Ahoj,
nie som isty ci odvetranie kartrov u 2,5TDI (D5252T) funguje u mna spravne, ked fuknem do naustku na "UFO" tak vzduch ide do motoru, ked potiahnem ide z motoru. Teda obojsmerne. Nemalo by to byt tak ze vzduch moze ist iba z kartrov von ale nie dnu?
predpokladam ze bude vo vnutri roztrhnuta membrana.
Prosim nema niekto OEM cislo dielu pripadne kde na slovensku za rozumnu cenu kupit novy diel?
(foto ilustracne o ktory diel sa jedna)
Dakujem
čištění odvětrání klikové skříně
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Banska Bystrica
- Vůz: V70 II 2,5 TDI
čištění odvětrání klikové skříně
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2539
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
čištění odvětrání klikové skříně
Žádná membrána v tom není, nedělej si starost.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: S80 2.4d 120 je 2009
čištění odvětrání klikové skříně
Zdravim,Zdenek 13 píše: 21 úno 2023 13:34 Dobrý den,
mohu poprosit o informaci jak jste vyřešil?¨
Mám Volvo XC 70 2.4 136KW D5 a mám ten sám problém po vyčištění víka ventilu + hadice od víka k odlučovači, vyčištění odlučovače + vyčištění hadice od odlučovače do hadice sání + nové víko odlučovače a stejně když nastartuji tak se mi kouří od víčka oleje a přizvedává se mi. Chápu dobře ,že by neměl jít tlak (kouř) od odlučovače směr do víka ventilu ? Směr by měl být od víka ventilu do odlučovače a z toho do sání je to tak?
Děkuji Vám za rady.
Mám zjavne podobný problém , ako ste to nakoniec vyriešil?
Vďaka
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostravice
- Vůz: xc90
- Bydliště: Kladno
čištění odvětrání klikové skříně
Ahojprochy18 píše: 07 led 2023 07:07 Já taky právě řeším D5 136kw. Membrána co je v odvětrání PCV ventilu, tak sice není prasklá, ale je vytahaná jako prase. Rukavice se mi taky nafukuje. Navíc jsem si tlakoval sání a zjistil jsem, že mi to dost netěsní. Mám v háji tu gumičku, co je na tom víčku. Čili samotnou membránu jsem našel jenom na ebay a gumička je z lepší gumy VITON, co odolává oleji. Ta se mi taky nepodařila najít. Objednal jsem ve Volvu celé víčko , které má v sobě jak novou membránu, tak i gumičku cca za 900. Hodně blbě se to hledá a je to číslo dílu 8642424. V pondělí vyměním a uvidím. Jinak tlakování sání budu pak provádět znova. Řeším Kudy mi to utíká. Na tlakování přesně pasuje odpadní trubka 75 a ten konec co je širší, tak je přesně ono. Do toho záslepku a dál jsem tam šroubovací ventil z kol.
na obrázku je tam nasazená gumička z toho odvětrání, ale to jsem jenom zkoušel, jakej má ta gumička průměr. Při tlakování na tom není a přesně to pasuje.
předpokládám správně, že na výmenu toho nového víčka jsi musel dát dolů celý domek olejového filtru? Nebo ses k tomu zadnímu šroubu co drží víčko dostával jinak (shora tomu překáží rail a vše ostatní mi připadá krkolomné)?
Děkuji
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé