Volvo 945 B230fb, ehm 745 B230f, uff 945 B230ft, eh 745 B230 kost

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12906
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

B230FD mohu případně půjčit, nikoliv prodat. Tam bys ale měl potíž se svodama a sáním, FT na půjčku bohužel nemám. :cry:
Přeju pevný nerv na pitvu a zprovoznění.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tome děkuju za nabídku. Mám něco rozjednaného u severočeské admirality a přemlouvám Luboše k prodeji jeho redbloku. Ten má ale slíbený, jestli tomu dobře rozumím, Ravan. Tak bych mu ho nerad vydloubnul.
A potom mě teda ještě napadá, že půjčit motor někomu, jako jsem já, je jako hodit ho do žumpy :-)
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12906
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

V klidu, motory máme a teď nejsou potřeba, protože ten původní s 500tkm tahá zatim dobře.
Kdybys pak zjistil, že potřebuješ, nějaký komponenty, tak mam asi všechno kromě pístů. Ale to už jsem ti nabízel dříve.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ravan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 84
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Neveklov
Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Ravan »

kolemjdouci píše: 25 bře 2025 22:49 Tome děkuju za nabídku. Mám něco rozjednaného u severočeské admirality a přemlouvám Luboše k prodeji jeho redbloku. Ten má ale slíbený, jestli tomu dobře rozumím, Ravan. Tak bych mu ho nerad vydloubnul.
A potom mě teda ještě napadá, že půjčit motor někomu, jako jsem já, je jako hodit ho do žumpy :-)
Ahoj já budu upřímný, já si ho u Luboše rezervoval již někdy koncem minulého roku a zatím nejsem schopen tam dojet. Aneb se furt něco se... Teďka jsem rád, když auto mě doveze do práce.
Vlastně by jsi mi ho nevydloubl ale vysvobodil 😁🙂
Luboš má svatý nervy se mnou...

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

2.0l motor od Luboše, kterému tímto děkuji, je na svém místě a zadřená mrtvola hned vedle.
o kus dál se povaluje konvolut spojka-setrvačník-převodovka, doplněný startérem, a je to celkem pěkné zátiší.
Radost z něj trochu kalí fakt, že při pokusu o test olejovýho čerpadla jsem rázovým utahovákem utrhnul šroub řemenice. Pěkně hluboko v hřídeli, aby šlo ven fakt špatně.
Prostě silný nářadí a slabý rozum jsou nebezpečná kombinace.
Naštěstí jsou neskutečně šikovný lidi a hřídel je opět funkční.
Takže následovat bude další pokus o test čerpadla. Přidrhává, takže úplně v pořádku jistě není. Zajímá mě ale, jaký dává tlak.
Potom se přesune většina bižu z mrtvoly na dvoulitr a ten, opět po testu tlaku čerpadla, komprese atd. atp. do auta.
WhatsApp Image 2025-04-10 at 21.05.17.jpeg
WhatsApp Image 2025-04-10 at 21.05.17(1).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-10 at 21.05.17(2).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-10 at 21.05.19.jpeg
WhatsApp Image 2025-04-10 at 21.05.18.jpeg
WhatsApp Image 2025-04-10 at 21.05.18(1).jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

jsem se v tom zase vrtal a moudrej z toho nejsem.
Zkouška tlaku olej proběhla uříznutým plochým šroubovákem upnutým do akuvrtačky a vraženým místo náhonu přímo do čerpadla.
Vrtačka si poradila celkem hladce a když mi došlo, že musím točit proti směru hodinových ručiček, tak se i hnul i tlakoměr.
Na 1. rychlost ( 500ot/min) jsem vytočil cca 2bary, na 2. ( 1700ot/min) asi 3bary. Na studeným oleji asi nic moc. Zkusím příště rychlejší vrtačku, ale má to smysl?
Zajímavě se vyvinula situace s přidrhávajícím čerpadlem. Na motoru od Luboše jde hnacím kolem točit zcela hladce a volně, jednou rukou.
Na mrtvole je potřeba větší síla a po většinu otáčky klade kolo celkem slušnej odpor, síla je nerovnoměrná.
Zkusmo jsem prohodil náhony na obou motorech a situace se téměř nezměnila. Nepomohlo ani vyčištění ozubení na hřídeli.
Podezření tak mám na opotřebení hřídele. Je to možný? Zkusil jsem nafotit, na zubech je vidět úbytek materiálu, ale jestli může způsobit až takový odpor, to netuším.
Čekám na těsnění pod hlavu a šrouby do hlavy. Jakmile dorazí, přendám věci z mrtvoly na 2l a zkusím ho zprovoznit.
WhatsApp Image 2025-04-11 at 20.12.51.jpeg
WhatsApp Image 2025-04-11 at 20.13.09(1).jpeg
WhatsApp Image 2025-04-11 at 20.13.09(2).jpeg
Přidáno za 7 minut 3 sekundy:
Drhnoucí hřídel sice není v pořádku a seberu motoru nějaký watt na překonání odporu, zadřít ho ale myslím neumí. Takže kromě problému navíc pořád nevím, proč se to už podruhé kouslo :-(
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12906
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

Jeníku tohle si nemyslím... motor se neptá, jakej má čerpadlo odpor, a prostě s nim točí, nemá tam co prokluzovat.
Fakt netuším co způsobí, že tam neteče olej. Zaměř se na trubku z čerpadlo do bloku, která ráda zlobí, ale to bys nenaměřil tlak... fakt netuším. :%)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tome díky, souhlasím se vším. Beru tu hřídel jako problém navíc, ne příčinu.
Další krok bude asi opravdu vypustit olej a kouknout pod vanu na čerpadlo. Příběh o jedné trubičce a dvou gumičkách znám :-) Dával jsem obě těsnění nový.
Zkusím taky tlak čerpadla na referenčním motoru.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tak další drobný postup, ikdyž podle fotky to tak nevypadá.
Mrtvola a dvoulitr si prohodily místa. Na dvoulitr se přestěhovala hlava, svody a turbína a podařilo se změřit tlak oleje.
Studený 5W30 aku vrtačkou 3bary. Tam aku končila, silnější vrtačka by asi zvládla i víc.
To chci spolu s otevřením mrtvoly zkusit příště. Rozpářu jí břicho.
WhatsApp Image 2025-04-16 at 23.09.34.jpeg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kishmick »

Ahoj Jendo! Se zpožděním čtu Tvůj další příspěvek. Motory krása :D ! Píšeš, že máš ted akuvrtačkou tlak 3bary. Je to jednak celkově dost málo(bývají 4), ale za druhý jsme si nikdo neuvědomili, že ty 3-4 bary to má natlačit už při cca 350 ot./min. přímo na čerpadle(zkouška vrtačkou)!!! Jsou to reálný otáčky olej.čerpadla při volnoběhu motoru. Motor má volnoběh cca 700-800. A náhon olej. čerpadla přesně poloviční(jako vačka, pomocná hřídel i s odbočkou). V tuto dobu to má mít cca max. tlak 3-4bary a držet ho po celou dobu, i když zvyšuješ otáčky motoru(přetlak ventil to přepouští). Kdo má budík-tak to po nastartování vidí.
To je hrozně málo-těch 350ot. a z toho musíš vycházet. Proto zkoušky vrtačkou na čerpadle cca nad 400otáček nemají vůbec smysl. V reálu máš totiž na motoru otáčky dvojnásobný a při tvojí zkoušce vrtačkou na čepadle na 1700ot.(kdy začne mazat), by motor točil už 3400ot.. Cokoli by bylo pod tím-bys už zadíral. Ber to z týhle druhý strany a vyšší otáčky olej.čerpadla vrtačkou nad 400 ot. zcela zavrhni. :D At se daří a obávám se, že budeš muset jít asi do jinýho čerpadla. :sorry:
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tome díky moc. To je hodně důležitá informace. Teď točím na dvoulitru přes hřídel a aku po dosažení tlaku 3bary zastavuje, už nemá sílu. Zkusím proto vrtačku ze zásuvky a ty otáčky jak píšeš, tedy 700-800 na pomocný hřídeli. Případně poloviční přímo na náhonu. Čerpadlo na dvoulitru na mě dělá lepší dojem jednak proto, že náhon jde krásně hladce a druhak proto, že je tam znát tlak. Určitě podám hlášení :-)
_________________
škatule hejbej se

kishmick
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 805
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kishmick »

Ne tak úplně. Na pomocný hřídeli taky 400 ot. Hřídel s náhonem čerpadla je spojenej tim šnekem 1/1(kolečka maji obě 12 zubů). Prostě si otáčky motoru vyděl dvěma a máš otáčení: vačky, pomocný hřídele, náhonu olej. čerpadla atd.....
Pro servismana: Pokud při zkoušce vrtačkou cca 400 ot./min. na pomocné hřídeli, nebo přímo na náhonu olej. čerp. nebude na budíku tlaku min. 3bary, je to špatné a nestartujte!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Bylo: Volvo V70II 2.4i BSR https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=70614
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tak dneska další seance. Potvrdil se předpoklad, že 2. záděra je naprosto stejná, jako 1. Opět 3 ze 4 ojnic kouslý, opět ty samý.
Foto hýr, tady už tapetovat nebudu.
Pomalu skládám dvoulitr na vetknutí do auta, snad bude fungovat..
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12906
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

Honzi, teď mi napadlo, když jsem čučel na nějakej motorovej vrak u sebe...
Nemáš ucpaný kanály na olej k těm dvěma lágrum?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tome díky moc. To je výborný postřeh, embolii tipoval i Imrija. Blok by snad měl dojít kompletní rozborky a v rámci toho vymytí a vyčištění.
Další rande, tentokrát rozvody opět ( prohozený řemenice jsou prevít), k tomu setrvačník, spojka a zakončení převodovkou. Takže nádhera je připravená vklouznout pod kapotu, brzy. Snad.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Včera zajel motor pod kapotu a dneska jsem to dostrojil. Jako kritický element se projevil starter. Celkem logicky se po opakovaných pokusem na zadřeném motoru připekl, konkrétně na uhlících. Než jsem ho usvědčil z nefunkce, tak to chvíli trvalo a procvičil jsem si elektrickou soustavu zapalování. Sem tam se při tom zajiskřilo, ale bez úhony. Startér musel tedy ven, rozborka, překvapivý pohled na zapečené uhlíky a nabublané segmenty rotoru, vyčištění a zaleštění rotoru, rozlámání pouzder uhlíků (3ks), rozpohybování uhlíků v pouzdrech ( také 3 ks jen, 1kr prostě zůstal zapečený) a následná sborka. Jako výborný pomocník se ukázal ořech goly č. 24, který funguje jako dokonalý přípravek pro nasazení držáku uhlíků na rotor. I tak je to trochu blbárna a druhá to celý nasoukat do obalu, ale povedlo se a kupodivu to i funguje. Ti mě vážně hodně překvapilo, moc šancí jsem tomu nedával. Pro jistotu jsem ale objednal držák nový, jde to a nestojí svět - boží.
Úplně ochotně motor nestartuje, ale nechá se přesvědčit a běží. To je příjemná změna oproti minulým pokusům. Tlak oleje se držel na 2barech na volnoběh a v otáčkách lezl ke 3barům. Dokonce se to i hýbalo samo po dvorku.
Konec to ale ještě zdaleka není. Je potřeba vyměnit olej, vyměnit chladící kapalinu ( v zápalu boje tam je směs G11+voda z kohoutku), zkontrolovat světla a nakonec to vyčistit. Taky diagnostika a pokus o TK+ME.
2 nový videa běhu motoru jsou hýr.
Dál bude pokračovat pitva mrtvoly a ...
_________________
škatule hejbej se

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1297
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od LUBOŠ »

Šikovny kluk to je, :beer: :good:
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Luboši díky, bez Tebe by to nejelo! Motor přede jako kotě.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Tak je na čase tuhle kapitolu uzavřít. Záděra jezdí a nový majitel snad bude spokojen. Cíl projektu, vrátit auto do provozu, splněn, Sice pár drobností ještě zbývá, třeba uhlíky startéru, správný spodek motoru, budík tlaku oleje, svéhlavá přístrojovka aj. Jezdí to ale čile, hbitě a s jistotou pokoří zákonné rychlostní meze, v zatáčkách posádku nijak nestresuje ani při vyšším tempu a majestát neztrácí ani při brždění.
Cestu na Vysočinu jsem si užil, byť za občasného závanu oleje, který se tlačí přes víčko a odpařuje do okolí. Jak už jsem zmínil, turbo má něco do sebe a umí vytvořit návyk :-)

No a aby to nebylo jen tak, Záděra se neprodala, Záděra se vyměnila. Za Kůstku/Kosťu/kostku/kostičku. Kůstka je rantlovka s vyvařenou boudou v odstínu slonové kosti ( zvenku a snad i jednou zevnitř), která už nějaký čas čeká na doskládání. Všechen materiál BY MĚL být k dispozici, takže teoreticky je to krásný projekt bez pastí a záludností. To by se ale nesměl dostat do pazour mě :-)

Takže to tady budu dál plevelit a tapetovat nesmyslama. Volvu zdar, volům zmar.
_________________
škatule hejbej se

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1139
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Volvo 945 B230fb, ehm 745 B230f, uff 945 B230ft, eh 745 B230 kost

Příspěvek od nebel »

Něco jsem už zaslechl. Tak ať dělá sedma radost. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Ravan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 84
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Neveklov
Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Ravan »

kolemjdouci píše: 08 kvě 2025 22:10 Tak je na čase tuhle kapitolu uzavřít. Záděra jezdí a nový majitel snad bude spokojen. Cíl projektu, vrátit auto do provozu, splněn, Sice pár drobností ještě zbývá, třeba uhlíky startéru, správný spodek motoru, budík tlaku oleje, svéhlavá přístrojovka aj. Jezdí to ale čile, hbitě a s jistotou pokoří zákonné rychlostní meze, v zatáčkách posádku nijak nestresuje ani při vyšším tempu a majestát neztrácí ani při brždění.
Cestu na Vysočinu jsem si užil, byť za občasného závanu oleje, který se tlačí přes víčko a odpařuje do okolí. Jak už jsem zmínil, turbo má něco do sebe a umí vytvořit návyk :-)

No a aby to nebylo jen tak, Záděra se neprodala, Záděra se vyměnila. Za Kůstku/Kosťu/kostku/kostičku. Kůstka je rantlovka s vyvařenou boudou v odstínu slonové kosti ( zvenku a snad i jednou zevnitř), která už nějaký čas čeká na doskládání. Všechen materiál BY MĚL být k dispozici, takže teoreticky je to krásný projekt bez pastí a záludností. To by se ale nesměl dostat do pazour mě :-)

Takže to tady budu dál plevelit a tapetovat nesmyslama. Volvu zdar, volům zmar.
Jéé,
tak to fajn :) Ať dělá sedma radost a snad pak nepůjde do světa. :) Již jich moc není a to co je, tak je fakt sežraný moc, však víš jak dopadla ta US. :twisted:

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Nitty