Drobné otázky 2002 S60

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Offline
Příspěvky: 3501
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Tod2 »

Vypneš ho ručně až v okamžiku, kdy budeš mít provozní teplotu motoru. Aspoň já to tak dělám. Proč by nemohl běžet i pak?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 782
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Vizibable »

Prijde mi to kontraproduktivni, vzdyt ten benzin topi skoro hned... Proto jsem se zeptal, abych vedel jak to delaji ostatni co s tim maji letite zkusenosti.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3501
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Tod2 »

Nj, to je fakt, já to vztahoval spíš k naftě.
Ale i tak, když bude mrznout jako prase, tak proč ho vypínat, když můžu mít rychleji zahřáto...
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14363
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od raolsa »

Já (benzín) to dělám tak, že bufíka mám na 5:05, k autu chodím v cca 5:12, nastartuju, připásám se, vypínám bufíka a vyrážím do práce. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3375
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Vapik »

Mám to stejně jako Raolsa.

jancho
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4648
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od jancho »

Já když měl bufík v P2 (diesel) a přišel jsem do auta dříve než v nastavený čas, tak jsem vyjel a bufík nechal automaticky dojet.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 782
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Vizibable »

Tak se vypínání vyřešilo samo :ROFL: nastaveno bylo 6:30, příchod 6:35 a bufík už nejel. Čelní sklo a boční okna byly rozmrzlé do čista a v kabině jsem nepoznal že by bylo vetší teplo. Tak nevím, čuju problém ? Můžu mít třeba jiný SW že to neběží 10min po nastaveném čase ? Připomínám že mám prapůvodní bufík kde je ještě výfuk integrovaný v těle obalu.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3501
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Tod2 »

vidím velký špatný...
uvnitř musí být teplo, řekl bych, že se vypnul předčasně, ale chce to zjistit, co ho vyplo
nebo to zkus odpoledne, případně zítra znova, pokud stejně, tak zjišťovat důvod
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14363
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od raolsa »

Řekl bych, že byla bublina v palivu a bufík chcípnul.
Pokud chcípne za běhu, tak už znovu nenastartuje. Pokud by čidlo nezaznamenalo plamen při startu, tak to zkusí znovu nastartovat, ale za běhu ne.
Uvidíš při dalším pokusu.
Měl jsem s tím taky problémy a nakonec jsem tahal novou hadičku od čerpadla až k bufíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tod2
Offline
Příspěvky: 3501
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Tod2 »

Vizibable píše: 13 lis 2023 07:34 Můžu mít třeba jiný SW že to neběží 10min po nastaveném čase ? Připomínám že mám prapůvodní bufík kde je ještě výfuk integrovaný v těle obalu.
a jinak teda myslím, že existuje jen jeden soft (repektive 3, které se ale v podstatě liší jen jakým způsobem lze/nelze bufík zapnout)
a výfuk v těle ty benzínové narozdíl od naftových mají no
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od hajnej »

Bufík se mohl přehřát a tím pádem se vypnul dříve, ale i tak stihl rozmrazit okno.
Proč se přehřál? Unavené oběhové čerpadlo, zarostlý radiator topení nebo špatné teplotní čidlo na bufíku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Vizibable
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 782
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Bruntál
Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Vizibable »

Tak systém zřejmě funguje a přikláním se k raolsově diagnóze. Dneska bylo 6° nastaveno na 6:30, příchod 6:32 a bufík ještě jel. Teplo v kabině znatelné a voda zahřátá na 3 pozici ukazatele. Tak snad to vydrží celou zimu :Yahoo!:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Tod2
Offline
Příspěvky: 3501
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od Tod2 »

no super, ať slouží, je snadné si na to zvyknout... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Drobné otázky 2002 S60

Příspěvek od hajnej »

Vizibable píše: 13 lis 2023 07:34 Připomínám že mám prapůvodní bufík kde je ještě výfuk integrovaný v těle obalu.
Ten jsem měl na moji první V70 D5. Jak já se s tím natrapil a stejně jsem to nerozchodil.
Ať věrně a dlouze slouží.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]