
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak moc se posunu v 100-160 se teprv uvidí. Jinak Kryštofe ano, soft je udělanej jen pro moje auto, aby se počítalo se vším co jsem doposud změnil... Brzy určitě proběhne brzda aby to bylo černé na bílém 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak příprava aut na zimu je konečně za mnou

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to palec hore pro kluky teda. Bylo nějaký ladění, nebo jen nalili soft ?metju píše:Jak moc se posunu v 100-160 se teprv uvidí. Jinak Kryštofe ano, soft je udělanej jen pro moje auto, aby se počítalo se vším co jsem doposud změnil... Brzy určitě proběhne brzda aby to bylo černé na bílém
btw: nechci to vědět proto, že bych chtěl do budoucna cokoliv zpochybňovat nebo hanit, jen mě to prostě zajímá
-
Offline
- Příspěvky: 2085
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
vyřešenej ulomenej bazmek co drží zadní plato... :

estetika nic moc, ale funci to splňuje...

estetika nic moc, ale funci to splňuje...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Vůz: Volvo V70 2004 B5204T5
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska sem vyměnil rozbitou mlhovku a přidal 20 hustoklokanů díky samolepkám 

_________________
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
zavřít šíbr..ne že by nefungoval, ale nějak jsem na něj celej tejden zapoměl... 

_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vymena tycek stabilizatoru..klid od potukavani doufam ze na dyl
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na obou autech postelovana vule na spojce klimakompresoru.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3068
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A pomohlo to?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
S60 ano.
V70 včera a budu čekat na vedra.
V70 včera a budu čekat na vedra.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1747
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
ja bych asi taky potreboval postelovat. kdo mi to posteluje, pripadne jak si to posteluju sam, jestli je to teda doma proveditelne?
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tise zavidim. Ja se dneska o to pokusil taky, ale z dostupne rampy me vyhodili tamni garazisti a dalsi rampy jsou zamknutehajnej píše:Na obou autech postelovana vule na spojce klimakompresoru.

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dobrá dobrá, přemluvili jste mě. Bohužel nemám fotky, to prostě nejde v tom stresu
NÁŘADÍ – demontáž spojky:
Prstýnková desítka – řáčna se nevejde – povolení středového šroubu spojky
Velký plochý šroubovák – k podržení spojky pro povolení středového šroubu
Pevnostní šroubky – průměr 5, délka cca 3cm – stažení spojky
Plochý klíč osmička, z jedné strany jako ráčna – utahování šroubků (určitě zakoupit)
Ocelový kartáč – očištění dosedacích ploch spojky
Malý šroubovák – na vytažení podložky ze spojky
Gumycuk
POSTUP:
1. Vyheverovat pravý předek, zajistit proti pádu – budeš ležet pod autem.
2. Odendat přední část podběhu, vyhnout ven a zjistit gumicukem za masku nebo značku.
3. Zalehnout pod vůz, najít ideální polohu.
4. Prstýnkovou desítkou + kontra šroubovák povolit středový šroub. Nejlépe trhnout. (děti by u toho neměly být, bude hodně sprostých slov).
5. Do 3 menších dírek blíže středu spojky našroubovat rukou pevnostní šrouby rukou až na doraz. Jde to lépe shora, spojkou se dá potom pomalu otáčet (za šroubek nebo šroubovákem tlačit na výstupky) pro dosažení dobré polohy pro zašroubování dalších šroubků. Opět hodně sprostých slov.
6. Šroubky postupně utahovat plochou osmičkou (já jsem na jedné straně zalepil papírovou páskou, aby mi furt nevypadávaly hlavičky šroubů). A jako ráčnou postupně utahuješ a tím stahuješ spojku. Když se spojce moc nechce, průběžně poklepat po obvodě tvrdým dřevem nebo něčím podobným.
7. Spojka je dole, odebereš podložku, očistíš dosedací plochy spojky i kompresoru (ocelový kartáč).
8. Zalehnout pod vůz, nasadit zpět spojku, kontra šroubovák a postupně utahuješ až na krev.

NÁŘADÍ – demontáž spojky:
Prstýnková desítka – řáčna se nevejde – povolení středového šroubu spojky
Velký plochý šroubovák – k podržení spojky pro povolení středového šroubu
Pevnostní šroubky – průměr 5, délka cca 3cm – stažení spojky
Plochý klíč osmička, z jedné strany jako ráčna – utahování šroubků (určitě zakoupit)
Ocelový kartáč – očištění dosedacích ploch spojky
Malý šroubovák – na vytažení podložky ze spojky
Gumycuk
POSTUP:
1. Vyheverovat pravý předek, zajistit proti pádu – budeš ležet pod autem.
2. Odendat přední část podběhu, vyhnout ven a zjistit gumicukem za masku nebo značku.
3. Zalehnout pod vůz, najít ideální polohu.
4. Prstýnkovou desítkou + kontra šroubovák povolit středový šroub. Nejlépe trhnout. (děti by u toho neměly být, bude hodně sprostých slov).
5. Do 3 menších dírek blíže středu spojky našroubovat rukou pevnostní šrouby rukou až na doraz. Jde to lépe shora, spojkou se dá potom pomalu otáčet (za šroubek nebo šroubovákem tlačit na výstupky) pro dosažení dobré polohy pro zašroubování dalších šroubků. Opět hodně sprostých slov.
6. Šroubky postupně utahovat plochou osmičkou (já jsem na jedné straně zalepil papírovou páskou, aby mi furt nevypadávaly hlavičky šroubů). A jako ráčnou postupně utahuješ a tím stahuješ spojku. Když se spojce moc nechce, průběžně poklepat po obvodě tvrdým dřevem nebo něčím podobným.
7. Spojka je dole, odebereš podložku, očistíš dosedací plochy spojky i kompresoru (ocelový kartáč).
8. Zalehnout pod vůz, nasadit zpět spojku, kontra šroubovák a postupně utahuješ až na krev.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9974
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!


_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tez byla varianta sundat kolo atd. ale podbeh mam zanytovany a nemam nytovacku, takze to padlo. Jinak super, asi za dva tydny budu u kamose delat brzdy, tak snad tu klimu udelame taky...
Jinak klima mi uz neklimuje vubec, tak snad to nebude dojebane jeste jinak...
Jinak klima mi uz neklimuje vubec, tak snad to nebude dojebane jeste jinak...
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes tyčka stabíku,vůle na klimaspojce (doufám že už nikdy víc) a motol (MOTorový OLej)
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
tak dneska vypadavajici kabel z kontaktu na startovaci civce, olej a trocha opravy laku po debilovi. jeste to neni finalni. jsou tam skrabance po 2000ce smirglu. jak bude chvilka, tak jeste probehne zalesteni Menzernou...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes vymena prednich kotoucu a desticek a samozrejme brzdovou kapalinu. A nebyl bych to ja abych na neco nezapomel. Palivovy filtr budu muset vymenit pozdeji 
Asistoval mi znaly kolega, ale priste uz to asi zkusim sam...

Asistoval mi znaly kolega, ale priste uz to asi zkusim sam...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13151
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jelikož sem si perfektně seřídil sbíhavost na Bluovi jen a pouze jízdou a furt mi bylo divný, jak může na zadokolce mít vliv, jesi stojim nebo nestojim na plynu, tak sem se pod to potopil a koukám na totálně vymačkaný silentbloky na záchytu reakce.
Křápy, nevydrží to ani 450tkm (najeto 438, na silentblocích bylo 1990).
Za lahev wizoura sem byl připuštěn k lisu a přelisováno za hodinku. Stačilo na to 8t. Cenovka všech 4ks byla ukrutných 480Kč od Meyleho.
Dneska to tam vrznu zürück a budu zase seřizovat
EDIT: Tak sem to tam vrazil a ještě při té příležitosti dolil trochu oleje do difu. Chtěl sem ho vypustit, ale vypadal dobře, taxem jen docmrndnul, když už sem to měl správně z kopce

Za lahev wizoura sem byl připuštěn k lisu a přelisováno za hodinku. Stačilo na to 8t. Cenovka všech 4ks byla ukrutných 480Kč od Meyleho.
Dneska to tam vrznu zürück a budu zase seřizovat

EDIT: Tak sem to tam vrazil a ještě při té příležitosti dolil trochu oleje do difu. Chtěl sem ho vypustit, ale vypadal dobře, taxem jen docmrndnul, když už sem to měl správně z kopce

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 6129
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Uz jsem zase dlouho do niceho nevrtal, tak jsem si dal poprve cvicne dolu zadni naraznik a vycistil kontakty na parkovacich senzorech. Dolu sel naraznik dobre, nahoru jsem proklinal asi 20 minut Volvo nad zapojenim anteny, jak nejaky vul muze udelat tak kratkou kabelaz. Az pak jsem zjistil, ze debil jsem ja, ze naraznik normalne nasadim a az potom krytem u lekarnicky pohodlne antenu zapojim 

-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Co je to vůbec za anténu pod zadním naraznikem, když jedna anténa je nalepená i na zadním okně?
Samozřejmě myslím boční zadní okno, že na úplně zadním je vyhřívání to vím dokonce i já
Samozřejmě myslím boční zadní okno, že na úplně zadním je vyhřívání to vím dokonce i já

_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Online
- Příspěvky: 6129
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To nevim, antena je pekny kus plechu v cca 1/3 prave casti narazniku. Predpokladam radio. Na navigaci to asi nema smysl.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8292
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Velmi zjednodušeně: Pro dosažení maximálního signálu je použitím dvou antén vytvořena anténní řada. Dosáhne se zvětšení zisku (až dvojnásobně, tj.+3dB) , směrovosti a potlačení nežádoucího signálu.Dopi píše:Co je to vůbec za anténu pod zadním naraznikem, když jedna anténa je nalepená i na zadním okně?
Samozřejmě myslím boční zadní okno, že na úplně zadním je vyhřívání to vím dokonce i já
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Takhle mi to úplně stačí, díky.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
-
Online
- Příspěvky: 6129
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
I ja jsem chytrejsi, diky
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé