Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 161
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

ferdikf píše:
ok2ucx píše:Já osobně jsem na "krasavce" alergický, stejně jako "1. majitel", ale koupeno v Itálii. Sotva které 12 let staré auto je skutečně první majitel (ale proč ne, pokud nekecá a skutečně to doloží, tak auto s 235t může být akorát zajeté). Ale když se tohle všechno pomine, seber s sebou někoho znalého s originál diagnostikou a na auta se jeď podívat.

Benzínů je všeobecně výrazně méně, vyskakují jen velmi málo. Pokud nespěcháš, hledej tady, bazoš, hyperinzerce, nastav si sledování na mobile.de/autoscout24.de a čekej. Něco se najde. Osobně mám takto nastaveno hledání S80 AT atmo, pěkné auto je v DE tak max. 1x za měsíc.

Jinak V70II je dobrá volba, jednoduchá atmosféra motor není vůbec žádná raketa, zvláště podtůněná 103kW verze (lze zvednout na OEM 125kW, příp. cca. 135kW). To už je pak lepší, pořád je to pohodová plavná jízda, žádný závoďák. O výbavách, motorech, atp. jsou tu popsány stohy, jen hledat a číst.
Konkrétní auto se prostě musí vidět, projet - když máš kliku, najde se někdo blízko a může udělat nezávazné předkouknutí.

Vítej.

Pavel

P.S. Ten Ital má krásné "varhánky" na koberečky řidiče... :D
Varhánky tam opravdu jsou no. Co to může znamenat, že to bylo vytopený, nebo svařování?
Samozřejmě o motorech, podvozcích atd. toho mám načteno tuny. Chtěl jsem zase japonce, ale prostě není co vybrat, max. Accorda a ten je cenou mimo. Nová Primera o ničem, Mazda nevhodná na LPG atd. V70 se mi prostě líbí :-)

kuntík píše:hele a co ta druhá levnější V70 v DOCARu, kde mám v merku tu novější, že by sme si tam dali scuka oba odjeli volvem ve stené barvě? :lol:
Jen je to atmosféra s přilepeným turbem.
http://www.docar.cz/index.php/volvo-v70-2-4-t-geartronic/
Já bych raději manuál, ale jinak se mi líbí :-)

Tak jsem si nakonec nechal dotáhnout z německa V70, 2,4 T3. Svezení naprosto úžasný. Teď zrovna je u mechanika na rozvodech, už se těším až bude doma. Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.

Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ferdikf
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 161
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Chrudim
Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ferdikf »

hajnej píše:jaks přišel na T3? Podle kw to je 2,4T.
Mám asi ještě bordel ve značení, myslel jsem, že 147Kw je T3 a 191kw T5. Ale označení motoru je B 5244 T3 , nebo se pletu?
ok2ucx píše:
ferdikf píše:Co mě trochu překvapilo, že je to komplet ve světlý kůži, aut. klima, tempomat atd. a nemá to palubní počítač.
I to se někdy stává (že si při koupi někdo tohle nechal odkliknout). Byť je to silně neobvyklé, je to snadno řešitelné. Další možnost, že se tam někdo trošku hrabal v elektronice a třeba palubní deska není originál, se "špatným" SW. Pak taky někdy palubák nefunguje.

Pošli VIN (třeba do SZ) a zjistíme co a jak.

P.
Vypadá to, že to tak je od nova. Levá páčka nemá na sobě tlačítko reset a ani otočnej prstenec. Myslím, že to bez palubního počítače přežiju.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor Obrázek

meCZoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od meCZoun »

Mám takovej možná blbej dotaz. Je normální, že je komplet béžovej interiér, a volant je černej. Mám to úplně stejně a už mě napadlo, jestli třeba nebyl důvod měnit volant.
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Normální to je, ale vyskytují se i světlé volanty. Nebo i kombinace světlá-tmavá.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

goldzd
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 41
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: South Moravia
Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od goldzd »

ok2ucx píše:Rádio se dá vyměnit (nebo doplnit o MP3), tempomat dodělat. Vyhřívání je trošku větší operace, ale jde to taky.

Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.

S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....

Pavel
Mám taky S60 ten samý rok, motor atd.. taky skoro stejně najeto. Ale Trocha blbne zmíněná škrtící klapka (dle diagnostiky Dice a konverzace s panem Kohoutem) prý stačí jen vyčistit. Tak snad to půjde. A vlastně, proč se stává tato závada?

S tím chipnutím, myslím že to je zbytečné. Vždyť to auto trhá silnic. kam se hrabe Šrot Oktávka 1,9TDi. Nesnáším je :-D


A spotřeba je taky pěkná. Původní majitel jezdil prý za 12litrů/100 a že, pokud si myslím že to bude jezdit míň tak prý ať si to ani nekupuju, ale co sem do toho sedl já, tak stabilně držím 8,5l/100 a dokonce i v zimě :-D
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q

(Vlastním diagnostiku)

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Zdravím vespolek.
Začal jsem se poohlížet po Volvu a co jsem se tu tak dočetl, tak bych uvažoval klasicky o V70 D5 120kW. V autech se ale nevyznám. :)
Co tak koukám po inzerátech, tak mě teď zaujal např. tento: http://auta.yauto.cz/volvo-v70-2-4-d5-120kw-top-stav-2139152.html
Přijde mi ale až podezřelá "voňavka". :D Co na něj říkáte, případně máte někdo zkušenost s prodejcem?
Díky za případné info a rady. Budu moc rád i za doporučení konkrétního auta.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Haben píše:nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
A sme doma. :)

Macek2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 482
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Macek2 »

Haben píše:nesedí mi rok výroby 2006 a 120kw D5 bez DPF. V té době už byli jen 136kw D5 s DPF. Jinak vypadá hezky, původem asi Itálie = bez výhřevu sedadel.
Není pravda, 2,4D měla 120 kW a filtr DPF, D5 měla 136 kW a taktéž DPF. To platí od 2006. Zmiňovaná verze je zřejmě 2,4D.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

aha, tak to se omlouvám, já žil v domnění, že byla buď 136 kw s DPF nebo 93 kw s dpf. A 120 kw bylo vždy bez dpf a skončilo během roku 2005.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jenže 2401ccm je skutečně stará dobrá D5 120kW, s černým deklem na motoru, bez DPF.

Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:

na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)

Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

ještě se dívám, že to má jinak šitá sedadla, než mám v MY 2005 já (vyrobeno 01/2005). Tak nevím, zda to jsou jen jiná sedadla běžně montovaná v průběhu celého životního cyklu V70 II nebo se třeba dodávali až do těch modelů s DPF. Ale jak píše Pavel, VIN je nejjednodušší cestou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

ok2ucx píše:Jenže 2401ccm je skutečně stará dobrá D5 120kW, s černým deklem na motoru, bez DPF.

Rok 2006 může být třeba rok uvedení do provozu, nikoli rok výroby. Pak se do toho ještě plete modelový rok. Nejlepší je si vyžádat VIN a z toho se to dá jednoznačně vydekódovat:

na 6. a 7. pozici je dvojčíslí:
79 - D5244T (120kW)
74 - D5244T2 (96kW)

Navíc tu mám poznačeno, že se tohle ve VINu může vyskytovat mezi MY2001 a MY2006! (včetně). Patrně tohle pro vybrané trhy montovali souběžně s DPF verzí, ta už má objem 2400ccm a mraky různých jiných čísílek v D5244Txx.

P.
Už jsem si VIN vyžádal, tak pak ho sem hodím.

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »


Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

škoda, že tam není nikde vyfocený motor, dle deklu by to bylo snad jasné.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Haben píše:škoda, že tam není nikde vyfocený motor, dle deklu by to bylo snad jasné.
Teď jsem si všiml že tam je VIN: YV1SW694162560481

Takže podle nápovědy ok2ucx to vypadá na jiný motor, že?

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

DPF inside. {Aspoň když to šlo z fabriky}

Kód: Vybrat vše

Type: [YV1SW694162560481]
* vin:          YV1SW694162560481
* model:        V70 P2
* engine:       D5244T5
* year:         2006
* gear:         M66/MMT6
* chassis:      560481
* platform:     2
120kW D5244T5 je první výkonově podladěný stupeň originál motoru 136kW D5244T4, železo je naprosto identické.

A má těch 2400ccm, nikoli 2401ccm, jak uvádějí.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

tak jsme doma, obě tedy budou s DPF a podladěny na 120 kw. Takže je potřeba se rozhodnout, zda chceš auto s DPF či nikoli. Pokud bez, tak to končí ročníkem 2005, ale pozor, v tomto roce se už i auta s DPF vyskytovala a to někdy od poloviny roku 2005, kde je už uvedeno MY2006, ale výroba je třeba 08/2005.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

Jj, jinde i mají 2400cm3. Tak jsem zas o něco moudřejší, díky! :)

Co říkáte na tohle? http://otomoto.cz/osobni-vozy/znacka-volvo/volvo-v70-155000km-153249.aspx
Cena je teda celkem vyšší a má údajně najeto 155000, přitom na fotce je výměna oleje v 7/2014 při 171000. :lol:

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

zdá se mi, že toto auto bylo na prodej už před nějakou dobou a to přímo majitelem, takže cena se dá určitě srazit o marži bazaru = prodá jej přímo majitel.
Vyžádej si VIN a zavolej si do daného autorizovaného servisu v Brně, jaké opravy dělali a při kolika km a kdy tam bylo auto naposledy. Pokud se projeví, že km nesedí, další důvod ke slevě, vyměníš rozvody, náplně, necháš někým zkontrolovat skutečný stav a hurá na silnice.
Jinak, barva i výbava se mi lbí, ale to rádio, i když bude funkčně mnohem dále, než-li origo Volvo působí děsně :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

eMeT píše:.. při 171000. :lol:
Omyl. To je termín další výměny. Z tohoto pohledu by to mohlo být OK.
Myslím, že už asi zprovozníme službu "lustrace Volva" = už nám jich pár rukama prošlo, stav km a datum máme poznamenáno...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

eMeT
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 14
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: SAAB 9-5 AERO kombi

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od eMeT »

ok2ucx píše:
eMeT píše:.. při 171000. :lol:
Omyl. To je termín další výměny. Z tohoto pohledu by to mohlo být OK.
Myslím, že už asi zprovozníme službu "lustrace Volva" = už nám jich pár rukama prošlo, stav km a datum máme poznamenáno...
P.
Aha, tak to se omlouvám, to mi nedošlo. :o

Teď jsem ještě narazil na tohle. Má to šíbr, spoiler na pátých, dokonce i telefon. :D http://otomoto.cz/osobni-vozy/znacka-volvo/volvo-v70-259899km-544902.aspx

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5593
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Hlavně se s tím brzy nedostaneš do centra Prahy, pokud nejsi trvale hlášen uvnitř té debilní zóny.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé