je mikrofon, kabel vede stropnicí do A sloupku spolujezdce, kde má konektor. Kromě micu (na fotce připojenej nahoře a ověřenej funkční) je tam ještě jeden konektor... ..v krytu je žebrování a přímo nad ním .. ..držák s kulatým otvorem a packama, do kterýho by malý repro krásně padlo.. Vede mě k tomu ještě to, že auto sice PHM nemělo, ale když se ho tam snažím dodělat, tak tam zatím všude příprava je ( pro PHM, sluchátko, mic).
Repro jsem myslel, že má bejt v hlavový opěrce, kabel taženej pod sedačku, ale tam nic. Tak že by v tý lampičce? Děkuju.
Přímo ve zpětným zrcátku je mikrofon, kabel vede stropnicí do A sloupku spolujezdce, kde má konektor. Kromě micu (na fotce připojenej nahoře a ověřenej funkční) je tam ještě jeden konektor... ..v krytu je žebrování a přímo nad ním .. ..držák s kulatým otvorem a packama, do kterýho by malý repro krásně padlo.. Vede mě k tomu ještě to, že auto sice PHM nemělo, ale když se ho tam snažím dodělat, tak tam zatím všude příprava je ( pro PHM, sluchátko, mic).
Repro jsem myslel, že má bejt v hlavový opěrce, kabel taženej pod sedačku, ale tam nic. Tak že by v tý lampičce? Děkuju.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Apofys, peter cz, Petr Marek, Warcz
