Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No u (starších) XC90 toho tolik na výběr nezbývá:
V8 B8444S 232kW (jede parádně a trošičku bumbá, hlavně ve městě)
2.5T B5254T2 155kW (inu jede, na můj vkus a tak těžké auto je to slabší, ale jezdit se s tím dá; s čipem poněkud lépe)
Později se objevila ještě 3.2 atmosféra.
Benzínů je poskrovnu, skoro všichni u těchto parníků kupovali naftu. Takže je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Mám už několik měsíců nastaven upozorňovač z mobile.de, chodí toho fakt málo, ale sem tam se něco pěkného objeví. I v CZ. A nejsou to takové prů*ery jako převodovka svázaná s T6. [Pardon: snad ještě ložisko vyvažovací hřídele u prvních sérií V8 (early 2005) - pokud to není opravené, tak je to taky jednorázová kasička]
P.
V8 B8444S 232kW (jede parádně a trošičku bumbá, hlavně ve městě)
2.5T B5254T2 155kW (inu jede, na můj vkus a tak těžké auto je to slabší, ale jezdit se s tím dá; s čipem poněkud lépe)
Později se objevila ještě 3.2 atmosféra.
Benzínů je poskrovnu, skoro všichni u těchto parníků kupovali naftu. Takže je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Mám už několik měsíců nastaven upozorňovač z mobile.de, chodí toho fakt málo, ale sem tam se něco pěkného objeví. I v CZ. A nejsou to takové prů*ery jako převodovka svázaná s T6. [Pardon: snad ještě ložisko vyvažovací hřídele u prvních sérií V8 (early 2005) - pokud to není opravené, tak je to taky jednorázová kasička]
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím se poohlížím...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?
Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)
nebo tohle:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)
nebo tohle:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Naposledy upravil(a) Archaon dne 31 kvě 2015 23:02, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jest. T6 je bezva motor, ale 4Q převodovka od GM je silně poddimenzovaná (a žádná jiná se tam nevešla). Prostě šlápli vedle.
V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).
Pavel
V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6Archaon píše:Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?
Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)
nebo tohle:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Jinak budu mít XC90 T6 na prodej.Jednu ze dvou,takže je i na výběr.

-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím se poohlížím...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kluci vy proste chcete abych si koupil toho Touarega řeknět to rovnoumartinopel píše: Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6



-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A co novejsi XC60 nebo XC70 T6, protoze, co se tyka velikosti zavazadelniku XC70/V70III: 575L / 1580L tak to je na tom lepe, nez stara XC90, ktera ma 483L/1387L...a mrstnejsi to bude urcite, neplave tak moc v zatackach, mene vazi...no ja bych se na XC90 vyprdl, jestli tam mate spatne cesty, tak staci XC70, ale proti gustu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně.
Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku 


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím se poohlížím...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No servis VW je za pár korun, samozřejmě člověk nesmí jezdit měnit žárovičky do Porsche ale pokud si nekoupíš nějakou vraždu jako je to V10 TDI tak je to v klidu... Benzínové atmosférické motory od koncernu jsou prakticky nesmrtelné...Urvanej píše:No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně.Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kdyz uz chces jit do predchozi generace touarega, tak vezmi rovnou cayene/q7. je to prekabatenej touareg a aspon to jede. co jsem cetl, tak servisne to neni takova hruza jak to na pvni pohled vypada kdyz si nevyberes problemovej motor.
jen bych si v tom pripadal trochu jako od svetskejch.
jen bych si v tom pripadal trochu jako od svetskejch.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím se poohlížím...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Q7 je hodně jiná (úplně), Cayenne je stejná tak na 50 % - stejná platforma, ale třeba jiná sběrnice, diagnostika atd. a taky jich je výrazně méně takže díly jsou dražší. Touareg vyjde na provoz určitě nejlíp. Jak sem psal radši bych XC 90 a pokud možno 7mi místnou, ale s tím benzínem je problém...
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Zatím se poohlížím...
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Protože sem žádnou hezkou a levnou nenašel 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14286
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak kup hezkou a dražší. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Proč je problém s T6?Když to vezmu kolem a kolem.Romulusw píše:Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.
XC90 stála jako nová cca 2mil.převodovka do toho vyjde pouhých 70000Kč kdybych bral v úvahu,že vydrží 140000km tak je to 0,5Kč/km a to není tak hrozné.
Např porsche Cayene cca každžch 100000km praskne těsnění pod hlavou,oprava cca 120000Kč plus další pikačoviny
Audi Allroad,přední náprava na 30000km investice 20-40000Kč vzduchový podvozek neskutečná rana a vydrží třeba i jen 20000Kč
Takže pokud to vezmu kolem a kolem tak na T6 sice kiksne převodovka,ale zase nebudete nikdy řešit úhlovku 15000Kč nebo vstřikovače D5 20000Kč případně hydroštely a vahadla 30000Kč
Takže bych T6 úplně nezatracoval.Jen je prostě potřeba se smířit s tím,že ta investice nastane.
-
Offline
- Příspěvky: 5593
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, a to ještě nevíme, kolik se jich posere a kolik ne. Určitě se neposerou všechny a některá ujede třeba 400 

-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jezdím(spíš lítám)mezi 15-18l LPG.Za celou dobu,co dělám Volva jsem nespravoval jedinou úhlovku na T6.Motor T6 mám v S80 tam je najeto 670000km s původním motorem a turbodmychadly.Nedávno jsem se bál,že odešlo těsnění pod hlavou,nakonec to byl prasklý výměník a olej co se natlačil do vodního ohruhu naleptal hadice a ty jedna po druhé chcíply.Po výměně je to super.Na jedné XC90 mám pouhých 140000km a v pohodě na druhé 270000km a taky v pohodě.Takže pravidelně rozvody,používat Mobil 1 5W50 a milion tě nemine.Ad převodovka.Prostě počítat s tím,že dříve,nebo později chcípne,pak cca 70000Kč a udělat performance.Zážitek z jízdy za to stojí.Apropos,zapoměl jsem na Chip od D5T5.comdan2 píše:jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?

-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
xc60 s T6 taky trpi na poddimenzovanou prevodovku? sem myslel ze ten 6q co v tom je to zvladne v pohode dyl nez obligatnich 100tkm. motor v xc60 T6 je stejnej jako ta T6 co se davala do s80/xc90?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ne, ne, tohle je už nová, jednoturbová varianta T6. Mimochodem podle mě nejlepší Volvo motor... A převodovka je rovněž jiná než da stará čtyřrychlostní GM.
Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců
Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců

_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takze s tou V70 pro mladyho to dopadlo uplne jinak.
Co taky cekat, kdyz se do vyberu auta dovoli kecat zenske. Nakonec koupil S-Max 1.8 tdci, rok 2009. Zejtra jedeme pro nej.
Problem je, ze na V70 po FL jsem ted nazhavenej ja, takze cestou zpatky od S-maxe se chci zastavit juknout na tuhle. Kilometry me nejak moc netrapi, majitel jediny, prej je to po velkym servisu, na vse ma doklady. Nabidnul jsem za ni 4000€ i s prepisem. (ktery stoji 730 €) Teda pokud bude vse v cajku. Pocitam, ze porad plati zkontrolovat co napsal Haben:
- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota
Nejake dalsi navrhy co zkontrolovat?
Prej to nebylo nikdy havarovany, a servisovano jen v ofiko Volvo servisu.
Zazloutly svetla si udelam sam.
Co taky cekat, kdyz se do vyberu auta dovoli kecat zenske. Nakonec koupil S-Max 1.8 tdci, rok 2009. Zejtra jedeme pro nej.
Problem je, ze na V70 po FL jsem ted nazhavenej ja, takze cestou zpatky od S-maxe se chci zastavit juknout na tuhle. Kilometry me nejak moc netrapi, majitel jediny, prej je to po velkym servisu, na vse ma doklady. Nabidnul jsem za ni 4000€ i s prepisem. (ktery stoji 730 €) Teda pokud bude vse v cajku. Pocitam, ze porad plati zkontrolovat co napsal Haben:
- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota
Nejake dalsi navrhy co zkontrolovat?
Prej to nebylo nikdy havarovany, a servisovano jen v ofiko Volvo servisu.
Zazloutly svetla si udelam sam.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele, me to pocukava.... jakou "nemalou" investici mas konkretne na mysli?Haben píše:Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jsou pekny sumicky....Haben píše:Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé