očekávání jsem popsal na co jej chci... limit peněz je docela problém, viděl bych to tak na cca 240tKč.. teď prodávám starého passata v kombajnu, auto nebylo špatné, co ce týče spotřeby a provozu, ale už chci něco většího, jak jsem psal... vím, že provoz bude dvojnásobný, ale za to bezpečí mne to stojí za to.... Původně jsem pasl po naftě, ale benzínu, který bych předělal na plyn se nebráním.. jak říkal pavelopel koupit vránu v benzínu a udělat performace kit zní dobře, ale kilo na převodovku nemám... takže buď nesehnatelná V8-ka, nebo nafta... původně jsem chtěl novější 136Kw, ale asi bych se nebránil i 120Kw a lupnout chip...ok2ucx píše:Že ho XC90 sežere.
Já se chtěl spíše zeptat na očekávání? Kolik km? Kolik je limit peněz? Jaký use-case (jestli benzín nebo nafta). Proč vlastně XC90 (chápu, je stále atraktivní)?
P.
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
XC90 V8 (nebo 3.2) je sehnatelná, ale úsilí bude větší než malé. A limit 9000€ je dosti nízký. V8 si cenu drží, ale nějaké tu jsou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005
Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.
Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.
Pavel
P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.
Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.
Pavel
P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zrovna tenhle holanďan by nemusel být špatný. Spojka, brzdy, nějaké silentbloky, vrazit do toho plyn (50 litrů investice a v duši klid).
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
děkuji za tip, ale po onzultaci s martinemoplem mam jasno, že manual určo nee... těch 154 kw s nizkym krouťakem asi do budoucna bude malo, chci pak tahat přívěs, nebo občas si půjčuju bagřík, když dělám blbosti kolem baraku a na to chce myslím větší krouťák... takže to asi vidím na tu naftu a pak dat chip... nebo V8 ale to neříkám, že musí být... navíc tak dlouho zase nechci hledat... a jak jsem se mbavil po telefonu s myslím hodně velkým odborníkem martinemoplem, tak pokud nebudu jezdit, jako pose.a s kloboukem na hlavě a čumět na spotřebu, tak ta nafta není asi špatná, chce to prostě asi občas protáhnout saze.. to ostatně nělám i u pašíka, ono to chce to turbo trochu rozhýbat... nevím ale jestli to neoukazoval na ten motor 136Kw, abch to moc nehuntoval důchodcovsko-kloboukovým řízením....Romulusw píše:Zrovna tenhle holanďan by nemusel být špatný. Spojka, brzdy, nějaké silentbloky, vrazit do toho plyn (50 litrů investice a v duši klid).
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx píše:XC90 V8 (nebo 3.2) je sehnatelná, ale úsilí bude větší než malé. A limit 9000€ je dosti nízký. V8 si cenu drží, ale nějaké tu jsou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005
Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.
Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.
Pavel
P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
Dekuji za info... zkusím chvíli počkat na V8 ku, jak jsi psal ve vláknu, chci to předělat na LPG, sice investice 50t, ale pak ekvivalent spotřeby, jak jsi psal cca 7-8litrů je paráda, hlavně také asi méně najetých km a výbava primasimo...

budu dnes kousek od Tebe ogare, jedu do Rožnova na otočku a pak zpět od Ovy....
XC70ku mne také nabízel, jako variantu, ale asi mám jasno, ta 90ka snad bude někdy stát u mne... ikdyž jak jsem viděl, co prodává martinopel tak jsem slintal, ale to je přes 300t a to už je moc a navíc je "jen" pětimístná....
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Shrnuto: nějaké V8 ve světě jsou https://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,ful:petrol,pwn:223
Nejlákavější je ta od pána z Irska.
P.
Nejlákavější je ta od pána z Irska.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus počkat, možná se dočkáš bílého jednorožce a ten tvůj rozpočet to zvládneBikerbob píše:
Dekuji za info... zkusím chvíli počkat na V8 ku, jak jsi psal ve vláknu, chci to předělat na LPG, sice investice 50t,

-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tato by mohla stát za podívání http://auto.bazos.cz/inzerat/58008170/Volvo.php
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jedna V8 s prodává I tady na foru.
A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
Ale bazary nemají moji důvěru.
A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
Ale bazary nemají moji důvěru.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
asi neumím hledat, ale nic jsem na foru nenašel, teda tu V8...Corek píše:Jedna V8 s prodává I tady na foru.
A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
Ale bazary nemají moji důvěru.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=53820Bikerbob píše:asi neumím hledat, ale nic jsem na foru nenašel, teda tu V8...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ta je krásná, ale dost mimo rozpočet z toho irska...ok2ucx píše:Shrnuto: nějaké V8 ve světě jsou https://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,ful:petrol,pwn:223
Nejlákavější je ta od pána z Irska.
P.
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
čím dál více uvažuji na ropou a jak říkal martinopel, ať jdu do 120ky.....
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tahle má ale DPF, v Německu se dost dával na přání i do starých 120 kw D5ek... když už to má bejt krapet slabší, ať to aspoň nemá tohle kurvítko...Bikerbob píše:čím dál více uvažuji na ropou a jak říkal martinopel, ať jdu do 120ky.....
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
old.fashioned píše:tahle má ale DPF, v Německu se dost dával na přání i do starých 120 kw D5ek... když už to má bejt krapet slabší, ať to aspoň nemá tohle kurvítko...Bikerbob píše:čím dál více uvažuji na ropou a jak říkal martinopel, ať jdu do 120ky.....
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
takže pak asi lepší tohle, že??
ikdyž tohle je auto s nižším stupněm výbavy

jde o to, že obě by měly být od volvo dealera..což spatřuji, jako výhodu, snad nebude prodávat hroznou vránu...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
pokud ti opravdu nevadí, že bys měl auto s DPF, takže o jednu malou komplikaci víc, anebo taky ne, pokud bys jezdil často i delší trasy, a o trochu vyšší spotřebu, pak samozřejmě můžeš vybírat i s DPF... i když to v inzerátu neni, jde DPF u 120 kW identifikovat většinou podle toho, že má EURO 4... některý bazarníci to tam ale píšou podle nálady (viz třeba EURO 2 u tvýho druhýho odkazu
)... každopádně autorizák je oproti turecký vlně relativní plus...

_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dodatečně doinstalovaný DPF do Euro3 motorů skutečně funguje. Nechápu jak, ani motorová jednotka o fitru neví (tudíž nemůže nijak zahajovat regeneraci) a přesto jsou emise v normě Euro 4, výfuk čistý a údržba nulová. V autě pana kolegy vrčí už asi třetí rok tady v CZ, a před tím i několik roků v DE.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
old.fashioned píše:pokud ti opravdu nevadí, že bys měl auto s DPF, takže o jednu malou komplikaci víc, anebo taky ne, pokud bys jezdil často i delší trasy, a o trochu vyšší spotřebu, pak samozřejmě můžeš vybírat i s DPF... i když to v inzerátu neni, jde DPF u 120 kW identifikovat většinou podle toho, že má EURO 4... některý bazarníci to tam ale píšou podle nálady (viz třeba EURO 2 u tvýho druhýho odkazu)... každopádně autorizák je oproti turecký vlně relativní plus...
no, já si myslím, že jsem se někde dočetl, že práve převodovky jsou už od modelu, který se dělal se 136Kw právě lepší... a jen se zeptám ta spotřeba na 100km není zásadně větší, ne??
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
spotřeba u 136 kW bude oproti 120 kw cca o +- litr větší, co jsem tu čet... převodovky upřímně nevim.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
old.fashioned píše:spotřeba u 136 kW bude oproti 120 kw cca o +- litr větší, co jsem tu čet... převodovky upřímně nevim.
to je cca o 2400kč za rok při najetí 10t km u mne teda tak krat dva asi... za rok..to není mnoho
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
martinopel píše:TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550
dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kWBikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bikerbob píše:martinopel píše:TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550
dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
tf 80 je novější převodovka?? jen jsem to zkusil vyguglit..rychle
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
martinopel píše:TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kWBikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
ok, děkuji za další vzácnou radu,, jde vidět, že jak si najdu stroj, budu mít zkušeného poradce, v případě, že to půjde... já jsem totíž měl většinou vw, audi a podobně, takže v těchto vozech se moc nevyznám, ikdyž se mně vžy velmi líbíly...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 27 úno 2016 21:36, celkem upraveno 1 x.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé