Drobné otázky 2002 S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
Vypneš ho ručně až v okamžiku, kdy budeš mít provozní teplotu motoru. Aspoň já to tak dělám. Proč by nemohl běžet i pak?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 782
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Prijde mi to kontraproduktivni, vzdyt ten benzin topi skoro hned... Proto jsem se zeptal, abych vedel jak to delaji ostatni co s tim maji letite zkusenosti.
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
Nj, to je fakt, já to vztahoval spíš k naftě.
Ale i tak, když bude mrznout jako prase, tak proč ho vypínat, když můžu mít rychleji zahřáto...
Ale i tak, když bude mrznout jako prase, tak proč ho vypínat, když můžu mít rychleji zahřáto...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
Já (benzín) to dělám tak, že bufíka mám na 5:05, k autu chodím v cca 5:12, nastartuju, připásám se, vypínám bufíka a vyrážím do práce. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3375
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Drobné otázky 2002 S60
Mám to stejně jako Raolsa.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4648
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Drobné otázky 2002 S60
Já když měl bufík v P2 (diesel) a přišel jsem do auta dříve než v nastavený čas, tak jsem vyjel a bufík nechal automaticky dojet.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 782
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Tak se vypínání vyřešilo samo
nastaveno bylo 6:30, příchod 6:35 a bufík už nejel. Čelní sklo a boční okna byly rozmrzlé do čista a v kabině jsem nepoznal že by bylo vetší teplo. Tak nevím, čuju problém ? Můžu mít třeba jiný SW že to neběží 10min po nastaveném čase ? Připomínám že mám prapůvodní bufík kde je ještě výfuk integrovaný v těle obalu.

-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
vidím velký špatný...
uvnitř musí být teplo, řekl bych, že se vypnul předčasně, ale chce to zjistit, co ho vyplo
nebo to zkus odpoledne, případně zítra znova, pokud stejně, tak zjišťovat důvod
uvnitř musí být teplo, řekl bych, že se vypnul předčasně, ale chce to zjistit, co ho vyplo
nebo to zkus odpoledne, případně zítra znova, pokud stejně, tak zjišťovat důvod
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Drobné otázky 2002 S60
Řekl bych, že byla bublina v palivu a bufík chcípnul.
Pokud chcípne za běhu, tak už znovu nenastartuje. Pokud by čidlo nezaznamenalo plamen při startu, tak to zkusí znovu nastartovat, ale za běhu ne.
Uvidíš při dalším pokusu.
Měl jsem s tím taky problémy a nakonec jsem tahal novou hadičku od čerpadla až k bufíku.
Pokud chcípne za běhu, tak už znovu nenastartuje. Pokud by čidlo nezaznamenalo plamen při startu, tak to zkusí znovu nastartovat, ale za běhu ne.
Uvidíš při dalším pokusu.
Měl jsem s tím taky problémy a nakonec jsem tahal novou hadičku od čerpadla až k bufíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
a jinak teda myslím, že existuje jen jeden soft (repektive 3, které se ale v podstatě liší jen jakým způsobem lze/nelze bufík zapnout)Vizibable píše: 13 lis 2023 07:34 Můžu mít třeba jiný SW že to neběží 10min po nastaveném čase ? Připomínám že mám prapůvodní bufík kde je ještě výfuk integrovaný v těle obalu.
a výfuk v těle ty benzínové narozdíl od naftových mají no
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Drobné otázky 2002 S60
Bufík se mohl přehřát a tím pádem se vypnul dříve, ale i tak stihl rozmrazit okno.
Proč se přehřál? Unavené oběhové čerpadlo, zarostlý radiator topení nebo špatné teplotní čidlo na bufíku.
Proč se přehřál? Unavené oběhové čerpadlo, zarostlý radiator topení nebo špatné teplotní čidlo na bufíku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 782
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Drobné otázky 2002 S60
Tak systém zřejmě funguje a přikláním se k raolsově diagnóze. Dneska bylo 6° nastaveno na 6:30, příchod 6:32 a bufík ještě jel. Teplo v kabině znatelné a voda zahřátá na 3 pozici ukazatele. Tak snad to vydrží celou zimu 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Drobné otázky 2002 S60
no super, ať slouží, je snadné si na to zvyknout... 

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Drobné otázky 2002 S60
Ten jsem měl na moji první V70 D5. Jak já se s tím natrapil a stejně jsem to nerozchodil.Vizibable píše: 13 lis 2023 07:34 Připomínám že mám prapůvodní bufík kde je ještě výfuk integrovaný v těle obalu.
Ať věrně a dlouze slouží.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]