Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:Že ho XC90 sežere.

Já se chtěl spíše zeptat na očekávání? Kolik km? Kolik je limit peněz? Jaký use-case (jestli benzín nebo nafta). Proč vlastně XC90 (chápu, je stále atraktivní)?

P.
očekávání jsem popsal na co jej chci... limit peněz je docela problém, viděl bych to tak na cca 240tKč.. teď prodávám starého passata v kombajnu, auto nebylo špatné, co ce týče spotřeby a provozu, ale už chci něco většího, jak jsem psal... vím, že provoz bude dvojnásobný, ale za to bezpečí mne to stojí za to.... Původně jsem pasl po naftě, ale benzínu, který bych předělal na plyn se nebráním.. jak říkal pavelopel koupit vránu v benzínu a udělat performace kit zní dobře, ale kilo na převodovku nemám... takže buď nesehnatelná V8-ka, nebo nafta... původně jsem chtěl novější 136Kw, ale asi bych se nebránil i 120Kw a lupnout chip...

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

XC90 V8 (nebo 3.2) je sehnatelná, ale úsilí bude větší než malé. A limit 9000€ je dosti nízký. V8 si cenu drží, ale nějaké tu jsou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005

Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.

Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.

Pavel

P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Zrovna tenhle holanďan by nemusel být špatný. Spojka, brzdy, nějaké silentbloky, vrazit do toho plyn (50 litrů investice a v duši klid).
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Romulusw píše:Zrovna tenhle holanďan by nemusel být špatný. Spojka, brzdy, nějaké silentbloky, vrazit do toho plyn (50 litrů investice a v duši klid).
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
děkuji za tip, ale po onzultaci s martinemoplem mam jasno, že manual určo nee... těch 154 kw s nizkym krouťakem asi do budoucna bude malo, chci pak tahat přívěs, nebo občas si půjčuju bagřík, když dělám blbosti kolem baraku a na to chce myslím větší krouťák... takže to asi vidím na tu naftu a pak dat chip... nebo V8 ale to neříkám, že musí být... navíc tak dlouho zase nechci hledat... a jak jsem se mbavil po telefonu s myslím hodně velkým odborníkem martinemoplem, tak pokud nebudu jezdit, jako pose.a s kloboukem na hlavě a čumět na spotřebu, tak ta nafta není asi špatná, chce to prostě asi občas protáhnout saze.. to ostatně nělám i u pašíka, ono to chce to turbo trochu rozhýbat... nevím ale jestli to neoukazoval na ten motor 136Kw, abch to moc nehuntoval důchodcovsko-kloboukovým řízením....

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:XC90 V8 (nebo 3.2) je sehnatelná, ale úsilí bude větší než malé. A limit 9000€ je dosti nízký. V8 si cenu drží, ale nějaké tu jsou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005

Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.

Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.

Pavel

P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...

Dekuji za info... zkusím chvíli počkat na V8 ku, jak jsi psal ve vláknu, chci to předělat na LPG, sice investice 50t, ale pak ekvivalent spotřeby, jak jsi psal cca 7-8litrů je paráda, hlavně také asi méně najetých km a výbava primasimo... :-D jen jak jsem vyčetl chce to tak asi až rok 2006 kvůli tomu ložisku, které dělá paseku...
budu dnes kousek od Tebe ogare, jedu do Rožnova na otočku a pak zpět od Ovy....
XC70ku mne také nabízel, jako variantu, ale asi mám jasno, ta 90ka snad bude někdy stát u mne... ikdyž jak jsem viděl, co prodává martinopel tak jsem slintal, ale to je přes 300t a to už je moc a navíc je "jen" pětimístná....

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Bikerbob píše:
Dekuji za info... zkusím chvíli počkat na V8 ku, jak jsi psal ve vláknu, chci to předělat na LPG, sice investice 50t,
Zkus počkat, možná se dočkáš bílého jednorožce a ten tvůj rozpočet to zvládne :D , ale spíš to skončí v tom dehtu.

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od karelvolvo »

Tato by mohla stát za podívání http://auto.bazos.cz/inzerat/58008170/Volvo.php
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Corek »

Jedna V8 s prodává I tady na foru.

A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php

Ale bazary nemají moji důvěru.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Corek píše:Jedna V8 s prodává I tady na foru.

A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php

Ale bazary nemají moji důvěru.
asi neumím hledat, ale nic jsem na foru nenašel, teda tu V8...

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Bikerbob píše:asi neumím hledat, ale nic jsem na foru nenašel, teda tu V8...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=53820
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:Shrnuto: nějaké V8 ve světě jsou https://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,ful:petrol,pwn:223

Nejlákavější je ta od pána z Irska.

P.
ta je krásná, ale dost mimo rozpočet z toho irska...

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »


old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

tahle má ale DPF, v Německu se dost dával na přání i do starých 120 kw D5ek... když už to má bejt krapet slabší, ať to aspoň nemá tohle kurvítko...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

old.fashioned píše:
tahle má ale DPF, v Německu se dost dával na přání i do starých 120 kw D5ek... když už to má bejt krapet slabší, ať to aspoň nemá tohle kurvítko...

takže pak asi lepší tohle, že??
ikdyž tohle je auto s nižším stupněm výbavy :-(
jde o to, že obě by měly být od volvo dealera..což spatřuji, jako výhodu, snad nebude prodávat hroznou vránu...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

pokud ti opravdu nevadí, že bys měl auto s DPF, takže o jednu malou komplikaci víc, anebo taky ne, pokud bys jezdil často i delší trasy, a o trochu vyšší spotřebu, pak samozřejmě můžeš vybírat i s DPF... i když to v inzerátu neni, jde DPF u 120 kW identifikovat většinou podle toho, že má EURO 4... některý bazarníci to tam ale píšou podle nálady (viz třeba EURO 2 u tvýho druhýho odkazu :D )... každopádně autorizák je oproti turecký vlně relativní plus...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Dodatečně doinstalovaný DPF do Euro3 motorů skutečně funguje. Nechápu jak, ani motorová jednotka o fitru neví (tudíž nemůže nijak zahajovat regeneraci) a přesto jsou emise v normě Euro 4, výfuk čistý a údržba nulová. V autě pana kolegy vrčí už asi třetí rok tady v CZ, a před tím i několik roků v DE.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

old.fashioned píše:pokud ti opravdu nevadí, že bys měl auto s DPF, takže o jednu malou komplikaci víc, anebo taky ne, pokud bys jezdil často i delší trasy, a o trochu vyšší spotřebu, pak samozřejmě můžeš vybírat i s DPF... i když to v inzerátu neni, jde DPF u 120 kW identifikovat většinou podle toho, že má EURO 4... některý bazarníci to tam ale píšou podle nálady (viz třeba EURO 2 u tvýho druhýho odkazu :D )... každopádně autorizák je oproti turecký vlně relativní plus...

no, já si myslím, že jsem se někde dočetl, že práve převodovky jsou už od modelu, který se dělal se 136Kw právě lepší... a jen se zeptám ta spotřeba na 100km není zásadně větší, ne??

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

spotřeba u 136 kW bude oproti 120 kw cca o +- litr větší, co jsem tu čet... převodovky upřímně nevim.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

old.fashioned píše:spotřeba u 136 kW bude oproti 120 kw cca o +- litr větší, co jsem tu čet... převodovky upřímně nevim.

to je cca o 2400kč za rok při najetí 10t km u mne teda tak krat dva asi... za rok..to není mnoho

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550

dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kW

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Bikerbob píše:
martinopel píše:TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550

dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji

tf 80 je novější převodovka?? jen jsem to zkusil vyguglit..rychle

Bikerbob
Offline
Příspěvky: 86
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:
Bikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kW

ok, děkuji za další vzácnou radu,, jde vidět, že jak si najdu stroj, budu mít zkušeného poradce, v případě, že to půjde... já jsem totíž měl většinou vw, audi a podobně, takže v těchto vozech se moc nevyznám, ikdyž se mně vžy velmi líbíly...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 27 úno 2016 21:36, celkem upraveno 1 x.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé