ultrafan píše:
Fakt je ze mi nefunguje 4x4, ani kardan se netoci (uhlovka)
A jak se ti s tou dvoukolkou jezdí? Těšíš se na zimu? Když jsem se hrabal v jednotce haldexu, tak jsem jezdil dva dny bez zadku a na křiživatce při rozjezdech mi to hrabalo (a nejelo) až hanba.
Jinak za rok průměr za benzin a plyn 2,45 Kč/km. To je při ceně 32/litr 7,65l/100 benzínu.
ultrafan píše:
Fakt je ze mi nefunguje 4x4, ani kardan se netoci (uhlovka)
A jak se ti s tou dvoukolkou jezdí? Těšíš se na zimu? Když jsem se hrabal v jednotce haldexu, tak jsem jezdil dva dny bez zadku a na křiživatce při rozjezdech mi to hrabalo (a nejelo) až hanba.
No uz minuly rok jsem zimu takhle projezdil a ted taky nemam problem. Rozjezdy nejsou zrovna silna stranka D5 takze to nehrabe, ani moc v zime
_________________ Bylo: Volvo 440,V40,Saab 900,17x Ford,3x VW,6x Škoda,5x Opel,2x Chrysler,BMW,Audi,Mercedes,Buick,Plymouth a kopec dalších :))
mám S60 2.4D 96kW, žádný závoďák to není, ale úplná brzda provozu také ne, jezdím Plzeň - Praha a po okolí, spotřeba dle BC 4.9l/100KM, reálná měřená 5.5l/100KM.
když to svěřím místním a znalým tunerů, co z toho dokážou dostat až 200ps, jak se mi pohne spotřeba? má někdo vyzkoušeno?
3M3 má zkušenost, bude z toho 135 nebo 149 kw a spotřeba ti trochu poskočí, o půl litru, protože ti to nedá a budeš na to šlapat
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Přišla zima, nejel jsem za posledních 600km po dálnici, ani dál než 15km a klasicky 9,3
Před 14ti dny Turnov-Brno přes Hradec 5,2l. Prostě bydlet v Jizerkách je fakt na nic.
tola píše:Přišla zima, nejel jsem za posledních 600km po dálnici, ani dál než 15km a klasicky 9,3
Před 14ti dny Turnov-Brno přes Hradec 5,2l. Prostě bydlet v Jizerkách je fakt na nic.
Tak jsem rád, že je tady konečně někdo, kdo má taky D5 AWD (akorát s DPF) a jezdí za podobné hodnoty, jako já. Jo kopce a město, jsou pro tuto motorizaci a pohon spotřebová vražda...
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
nebrečíme, jsme rádi, že je to normál... a ty Tome s budoucím automatem se za námi taky zařadíš
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
DPF mam vykuchaný, ale prostě tak to je no. 1,8tuny furt do kopce za 4l tahat nejde. Na dálku to je super, když teda není člověk v Německu kde jede 200kmh, ale i tam to žere méně než tady u nás na kopci.
hajnej píše:Mám za sebou další serii tankování. Už delší dobu jedu na Verva Diesel. Klikněte na ikonku v podpisu.
Sice je ted nafta levná ale nechápu jezdit na Vervu ONO plus VIF = VERVA . i tak k pumpě nejezdím naftu mám za 19kč a LTO za 10kč Biodiesel se taky splaší hravě k tomu VIF a trochu motorového oleje správný poměr a je to !!
hajnej píše:Mám za sebou další serii tankování. Už delší dobu jedu na Verva Diesel. Klikněte na ikonku v podpisu.
Sice je ted nafta levná ale nechápu jezdit na Vervu ONO plus VIF = VERVA . i tak k pumpě nejezdím naftu mám za 19kč a LTO za 10kč Biodiesel se taky splaší hravě k tomu VIF a trochu motorového oleje správný poměr a je to !!
to máš nějak podložené, nebo co si představit pod rovnicí "ONO plus VIF = VERVA"
Já jezdím Vervu + VIF = ???
_________________ Když petr marek neunese pravdu edituje a maže cizí posty. To jest známka lepšího osobního charakteru a demokratického smýšlení dospělého jedince.
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Když je nemám s ním problém !! A k té Vervě je to normální nafta ze slovnaftu teda tady na moravě a k ní jsou daná aditiva míchá se to při napouštění cisterny jedna složka je VIF a druhá nějaké zvýšení cetanového čísla. I obyčejná benzina topQ obsahuje trochu VIFU ale obě tyto nafty mají podíl biosložky. To třeba ONO nemá proto když pojedeš na obyč benzinu a pak ONO tak to jede míń. Ona momentální cena na ONO je teda 24,90 dvojtý VIF a jseš na max 25,50 Mají někde Vervu pod 30kč ??