



No ale teď k tomu, co se nepovedlo:
Při cestě zpět jsem si na parkovišti všiml, že pod autem mi kape voda. Prodřená hadice zespodu od chladiče. Všiml jsem si, že je pravděpodobně ještě od výroby a že se lehce dotýká rámu. Počítá se to za konstrukční chybu, když se prodřela po bezmála 470 000km? Podle mě ne

Ovšem to nebylo dost






Jinak k nedokonalostem auta, ať to při prodeji netahám hluboko z hlavy. Vždy jsem mu dával péči viz stránky výše. Ovšem tyto věci se mi před prodejem nechcou řešit a bezpečnou jízdu neovlivňují. Pro pořádek:
- Sedačka spolujezdce klasicky potrhaná (už při koupi, ale teď samozřejmě více).
- Rozpadá se mi plast na řadičce, provizorně opraveno
- Opět blbnou jezdci předních oken, nechávám tak a do servisu se mi s tím už nechce
- Poklop nádrže

- Druhý držák na nápoje postrádá také poklop, ale funguje.
- Lehké prolínání nafty někde od vstřiku - nic hrozného, ale všiml jsem si toho, když jsem hledal, odkud teče voda viz výše
- Na STK říkali, že prý dobrý, za jízdy taky, ale když jsem byl pod autem, tak podle mě by chtěly vyměnit silentbloky na přední nápravě.
- Loupe se barva na kufru (To je zajímavé a děje se to už několik let. Loupání běžně nijak nepostupuje, s výjimkou toho, kdy auto nechám třeba týden až dva na letišti - to pak přijdu a je to vždy o něco více - asi chemtrails

Jinak auto nevyhazuje žádné chyby a jezdí. Na 1500km tripu krásné (ukecaná) spotřeba 3,7 jako zamlada

Edit: Ještě mě napadá - nemáte někdo v okolí Ostravy druhou generaci XC90? Klidně předFL ale pouze v motorizaci T8 a v sedmimístné verzi (pěti se myslím ani nedělaly, ale pro jistotu). Pokud jo, rád bych se mrknul naživo a poptal se na zkušenosti
