
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
myšleno, že ručička na přístrojovce je ve správné poloze. Více budíků tam nemám, tak mám zahřáto 

-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
já tam taky víc budíků nemám
každopádně olej se skutečně zahřívá výrazně dýl. a ještě dýl to pak trvá tlumičům a pod.

každopádně olej se skutečně zahřívá výrazně dýl. a ještě dýl to pak trvá tlumičům a pod.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Máš naprostu pravdu. Kdysi jsem měl u žigula ve vaně teplotní čidlo a to ukazovalo stejnou teplotu jako voda výrazně za delší dobu.
Proto se chovám k motoru zvláště ohleduplně za nižších teplot.
Proto se chovám k motoru zvláště ohleduplně za nižších teplot.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14290
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jenže u žigula nebyl výměník olej-voda, který má olej nejen ochlazovat, ale i ohřívat. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, to teda opravdu nebyl, na jumperovi ho mám, ale je tak malej, že o jeho účinnosti dost pochybuju. Předehřev nafty (spíš friťáku
) jsem vyhodil hned ze začátku, páč žabožrouti ho neuměj udělat tak, aby z něj netekla chladící směs.

-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC70 D5 2004
- Bydliště: Jihlava
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co říkáte na tuto XC70. Objevila se před pár dny a nyní snížili cenu, myslím, o 20 000 Kč. Což může být signál nějaké nutné investice (či potřeby to rychle prodat).
http://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-6541304.html
http://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-6541304.html
_________________
2014 - 2018: V40 2.0T Automat 2001
2015 - 2018: V50 D2 DRIVe 2011
od 2018: XC70 D5 2004
2014 - 2018: V40 2.0T Automat 2001
2015 - 2018: V50 D2 DRIVe 2011
od 2018: XC70 D5 2004
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zruč
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ahoj, tak jsem zpět, ten co nedávno řešil jakou V70.
můžu poprosit ještě o pár odpovědí k 2.4T, kterou jsem mimo jiné také dnes obhlížel:
1. co znamená oranžová kontrolka service v pravém dolním rohu - je to jen běžný servis oleje atd, prostě servisní interval a nebo něco jiného??
2. co po mně chce za PIN displej na přístrojích - to je PIN k simce pro telefon?? Či co...
3. dají se tu od někoho sehnat nějaké novější mapy pro navigaci, auto z roku 2000
4. sem tam chvilkový (jen sem tam, ne celou dráhu otáčení) pazvuk z řízení při točení volantem (takový ten pazvuk jako když je tam málo oleje, ale není)- je to potenciální brzký problém, nebo s tím najezdím ještě spoustu km
5. při akceleraci a následně v tahu slabší vybrace do vozu (je to automat), něco jako dělávají poloosy mezi 80-120km/h, je tu nějaký známý problém?? Nebo to bude individuální závada na tomhle autě..
díky moc, Sucháč
Jinak se včera na netu objevila ta Vámi vychvalovaná 2.3 184kw v Dlouhé Třebové za 70 tis., neváhal jsem a okamžitě se na ní jel i přes tu dálku podívat, tak vám jí jen popíšu, než někoho začne hlodat myšlenka se tam jet podívat
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16583394?goFrom=list
svítí kontrolka motoru, píše to getriebe in erwart. - což je asi chyba na převodovce, což.., při jízdě se převodovka moc plynule nechová - "kope",po ohřátí začal dost houpat volnoběh, takže asi ta zmiňovaná škrtící klapka v háji... a hrozné pazvuky z řízení
Auto jinak vypadá pěkně, jen odchlíplé rohy nárazníků, nevysouvala navigace, ale třeba to bylo nějak nastavené, ani jsem jí neuměl vysunout, ta dírka na fotce v zadním nárazníku opravdu svědčí o tažáku, ale už tam není (v tp ano).. jen plecháče, jen jeden klíč, chybí tam ten plast před řadičkou, což je vidět na fotce, sedačky zachovalé, jede to svižně, ale jestli jak má, to netuším, nikdy jsem s jiným nejel... ještě k těm závadám, pán co tam byl říkal, že měnil aku, těžko říct, jestli se tam ty chyby mohli objevit nějakým podpětím, jak říkal, ale podle chování motoru i převodovky bych spíš tušil, že svítí oprávněně.. no škoda, mohl jsem mít supr káru...
můžu poprosit ještě o pár odpovědí k 2.4T, kterou jsem mimo jiné také dnes obhlížel:
1. co znamená oranžová kontrolka service v pravém dolním rohu - je to jen běžný servis oleje atd, prostě servisní interval a nebo něco jiného??
2. co po mně chce za PIN displej na přístrojích - to je PIN k simce pro telefon?? Či co...
3. dají se tu od někoho sehnat nějaké novější mapy pro navigaci, auto z roku 2000
4. sem tam chvilkový (jen sem tam, ne celou dráhu otáčení) pazvuk z řízení při točení volantem (takový ten pazvuk jako když je tam málo oleje, ale není)- je to potenciální brzký problém, nebo s tím najezdím ještě spoustu km
5. při akceleraci a následně v tahu slabší vybrace do vozu (je to automat), něco jako dělávají poloosy mezi 80-120km/h, je tu nějaký známý problém?? Nebo to bude individuální závada na tomhle autě..
díky moc, Sucháč
Jinak se včera na netu objevila ta Vámi vychvalovaná 2.3 184kw v Dlouhé Třebové za 70 tis., neváhal jsem a okamžitě se na ní jel i přes tu dálku podívat, tak vám jí jen popíšu, než někoho začne hlodat myšlenka se tam jet podívat
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16583394?goFrom=list
svítí kontrolka motoru, píše to getriebe in erwart. - což je asi chyba na převodovce, což.., při jízdě se převodovka moc plynule nechová - "kope",po ohřátí začal dost houpat volnoběh, takže asi ta zmiňovaná škrtící klapka v háji... a hrozné pazvuky z řízení
Auto jinak vypadá pěkně, jen odchlíplé rohy nárazníků, nevysouvala navigace, ale třeba to bylo nějak nastavené, ani jsem jí neuměl vysunout, ta dírka na fotce v zadním nárazníku opravdu svědčí o tažáku, ale už tam není (v tp ano).. jen plecháče, jen jeden klíč, chybí tam ten plast před řadičkou, což je vidět na fotce, sedačky zachovalé, jede to svižně, ale jestli jak má, to netuším, nikdy jsem s jiným nejel... ještě k těm závadám, pán co tam byl říkal, že měnil aku, těžko říct, jestli se tam ty chyby mohli objevit nějakým podpětím, jak říkal, ale podle chování motoru i převodovky bych spíš tušil, že svítí oprávněně.. no škoda, mohl jsem mít supr káru...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14290
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
1. Může to být jenom upozornění na servis - zhasne to po dvou minutách? Lze to vymazat postupem na vymazání servisního intervalu? Popřípadě by to mohlo být i něco jiného, chce to napíchnout na diag.SucháčV píše:ahoj, tak jsem zpět, ten co nedávno řešil jakou V70.
můžu poprosit ještě o pár odpovědí k 2.4T, kterou jsem mimo jiné také dnes obhlížel:
1. co znamená oranžová kontrolka service v pravém dolním rohu - je to jen běžný servis oleje atd, prostě servisní interval a nebo něco jiného??
2. co po mně chce za PIN displej na přístrojích - to je PIN k simce pro telefon?? Či co...
3. dají se tu od někoho sehnat nějaké novější mapy pro navigaci, auto z roku 2000
4. sem tam chvilkový (jen sem tam, ne celou dráhu otáčení) pazvuk z řízení při točení volantem (takový ten pazvuk jako když je tam málo oleje, ale není)- je to potenciální brzký problém, nebo s tím najezdím ještě spoustu km
5. při akceleraci a následně v tahu slabší vybrace do vozu (je to automat), něco jako dělávají poloosy mezi 80-120km/h, je tu nějaký známý problém?? Nebo to bude individuální závada na tomhle autě..
díky moc, Sucháč
2. Pin nevím, po mě to nikdy žádný nechtělo, ale nemám v autě telefon.
3. Navigace je stejně k ničemu, jakákoli v telefonu je lepší (třeba Sygic, nebo Waze)
4. Asi by stačilo promazat průchodku na tyč řízení skrz kastli. Ale třeba ne.

5. Mohly by to být poloosy, nebo třeba jenom nějaký silentblok.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 189
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 D5 120kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Přesně tak, PIN je k simce v telefonu.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
1.napis service myslis asi v levem dolnim rohu, zalezi presne co auto pise a kolik toho pise. Popripade sviti-li ktomu zluty nebo cerveny trojuhelnik (v tomto pripade uz je opravdu neco spatne)SucháčV píše:ahoj, tak jsem zpět, ten co nedávno řešil jakou V70.
můžu poprosit ještě o pár odpovědí k 2.4T, kterou jsem mimo jiné také dnes obhlížel:
1. co znamená oranžová kontrolka service v pravém dolním rohu - je to jen běžný servis oleje atd, prostě servisní interval a nebo něco jiného??
2. co po mně chce za PIN displej na přístrojích - to je PIN k simce pro telefon?? Či co...
3. dají se tu od někoho sehnat nějaké novější mapy pro navigaci, auto z roku 2000
4. sem tam chvilkový (jen sem tam, ne celou dráhu otáčení) pazvuk z řízení při točení volantem (takový ten pazvuk jako když je tam málo oleje, ale není)- je to potenciální brzký problém, nebo s tím najezdím ještě spoustu km
5. při akceleraci a následně v tahu slabší vybrace do vozu (je to automat), něco jako dělávají poloosy mezi 80-120km/h, je tu nějaký známý problém?? Nebo to bude individuální závada na tomhle autě..
díky moc, Sucháč
Jinak se včera na netu objevila ta Vámi vychvalovaná 2.3 184kw v Dlouhé Třebové za 70 tis., neváhal jsem a okamžitě se na ní jel i přes tu dálku podívat, tak vám jí jen popíšu, než někoho začne hlodat myšlenka se tam jet podívat
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16583394?goFrom=list
svítí kontrolka motoru, píše to getriebe in erwart. - což je asi chyba na převodovce, což.., při jízdě se převodovka moc plynule nechová - "kope",po ohřátí začal dost houpat volnoběh, takže asi ta zmiňovaná škrtící klapka v háji... a hrozné pazvuky z řízení
Auto jinak vypadá pěkně, jen odchlíplé rohy nárazníků, nevysouvala navigace, ale třeba to bylo nějak nastavené, ani jsem jí neuměl vysunout, ta dírka na fotce v zadním nárazníku opravdu svědčí o tažáku, ale už tam není (v tp ano).. jen plecháče, jen jeden klíč, chybí tam ten plast před řadičkou, což je vidět na fotce, sedačky zachovalé, jede to svižně, ale jestli jak má, to netuším, nikdy jsem s jiným nejel... ještě k těm závadám, pán co tam byl říkal, že měnil aku, těžko říct, jestli se tam ty chyby mohli objevit nějakým podpětím, jak říkal, ale podle chování motoru i převodovky bych spíš tušil, že svítí oprávněně.. no škoda, mohl jsem mít supr káru...
2. Pin to chce na Simku ktreou asi nekdo zapomel v telefonu
3. novejsi mapy se sehnat daj, bud koupit a nebo... RTI je ale system uplne k prdu v dnesni dobe, mechanika v kufru nechodi, navigace z minuleho stoleti zadny moznosti... Ja v aute mam funkcni (novej laser), ale nepouzivam...
4. Vrzani muze delat gumove tesneni v pruchodu karoserii... nebo to taky muze byt hreben, kloubek rizeni, nebo to taky muze byt servopumpa, nebo vsechno dohromady... Abych to mohl rict tak bych musel auto videt a jet s nim...
5. Vibrace u Volva jsou castym problemem. Jestli to je jen v tahu tak to opravdu mohou delat ty poloosy... vnitrni kloub ale i venkovni... Vetsinou jsou pri techto km zrale na vymenu.
Jinak k te prevodovce u T5 podle toho co pises bych se u bazaroveho auta pripravil na vymenu prevodovky/repas takze urcite pozadovat toto v prodejni cene... Auto je to jinak pekne a kdyz ho clovek zainvestuje tak by mohlo i dobre slouzit. Otazkou jestli jsi ochotny do auta investovat dalsich par desitek tisic.... Jestli je motor v poradku (bez karbonu a nemlati) tak bych osobne za auto dal kolem 40 000 Kc. Do 100 000kc bys z toho mohl treba u Martina udelat auto ktere by jeste dobre slouzilo... Ono tehle aut bohuzel moc neni tak clovek nema moc z ceho vybirat...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím!
Koukám se po autech za malé peníze a objevil jsem tento inzerát. : http://auta.yauto.cz/volvo-850-2-5-i-automat-2141974.html
Znáte někdo tohle auto?
Myslíte, že za to stojí?
Podle stavu interiéru bych najeté kilometry považoval za přibližně odpovídající údaj.
S motorem mám zkušenost a vyhovuje mi. S převodovkou zkušenost nemám.
Mockrát díky!
Koukám se po autech za malé peníze a objevil jsem tento inzerát. : http://auta.yauto.cz/volvo-850-2-5-i-automat-2141974.html
Znáte někdo tohle auto?

Podle stavu interiéru bych najeté kilometry považoval za přibližně odpovídající údaj.

S motorem mám zkušenost a vyhovuje mi. S převodovkou zkušenost nemám.
Mockrát díky!

_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevypadá zle, cena je spíš aby to nebylo zadarmo,ale stejně víc zjistíš na místě, jestli to má nějaký potenciál k udržování.Jestli to chceš dojezdit domrtva nebo trochu šlechtit.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 185
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
chtěl bych si to udržovat
Jen náchod je trochu z ruky. .. kéž by to bylo blíž, hned ráno bych se tam jel podívat ..

_________________
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Fiesta ST180
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 6 MPS, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Datum vložení inzerátu: 30.3.2015 ....to taky může leccos znamenat....
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Trochu přispěji do mlýna objevil jsem tento inzerát http://auto.bazos.cz/inzerat/54343697/Volvo-850-GLE-kombi-2O-benzin-V5.php a docela by mě to i láká
pravil bych co píše a nechal tam dát plyn. Co vy na to vím že podle obrázku člověk moc nepozná ale snad někdo poradí na co se ještě podívat a zaměřit. Díky snad někdo poradí Petr

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čus, hledal sis něco o kombinaci T6 vs. automat?ZeroCube píše:Dobrý den,
nebyl se někdo podívat na tyto dvě XC90ky prosím![]()
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16615099
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16633768
Sháním SUV pro mou maminku, musí být 4x4 s automatickou převodovkou na benzín a se střešním oknem (kdyby jste někdo věděl o jiném)
Předem VŠEM moc děkuji
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Abys nemusel nic hledat, motorizaci 200kW T6 rovnou vyhechej (byla v S80 a XC90 v prvních létech od 1999). To by tě maminka nepochválila při placení za repasi převodovky. Jinak motor T6 je fajn, ale převodovku ukroutí.
To spíše hledej XC70II 2.4T (147kW) nebo XC90 2.5T (154kW). Nic jiného v benzínu asi nebude.
Pardon - ještě XC90 V8 (absolutní paráda svezení), ale ne každý psychicky unese kolísavou spotřebu 12-20l/100km.
P.
To spíše hledej XC70II 2.4T (147kW) nebo XC90 2.5T (154kW). Nic jiného v benzínu asi nebude.
Pardon - ještě XC90 V8 (absolutní paráda svezení), ale ne každý psychicky unese kolísavou spotřebu 12-20l/100km.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nepoznáš = jednoho dne prostě klekne a nazdar.ZeroCube píše:... jak konkrétně poznám že převodovka u T6 je v posledním tažení
Ten limit je poměrně nízký, auta jsou, ale budou to starší ročníky. XCčka jsou žádaná -> drahá. Jestli to nemusí být SUV (= XC), tak se můžeš dívat i po V70 AWD. Cenovka je přijatelnější, zase se musíš pozorně dívat. XC jsou AWD všechny, V jen některé.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 371
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové, nezná (nebyl se někdo dívat) na tuto S60 v Brně: http://www.autobazar-autopoint.cz/cz/karta/volvo-s60-2-5-automat-ac-cr/o308903.html
Má vše co bych potřeboval (krom výhřevu sedaček, které bych dodělal). Volal jsem tam a na přímou otázku jak je na tom automat mi řekli, že na displeji je hláška o nutnosti servisu automatu. Prý pomalu řadí.
Je to něco co se dá pořešit výměnou oleje/proplachem, nebo radši ruce pryč? jedná se mi o to, jestli má cenu tam jet se na ni dívat a platit někoho kvalifikovanýho s sebou aby zjistil jestli třeba nekope atd (pak ruce pryč) nebo ne.
Má vše co bych potřeboval (krom výhřevu sedaček, které bych dodělal). Volal jsem tam a na přímou otázku jak je na tom automat mi řekli, že na displeji je hláška o nutnosti servisu automatu. Prý pomalu řadí.
Je to něco co se dá pořešit výměnou oleje/proplachem, nebo radši ruce pryč? jedná se mi o to, jestli má cenu tam jet se na ni dívat a platit někoho kvalifikovanýho s sebou aby zjistil jestli třeba nekope atd (pak ruce pryč) nebo ne.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............

Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zajeď na prohlídku do Auto Ambo.raadjek píše:Pánové, nezná (nebyl se někdo dívat) na tuto S60 v Brně: http://www.autobazar-autopoint.cz/cz/karta/volvo-s60-2-5-automat-ac-cr/o308903.html
Má vše co bych potřeboval (krom výhřevu sedaček, které bych dodělal). Volal jsem tam a na přímou otázku jak je na tom automat mi řekli, že na displeji je hláška o nutnosti servisu automatu. Prý pomalu řadí.
Je to něco co se dá pořešit výměnou oleje/proplachem, nebo radši ruce pryč? jedná se mi o to, jestli má cenu tam jet se na ni dívat a platit někoho kvalifikovanýho s sebou aby zjistil jestli třeba nekope atd (pak ruce pryč) nebo ne.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,mám asi blbý dotaz mám první automat,a chci se zeptat když zaparkuju mužu vypnout motor a až potom dát páku z D na P nebo musí běžet motor při změně z D na P.Děkuji
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12944
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to fuk, ale osobně jsem preferoval variantu nejdřív P a pak vypnout motor a vyndat klíček, protože jinak sem musel na klíček sahat 2x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jen bacha = nehodit tam P, dokud auto ještě jede. Byť to jako teoreticky nejde, tak to jde - stačí za pomalé jízdy stát na brzdě. tak bacha.
1. zastavit do úplného zastavení
2. sáhnout na páku
3. zařadit P
4. vypnout motor
5. vytáhnout klíč
Tohle si zautomatizovat a pak už o tom nepřemýšlet.
P.
1. zastavit do úplného zastavení
2. sáhnout na páku
3. zařadit P
4. vypnout motor
5. vytáhnout klíč
Tohle si zautomatizovat a pak už o tom nepřemýšlet.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: Xx
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj všem,
potřeboval bych od Vás poradit s nákupem mého nového auta, jímž by se mělo stát Volvo.
Vybírám si mezi 2 kusy, které jsou si sami sobě naprostým opakem.
Jedná se o Volvo S80, detaily v linku - http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=0730&ki=1594&amb=E&odkud=T&ver=1449862215
a Volvo v50 - http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=0730&ki=1549&amb=E&odkud=T&ver=1449862250
Jedno top class Volva, druhy, takovy lepsi Focus. Jedno turbobenzin, druhe turbodiesel
Prostě tak ...
Obě auta mají plnou servisní historii se vším všudy, ani jedno nebylo bourané. Co se týče S80, tak je těsně po rozvodech a má i vcelku nové brzdy.
A teď k mé situaci. Žiji v Praze a každý den po praze najezdím cca 30km+. Jednu část rodiny máme v Ústí n.L. druhou na východě Slovenska. (ročně cca 4x SVK, cca 8x UnL). Zároveň jsme dost aktivní výletníci, takže rádi vyrazíme autem i někam dál.
Co se spotřeby týče, jsem plátce DPH, takže palivo mám levnější, tudíž spotřeba není úplně údaj pro mě důležitý. (nehledám auto za 5l/100 ale ani nechci jezdit za 15l/100), doteď jsem jezdil turbobenzínem co žral kolem 9ti a chvíli služebním 2.0Tdi z concernu, kterej si po Praze těch 10taky vzal.
Jsme 2, třicátníci, dítě sice plánujeme, ale zatím není
takže víceméně budeme jezdit v autě převážně ve 2.
Zájímá mě, které auto byste mi poradili. Na co si u daných vozů dát pozor (napadá mě např. kdyby odešlo turbo u té S80). Jinak u obou aut bych měl mít domluvenou nějakou slevu (5-15% - u S80 to bude těch 5% u V50 těch 10-15%).
Předem Vám všem děkuji za cenné rády a doufám, že se brzy stanu hrdým majitelem Volva
potřeboval bych od Vás poradit s nákupem mého nového auta, jímž by se mělo stát Volvo.
Vybírám si mezi 2 kusy, které jsou si sami sobě naprostým opakem.
Jedná se o Volvo S80, detaily v linku - http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=0730&ki=1594&amb=E&odkud=T&ver=1449862215
a Volvo v50 - http://www.tipcars.com/basic/karta.php?kf=0730&ki=1549&amb=E&odkud=T&ver=1449862250
Jedno top class Volva, druhy, takovy lepsi Focus. Jedno turbobenzin, druhe turbodiesel

Obě auta mají plnou servisní historii se vším všudy, ani jedno nebylo bourané. Co se týče S80, tak je těsně po rozvodech a má i vcelku nové brzdy.
A teď k mé situaci. Žiji v Praze a každý den po praze najezdím cca 30km+. Jednu část rodiny máme v Ústí n.L. druhou na východě Slovenska. (ročně cca 4x SVK, cca 8x UnL). Zároveň jsme dost aktivní výletníci, takže rádi vyrazíme autem i někam dál.
Co se spotřeby týče, jsem plátce DPH, takže palivo mám levnější, tudíž spotřeba není úplně údaj pro mě důležitý. (nehledám auto za 5l/100 ale ani nechci jezdit za 15l/100), doteď jsem jezdil turbobenzínem co žral kolem 9ti a chvíli služebním 2.0Tdi z concernu, kterej si po Praze těch 10taky vzal.
Jsme 2, třicátníci, dítě sice plánujeme, ale zatím není

Zájímá mě, které auto byste mi poradili. Na co si u daných vozů dát pozor (napadá mě např. kdyby odešlo turbo u té S80). Jinak u obou aut bych měl mít domluvenou nějakou slevu (5-15% - u S80 to bude těch 5% u V50 těch 10-15%).
Předem Vám všem děkuji za cenné rády a doufám, že se brzy stanu hrdým majitelem Volva

-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pokud chceš opravdu Volvo,tak běž do 80ky.Nebo se ti může stát, že si koupíš 50ku a pak ti to nedá a koupíš si větší,cesta je na tobě.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé