Vida software
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
ak sa nemylim stupne na vyhrev sedaciek si vies nastavit. nepotrebujes Soft
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida software
Z kreknuté VIDY si SW do auta rozhodně nekoupíšmatejzeman píše:Ahoj přátlé.
Mohu se zeptat, zda-li někdo ví, jak ve Vidě, v záložce softrawe zakoupit nějaký firmware pro automobil?
Konkrétně když chci stáhnout software pro nastavení o pár stupňů silnější výhřev sedaček, po kliknutí na tlačítko "purchase" mi to hodí chybu authorization failed.
Kostka je z ebaye a odsud i software.

Tady bude nějaký značný informační šum - na naše čestiny máme dlouhodobě doporučené koncové ceny 800 resp. 1500Kč (+DPH), podle ročníku auta - visí to na webu. Sám máš ve VDASH individuální registraci a úplně stejné ceny za češtiny (na jazyky žádný PIN nepotřebuješ) --> připoj auto, hoď si jazyk do košíku a cenu uvidíš sám (jen pozor na DPH).matejzeman píše:S D5T5 jsem byl spokojený, když jsem jezdil k dealerům.
Když jsem zjistil na vDash ceny pro jednotlivce, málem mě trefil šlak.
Za Češtinu od dealera D5T5 jsem platil 700. Po zakoupení vidy a registraci na vDash po mě chtějí 3000. A to jsem si myslel, že to bude naopak levnější. Navíc na CEMku prý nemám nějaký PIN kód, který zjistí pouze D5T5
Nevím, kde jsi přišel k číslům 700 a 3000?
Jedině snad: za 3000 (+DPH) jsou některé vybrané změny konfigurace auta (kde - jak pravíš - potřebuješ zmíněný PIN kód). Na některá auta je asi sám ani snadno nezjistíš, naopak na některá ano (P3 - jen to trvá v průměru 12h, max. 24h přes OBD).
Pavel
P.S. Poznámka: pozor - neplést si VIDA (to je originál diagnostický SW od Volva) a DiCE ("kostka" - HW, železo, které se zapojuje mezi PC a OBD zásuvku auta). Přes DiCE (rozhraní J2534) komunikují různé diagnostické softwary, m.j. VIDA, VDASH a možná i některé další (snad Bosch, atp.).
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Vida software
Já musel do autorizáku na nastavení stupně výhřevu.Arkaz píše:ak sa nemylim stupne na vyhrev sedaciek si vies nastavit. nepotrebujes Soft

_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida software
Nevím o autě, které by to neumělo. Ale zatím kde to bylo potřeba, tak všude šel (k "natvrdo" předprogramovaným hodnotám) nastavit offset až +-2st. C (tuším, že pro obě teplotní úrovně zvlášt, ale společně pro vlevo/vpravo). Asi to přidáme i do VDASH 
P.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Vida software
Klukům z D5T5 se omlouvám. Cena 3.000 byla způsobena mojí chybou, když mi v košíku zůstala záložka přehrání SW v CEM. Cena je opravdu dobrá. Zapřísáhnu se, že u pana Krammera jsem platil 700,- za nahrání Češtiny. Tehdy jsem poprvé viděl DiCE a zatoužil po něm. Ve Vidě se opravdu dá nastavit offset o +/-2°C, takže už si vesele hřeji zadek
. Neznáte někdo nějaký kontakt na kluky z D5T5? Asi před měsícem jsem psal právě kvůli buffíku, ale zatím se neozvali. Teď už si chci nahrání bufíku přes VDASH udělat sám (přeci jen ... ručně utržené ovoce chutná lépe, než koupené v obchodě
), akorát potřebuji orientačně vědět cenu a délku vyčtení toho PIN kódu :/
Díky za cenné rady


Díky za cenné rady

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida software
Jeden z kluků z D5T5 se ti právě ozývá. Bohužel u P2 auta se kód nikterak snadno vyčíst nedá, resp. trvalo by to asi 10 let.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
Zdravím, nevím, jestli to bylo tak rychle, ale já už to ve VDASH mámok2ucx píše:Nevím o autě, které by to neumělo. Ale zatím kde to bylo potřeba, tak všude šel (k "natvrdo" předprogramovaným hodnotám) nastavit offset až +-2st. C (tuším, že pro obě teplotní úrovně zvlášt, ale společně pro vlevo/vpravo). Asi to přidáme i do VDASH
P.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Vida software
Ale to je ako nová konfigurácia za cenu novej konfigurácie. Nie? Nejde len o zmenu teplôt. Nie?
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Vida software
Aaa tak to jsem netušil, že jste z D5T5ok2ucx píše:Jeden z kluků z D5T5 se ti právě ozývá. Bohužel u P2 auta se kód nikterak snadno vyčíst nedá, resp. trvalo by to asi 10 let.
P.



_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Vida software
Loučit se nemusíš kluci to umímatejzeman píše:Aaa tak to jsem netušil, že jste z D5T5ok2ucx píše:Jeden z kluků z D5T5 se ti právě ozývá. Bohužel u P2 auta se kód nikterak snadno vyčíst nedá, resp. trvalo by to asi 10 let.
P.poklonaa
. Jinak ja se tedy mohu se zmenou CEM konfigurace rozloucit??

_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
To nevím, přepnout jsem to nezkoušelIgorS píše:Ale to je ako nová konfigurácia za cenu novej konfigurácie. Nie? Nejde len o zmenu teplôt. Nie?

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Vida software
Ale cenu predsa vidíš, nie?
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Vida software
Kde? Vidím jen to co je na tom snímku obrazovky



_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Vida software
V tejto novej verzii je cena asi až keď to pridáš, ako do košíku. V starej verzii sa cena zobrazovala pri každej konfigurácii samostane a dala sa urobiť len jedna zmena. V novej verzii sa dajú pridať viaceré položky, ako v eshope.
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Vida software
Kucí, dotaz?
Právě jsem si udělal radost chiptuningem ve Vdash od kluků z @d5t5.com.
Z 93kw jsem si zaplatil a nahrál verzi 136kW, u které bylo napsáno OEM. Jak je to s technickou? Bude velkej průšvih??
došlo mi to, až když jsem to nahrál
popř. Dá se nějak vrátit předchozí konfigurace a po technické přepínat???
( díky za radu 
Právě jsem si udělal radost chiptuningem ve Vdash od kluků z @d5t5.com.
Z 93kw jsem si zaplatil a nahrál verzi 136kW, u které bylo napsáno OEM. Jak je to s technickou? Bude velkej průšvih??




_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Vida software
Jsme sice ve špatné sekci - přesto: na STK/ME není důvod neprojít. Kouřivost (ta se měří) - se nemění. Readiness kódy (ty se přes OBD čtou) jsou v pohodě - tedy pokud byl motor technicky v pořádku před chipem, bude i potom. A i kdyby: přehazovat originál a chip tam a zpět volně můžeš.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
A kde si mozem VDASH kupit pripadne za kolko ? Vdaka
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: S60, 2007, 2,4D 93kW->132kW by VDash.
Vida software
Ok2ucx: ale kde ho seženu zpět? Já jsem nezálohoval originální software, nebo se to někde uloží???A to po každé změně budu muset platit?? 

_________________
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
VOLVO dice diagnostika v Jižních Čechách :)
Volvo S60 2008, 2,4D D5244T7 93kW -> 132kW, manuál, černá metalíza, koupeno v DE se 106.000km -> nyní 210.800km :)
-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vida software
VDASH si stahnes z D5T5, Pavel ti da pripadne pristup
-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
Aha diky to je asi nejaka novinka lebo minule som nevidel ten odkaz na stiahnutie na webe =) Dufam ze mi ten net framework 4 nedomrda funkcnu vidu 

-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Vida software
Domrda

-
Offline
- Příspěvky: 332
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Vůz: S 80 2,4b 125kw
Vida software
Mal som na založnom ntb vidu a tam mi vdash nechcelo stiahnut tak som stiahol pozadovany net framevork a uz nejde ani Vida ani Vdash
ešteže mam druhý 


-
Offline
- Příspěvky: 1344
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Vida software
No net framework 4.0 mi ju nedomrdal ale nesiel vdash. tak som dla 4.5 a vdash ide ale Vida zas nie
Kazdopadne mi vo vdash pise ze potrebuje PIN pre ECM no

-
Offline
- Příspěvky: 6090
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Vida software
PindaBC ma na notebooku rozbehlou VIDU i VDASH. Mu napiste
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé