Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

No u (starších) XC90 toho tolik na výběr nezbývá:

V8 B8444S 232kW (jede parádně a trošičku bumbá, hlavně ve městě)
2.5T B5254T2 155kW (inu jede, na můj vkus a tak těžké auto je to slabší, ale jezdit se s tím dá; s čipem poněkud lépe)
Později se objevila ještě 3.2 atmosféra.

Benzínů je poskrovnu, skoro všichni u těchto parníků kupovali naftu. Takže je to jak hledat jehlu v kupce sena.
Mám už několik měsíců nastaven upozorňovač z mobile.de, chodí toho fakt málo, ale sem tam se něco pěkného objeví. I v CZ. A nejsou to takové prů*ery jako převodovka svázaná s T6. [Pardon: snad ještě ložisko vyvažovací hřídele u prvních sérií V8 (early 2005) - pokud to není opravené, tak je to taky jednorázová kasička]

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Archaon
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Zatím se poohlížím...

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?

Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)

nebo tohle:

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Naposledy upravil(a) Archaon dne 31 kvě 2015 23:02, celkem upraveno 1 x.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Tak jest. T6 je bezva motor, ale 4Q převodovka od GM je silně poddimenzovaná (a žádná jiná se tam nevešla). Prostě šlápli vedle.

V zásadě je několik variant:
- koupit levně(ji) auto s T6 a počítat s tím, že to dříve či později (ale spíše dříve) klekne. Potom lze použít fabrickou repasi s cenovkou kolem 70 tis. A pak šetřit (přibližně cca. 0,50Kč/km) do dalšího kolapsu. Dá se to chápat jako "povinné" náklady, stejně jako palivo, olej nebo gumy.
- anebo repasovat rovnou peformance kitem, kde jsou slabé díly posíleny na regulerní úroveň. Pak by AT měla být napořád, za předpokladu pečlivé údržby (olej, atp.).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Archaon píše:Ta T6ka je špatná jenom kvůli té převodovce? Takže když si k ceně přimyslím cca 50 na opravu tak je to ok?

Co tedy tohle http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-15893622.html (ten nájezd mi přijde extrémně podezřelý)

nebo tohle:

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-20235478.html - je to strasna holota ale zase manual!!! a dodelat parkovaci senzory u Volva predpokldam nebude taky problem?

http://www.tipcars.com/volvo-xc90/volvo-xc90-19381909.html
Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6
Jinak budu mít XC90 T6 na prodej.Jednu ze dvou,takže je i na výběr. :wink:

Archaon
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Zatím se poohlížím...

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

martinopel píše: Pozor na jednu věc,ono 6ti rychlostní manuál je ještě větší průser než automat z T6
Kluci vy proste chcete abych si koupil toho Touarega řeknět to rovnou :lol: :lol: :lol:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Roger »

A co novejsi XC60 nebo XC70 T6, protoze, co se tyka velikosti zavazadelniku XC70/V70III: 575L / 1580L tak to je na tom lepe, nez stara XC90, ktera ma 483L/1387L...a mrstnejsi to bude urcite, neplave tak moc v zatackach, mene vazi...no ja bych se na XC90 vyprdl, jestli tam mate spatne cesty, tak staci XC70, ale proti gustu...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně. :-) Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Archaon
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Zatím se poohlížím...

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Urvanej píše:No pokud se chceš každej den bát, že auto vysublimuje, že tě sežere na servízu atd, tak klidně. :-) Ale třeba by ses pak rád vrátil k volvu a jeho pakatelu 70 klacků za převodovku :-)
No servis VW je za pár korun, samozřejmě člověk nesmí jezdit měnit žárovičky do Porsche ale pokud si nekoupíš nějakou vraždu jako je to V10 TDI tak je to v klidu... Benzínové atmosférické motory od koncernu jsou prakticky nesmrtelné...

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

kdyz uz chces jit do predchozi generace touarega, tak vezmi rovnou cayene/q7. je to prekabatenej touareg a aspon to jede. co jsem cetl, tak servisne to neni takova hruza jak to na pvni pohled vypada kdyz si nevyberes problemovej motor.

jen bych si v tom pripadal trochu jako od svetskejch.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Archaon
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Zatím se poohlížím...

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Q7 je hodně jiná (úplně), Cayenne je stejná tak na 50 % - stejná platforma, ale třeba jiná sběrnice, diagnostika atd. a taky jich je výrazně méně takže díly jsou dražší. Touareg vyjde na provoz určitě nejlíp. Jak sem psal radši bych XC 90 a pokud možno 7mi místnou, ale s tím benzínem je problém...

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.

Archaon
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Zatím se poohlížím...

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Archaon »

Protože sem žádnou hezkou a levnou nenašel :ROFL:

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Tak kup hezkou a dražší. :twisted:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »


GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Romulusw píše:Proč je s benzínem problem? Když neberu v úvahu tu T6ku.
Proč je problém s T6?Když to vezmu kolem a kolem.
XC90 stála jako nová cca 2mil.převodovka do toho vyjde pouhých 70000Kč kdybych bral v úvahu,že vydrží 140000km tak je to 0,5Kč/km a to není tak hrozné.
Např porsche Cayene cca každžch 100000km praskne těsnění pod hlavou,oprava cca 120000Kč plus další pikačoviny
Audi Allroad,přední náprava na 30000km investice 20-40000Kč vzduchový podvozek neskutečná rana a vydrží třeba i jen 20000Kč

Takže pokud to vezmu kolem a kolem tak na T6 sice kiksne převodovka,ale zase nebudete nikdy řešit úhlovku 15000Kč nebo vstřikovače D5 20000Kč případně hydroštely a vahadla 30000Kč

Takže bych T6 úplně nezatracoval.Jen je prostě potřeba se smířit s tím,že ta investice nastane.

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

No, a to ještě nevíme, kolik se jich posere a kolik ne. Určitě se neposerou všechny a některá ujede třeba 400 :roll:

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

dan2 píše:jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?
Jezdím(spíš lítám)mezi 15-18l LPG.Za celou dobu,co dělám Volva jsem nespravoval jedinou úhlovku na T6.Motor T6 mám v S80 tam je najeto 670000km s původním motorem a turbodmychadly.Nedávno jsem se bál,že odešlo těsnění pod hlavou,nakonec to byl prasklý výměník a olej co se natlačil do vodního ohruhu naleptal hadice a ty jedna po druhé chcíply.Po výměně je to super.Na jedné XC90 mám pouhých 140000km a v pohodě na druhé 270000km a taky v pohodě.Takže pravidelně rozvody,používat Mobil 1 5W50 a milion tě nemine.Ad převodovka.Prostě počítat s tím,že dříve,nebo později chcípne,pak cca 70000Kč a udělat performance.Zážitek z jízdy za to stojí.Apropos,zapoměl jsem na Chip od D5T5.com :lol:

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dan2 »

xc60 s T6 taky trpi na poddimenzovanou prevodovku? sem myslel ze ten 6q co v tom je to zvladne v pohode dyl nez obligatnich 100tkm. motor v xc60 T6 je stejnej jako ta T6 co se davala do s80/xc90?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Fíla »

Ne, ne, tohle je už nová, jednoturbová varianta T6. Mimochodem podle mě nejlepší Volvo motor... A převodovka je rovněž jiná než da stará čtyřrychlostní GM.

Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců :)
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Narvik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Takze s tou V70 pro mladyho to dopadlo uplne jinak.
Co taky cekat, kdyz se do vyberu auta dovoli kecat zenske. Nakonec koupil S-Max 1.8 tdci, rok 2009. Zejtra jedeme pro nej.

Problem je, ze na V70 po FL jsem ted nazhavenej ja, takze cestou zpatky od S-maxe se chci zastavit juknout na tuhle. Kilometry me nejak moc netrapi, majitel jediny, prej je to po velkym servisu, na vse ma doklady. Nabidnul jsem za ni 4000€ i s prepisem. (ktery stoji 730 €) Teda pokud bude vse v cajku. Pocitam, ze porad plati zkontrolovat co napsal Haben:

- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota

Nejake dalsi navrhy co zkontrolovat?
Prej to nebylo nikdy havarovany, a servisovano jen v ofiko Volvo servisu.
Zazloutly svetla si udelam sam.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

danillo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 206
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od danillo »

Haben píše:Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
Hele, me to pocukava.... jakou "nemalou" investici mas konkretne na mysli?
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

danillo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 206
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od danillo »

Haben píše:Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
To jsou pekny sumicky....
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé