Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2351 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle se zdá být lepší, než ta 136ka... co říkáte?? je to navíc od autorizovaného prodejce.... U nás jsem nic podobného v této výbavě nenašel...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2352 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bikerbob píše:Tohle se zdá být lepší, než ta 136ka... co říkáte?? je to navíc od autorizovaného prodejce.... U nás jsem nic podobného v této výbavě nenašel...
ještě chybí tohle...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:5,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2353 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
teď jsem četl stare vlakno s DEM jednotkou a docela mam z toho strach... jestli je to spravna volba....
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=33646&start=25
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=33646&start=25
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2354 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chce to hlavně zavčasu řešit, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2355 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A čeho se bojíš?Bikerbob píše:teď jsem četl stare vlakno s DEM jednotkou a docela mam z toho strach... jestli je to spravna volba....
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=33646&start=25
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2356 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Že ho XC90 sežere.
Já se chtěl spíše zeptat na očekávání? Kolik km? Kolik je limit peněz? Jaký use-case (jestli benzín nebo nafta). Proč vlastně XC90 (chápu, je stále atraktivní)?
P.
Já se chtěl spíše zeptat na očekávání? Kolik km? Kolik je limit peněz? Jaký use-case (jestli benzín nebo nafta). Proč vlastně XC90 (chápu, je stále atraktivní)?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
#2357 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle toho co od toho auta cheš, jak píše ok2ucxBikerbob píše:teď jsem četl stare vlakno s DEM jednotkou a docela mam z toho strach... jestli je to spravna volba.... viewtopic.php?f=127&t=33646&start=25
U každýho modelu napříč značkama se dá najít nějaký kritický místo, vybírat podle toho, jezdím na kole.
XC90 je prostorný auto, který tě má bezpečně přemístit z bodu A do B a to bez ohledu na klimatický podmínky.
Není to závoďák ani offroad, ale ani žádnej posera co neprojede přes pole nebo nevyjede zasněženej kopec.
Možná neudělá takovej dojem jako X5 nebo Q7, ale za mě nadčasovej designe a až na výkon motoru (nafta) v ničem nezaostává.
V naftě si řekne o 10litrů a připlatíš si za pneumatiky a I to je diskutabilní. Jinak nic co by jsi stejně nemusel řešit i na jiných autech.
Záleží na péči, kterou to dostalo a jak se s tím zacházelo.
Obecně je to dobré auto.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2358 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Za mě je to 1:1. S manuálem je zábava (má sice dvouhmotu), s automatem ne, ale je to pohodlnější (hlavně se nesmí podělat)Bikerbob píše:Vím, že každopádně automat, ten je všeobecně vychvalován oproti manuálu...
Nevím proč.Bikerbob píše:Také jsem se dočetl, že raději se vyhnout benzínu, teda 2,5benzínu...
Auto (myslím slušný auto), by mělo mít tak asi 10kg/koně. Jak má výrazně víc, tak bych se s tím bál předjíždět (zvlášť, když je plně obsazené).Bikerbob píše:Takže varinata 136, nebo 120Kw.
Moc jsem ti asi nepomohl, ale rada to je
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2359 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Docela jste se trefili, auto chci, jelkož ma splňovat teoreticky zaklad za splnění určítých podmínek....
Základ je ten, že se chci dostat z bodu A do bodu B. podmínky jsou takové, že musí ta přeprava být bezpečná, jelikož se mne rozrůstá rodina, tak potřebuji i velké a hlavně bezpečné auto... Občas jezdím po kotarach, ztak se hodí něco s větší světlou výškou, také nás občas jede více lidí, teda spíše dětí, tak se hodí vícemístné a hlavně volvo se mne vždy líbilo... nepotřebuji závodit a blbnout za volantem, na to mám mašinu... auto, jako X5, nebo Q7 to jsou jen lakyrky do města... já potřebuju prostorné a bezpečné auto, přiznám se s lepší výbavou pro zahřátí u srdíčka....
Ale také nechci, aby mne to sežralo...proto zjišťuji co a jak...
Základ je ten, že se chci dostat z bodu A do bodu B. podmínky jsou takové, že musí ta přeprava být bezpečná, jelikož se mne rozrůstá rodina, tak potřebuji i velké a hlavně bezpečné auto... Občas jezdím po kotarach, ztak se hodí něco s větší světlou výškou, také nás občas jede více lidí, teda spíše dětí, tak se hodí vícemístné a hlavně volvo se mne vždy líbilo... nepotřebuji závodit a blbnout za volantem, na to mám mašinu... auto, jako X5, nebo Q7 to jsou jen lakyrky do města... já potřebuju prostorné a bezpečné auto, přiznám se s lepší výbavou pro zahřátí u srdíčka....
Ale také nechci, aby mne to sežralo...proto zjišťuji co a jak...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2360 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
očekávání jsem popsal na co jej chci... limit peněz je docela problém, viděl bych to tak na cca 240tKč.. teď prodávám starého passata v kombajnu, auto nebylo špatné, co ce týče spotřeby a provozu, ale už chci něco většího, jak jsem psal... vím, že provoz bude dvojnásobný, ale za to bezpečí mne to stojí za to.... Původně jsem pasl po naftě, ale benzínu, který bych předělal na plyn se nebráním.. jak říkal pavelopel koupit vránu v benzínu a udělat performace kit zní dobře, ale kilo na převodovku nemám... takže buď nesehnatelná V8-ka, nebo nafta... původně jsem chtěl novější 136Kw, ale asi bych se nebránil i 120Kw a lupnout chip...ok2ucx píše:Že ho XC90 sežere.
Já se chtěl spíše zeptat na očekávání? Kolik km? Kolik je limit peněz? Jaký use-case (jestli benzín nebo nafta). Proč vlastně XC90 (chápu, je stále atraktivní)?
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2361 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
XC90 V8 (nebo 3.2) je sehnatelná, ale úsilí bude větší než malé. A limit 9000€ je dosti nízký. V8 si cenu drží, ale nějaké tu jsou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005
Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.
Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.
Pavel
P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.
Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.
Pavel
P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2362 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zrovna tenhle holanďan by nemusel být špatný. Spojka, brzdy, nějaké silentbloky, vrazit do toho plyn (50 litrů investice a v duši klid).
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2363 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
děkuji za tip, ale po onzultaci s martinemoplem mam jasno, že manual určo nee... těch 154 kw s nizkym krouťakem asi do budoucna bude malo, chci pak tahat přívěs, nebo občas si půjčuju bagřík, když dělám blbosti kolem baraku a na to chce myslím větší krouťák... takže to asi vidím na tu naftu a pak dat chip... nebo V8 ale to neříkám, že musí být... navíc tak dlouho zase nechci hledat... a jak jsem se mbavil po telefonu s myslím hodně velkým odborníkem martinemoplem, tak pokud nebudu jezdit, jako pose.a s kloboukem na hlavě a čumět na spotřebu, tak ta nafta není asi špatná, chce to prostě asi občas protáhnout saze.. to ostatně nělám i u pašíka, ono to chce to turbo trochu rozhýbat... nevím ale jestli to neoukazoval na ten motor 136Kw, abch to moc nehuntoval důchodcovsko-kloboukovým řízením....Romulusw píše:Zrovna tenhle holanďan by nemusel být špatný. Spojka, brzdy, nějaké silentbloky, vrazit do toho plyn (50 litrů investice a v duši klid).
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC-90-2.5-T-210pk-7-pers.-Navi%2C-Ecc%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:25100_37_,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/222564290.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2364 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx píše:XC90 V8 (nebo 3.2) je sehnatelná, ale úsilí bude větší než malé. A limit 9000€ je dosti nízký. V8 si cenu drží, ale nějaké tu jsou: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=51005
Poměr benzín:nafta je asi tak 10:1. A v rámci benzínů pak třeba 5:1 v neprospěch V8. Ale jsou, jako ve všem - v DE bude větší výběr, ale větší námaha něco chytit. Chce to čas. D5ku najdeš dříve, do 9000€ se něco jistě vyvrbí.
Poradce např. martinopel-a máš tady za bukem, tak nekup hned první vránu, nebo v tom můžeš zahučet klidně za 150tis., ani nemrkneš.
Pavel
P.S. Do hledáčku bych zahrnul i XC70II (požadavek vyšší světlé výšky) - pokud tedy vyhoví ostatními parametry - např. s 2 dětmi zcela v pohodě...
Dekuji za info... zkusím chvíli počkat na V8 ku, jak jsi psal ve vláknu, chci to předělat na LPG, sice investice 50t, ale pak ekvivalent spotřeby, jak jsi psal cca 7-8litrů je paráda, hlavně také asi méně najetých km a výbava primasimo... jen jak jsem vyčetl chce to tak asi až rok 2006 kvůli tomu ložisku, které dělá paseku...
budu dnes kousek od Tebe ogare, jedu do Rožnova na otočku a pak zpět od Ovy....
XC70ku mne také nabízel, jako variantu, ale asi mám jasno, ta 90ka snad bude někdy stát u mne... ikdyž jak jsem viděl, co prodává martinopel tak jsem slintal, ale to je přes 300t a to už je moc a navíc je "jen" pětimístná....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2365 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Shrnuto: nějaké V8 ve světě jsou https://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,ful:petrol,pwn:223
Nejlákavější je ta od pána z Irska.
P.
Nejlákavější je ta od pána z Irska.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2366 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkus počkat, možná se dočkáš bílého jednorožce a ten tvůj rozpočet to zvládne , ale spíš to skončí v tom dehtu.Bikerbob píše:
Dekuji za info... zkusím chvíli počkat na V8 ku, jak jsi psal ve vláknu, chci to předělat na LPG, sice investice 50t,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2367 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tato by mohla stát za podívání http://auto.bazos.cz/inzerat/58008170/Volvo.php
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 178
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
#2368 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jedna V8 s prodává I tady na foru.
A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
Ale bazary nemají moji důvěru.
A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
Ale bazary nemají moji důvěru.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2369 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
asi neumím hledat, ale nic jsem na foru nenašel, teda tu V8...Corek píše:Jedna V8 s prodává I tady na foru.
A něco v tvé cenové relaci http://auto.bazos.cz/inzerat/57999807/Volvo-XC90-24-D5-136kW--7-MIST--KUZE-.php
Ale bazary nemají moji důvěru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2370 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=53820Bikerbob píše:asi neumím hledat, ale nic jsem na foru nenašel, teda tu V8...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2371 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ta je krásná, ale dost mimo rozpočet z toho irska...ok2ucx píše:Shrnuto: nějaké V8 ve světě jsou https://www.mobile.de/cz/kategorie/osobn%C3%AD-v%C5%AFz/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,ful:petrol,pwn:223
Nejlákavější je ta od pána z Irska.
P.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2372 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
čím dál více uvažuji na ropou a jak říkal martinopel, ať jdu do 120ky.....
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2373 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tahle má ale DPF, v Německu se dost dával na přání i do starých 120 kw D5ek... když už to má bejt krapet slabší, ať to aspoň nemá tohle kurvítko...Bikerbob píše:čím dál více uvažuji na ropou a jak říkal martinopel, ať jdu do 120ky.....
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 85
- Příspěvky: 86
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007
#2374 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
old.fashioned píše:tahle má ale DPF, v Německu se dost dával na přání i do starých 120 kw D5ek... když už to má bejt krapet slabší, ať to aspoň nemá tohle kurvítko...Bikerbob píše:čím dál více uvažuji na ropou a jak říkal martinopel, ať jdu do 120ky.....
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html
takže pak asi lepší tohle, že??
ikdyž tohle je auto s nižším stupněm výbavy
jde o to, že obě by měly být od volvo dealera..což spatřuji, jako výhodu, snad nebude prodávat hroznou vránu...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-DPF-7-Sitzer-Summum-Automatik/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/222186208.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#2375 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
pokud ti opravdu nevadí, že bys měl auto s DPF, takže o jednu malou komplikaci víc, anebo taky ne, pokud bys jezdil často i delší trasy, a o trochu vyšší spotřebu, pak samozřejmě můžeš vybírat i s DPF... i když to v inzerátu neni, jde DPF u 120 kW identifikovat většinou podle toho, že má EURO 4... některý bazarníci to tam ale píšou podle nálady (viz třeba EURO 2 u tvýho druhýho odkazu )... každopádně autorizák je oproti turecký vlně relativní plus...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1541 Odpovědi
- 135393 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 14 Odpovědi
- 1174 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2899 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1557 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous