D5 151kw - špatné studené starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Já bohužel nevím, jak ten test kompresí ve Volvu dělali. Ale zkusím to zjistit. Logika říká, že by to měli dělat na studeném motoru. Ale realita?? Auto mají přes noc venku, ráno přijdou do práce, nakopnou to, vjedou do dílny a tam začnou konat. Tak to vidím já.
Ten hydroštel mi na to taky docela začíná ukazovat podle symptomů. Ale že se to vůbec neprojeví při startu po bufíkování?
Ten hydroštel mi na to taky docela začíná ukazovat podle symptomů. Ale že se to vůbec neprojeví při startu po bufíkování?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 579
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
D5 151kw - špatné studené starty
Ono stejně se ten test dělá jeden válec po druhým, takže pokud by to náhodou dělali na studeným motoru a náhodou nebyl problém hned na prvním testovaném válci, tak na dalších válcích už budou zdvyhátka natlakovaná.
Proč to nedělá při ohřátí motoru bufíkem, nevím. Možná stačí jen vyšší teplota oleje (= vyšší objem a tím vyšší talk v tom hydroštelu) a zdvyhátku to už stačí. Ale to jen hádám. Nepředpokládám, že by byl z neznámých důvodů ventil zlehka ohnutý a prvních pár vteřin se hůře vracel.
Když dojdou nápady, možná přijde čas shodit víko a alespoň vizuálně zkontrolovat vačku a zdvyhátka. Špatné zdvyhátko od zdravého lze poznat mechanickým zmáčknutím prstem (pokud ještě není viditelně poškozená vačka a závada není jasná).
Proč to nedělá při ohřátí motoru bufíkem, nevím. Možná stačí jen vyšší teplota oleje (= vyšší objem a tím vyšší talk v tom hydroštelu) a zdvyhátku to už stačí. Ale to jen hádám. Nepředpokládám, že by byl z neznámých důvodů ventil zlehka ohnutý a prvních pár vteřin se hůře vracel.

Když dojdou nápady, možná přijde čas shodit víko a alespoň vizuálně zkontrolovat vačku a zdvyhátka. Špatné zdvyhátko od zdravého lze poznat mechanickým zmáčknutím prstem (pokud ještě není viditelně poškozená vačka a závada není jasná).
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Díky za směr.
Jak sundám víko, nechám ty zdvihátka rovnou udělat.
Vyměním ještě zkusmo olej.
Jak sundám víko, nechám ty zdvihátka rovnou udělat.
Vyměním ještě zkusmo olej.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 3316
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Jak vadné zdvihátko sníží kompresy? Nějak mi to není jasné.
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
D5 151kw - špatné studené starty
Asi bylo myšleno, že když je špatně vymezená vůle, tak není správně uzavřený ventil a tím může trochu komprese ufouknout
ale to jistě potvrdí/vyvrátí někdo zkušenější.

_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvky: 844
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
kdyz neni natlakovany hydrostel tak je vetsi vule mezi vahadlem a vackou a ventil se naopak otevira min....taky mne neni jasny jak to muze udelat neco s kompresi
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Online
- Příspěvky: 3316
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
D5 151kw - špatné studené starty
Jak píše powl, hydr. zdvihátko nemůže způsobit nedovření ventilu. Pokud ano tak jedině snad svou totální destrukcí a to zjevně nebude tento případ.
-
Offline
- Příspěvky: 844
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
btw jak je na tom tenhle automobil s podavacim cerpadlem? nemas oblitej naftovej filtr? mne to porad pripada jako problem s palivem
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Čerpadlo tlačí. Vypálenej pin v konektoru jsem kontroloval. Filtr jsem měnil. Tlak na railu ok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 844
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litoměřice
- Vůz: XC70 D4 MY14 133kW
D5 151kw - špatné studené starty
Ano, jistě, sypu si popel na hlavu. A totální destrukce to nebude.powl píše: 09 úno 2022 10:39kdyz neni natlakovany hydrostel tak je vetsi vule mezi vahadlem a vackou a ventil se naopak otevira min....taky mne neni jasny jak to muze udelat neco s kompresi
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km
-
Offline
- Příspěvky: 844
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
apofys: to nebude nutny 

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14262
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 151kw - špatné studené starty
No když se míň otevře ventil (díky zvětšené vůli) tak se do válce nasaje míň vzduchu a při stlačení to udělá menší tlak, neboli kompresi.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 844
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
ze by se ten ventil otviral tak malo ze by 20ti ventilovej motor nestihnul nasat na volnobeh...nevim, spis verim ze pada ta nafta
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14262
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
D5 151kw - špatné studené starty
Kdyby padala ta nafta tak to udělá i když je motor ohřátý bufíkem. Proč to teda při tom nedělá? Navíc jednotka začne otevírat vstřiky až když se dosáhne na liště 200000hpa. Do té doby jsou zavřené.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 844
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
D5 151kw - špatné studené starty
no, to nevim 

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Tuhle teorii podle mě vyvrací dobre starty po bufiku. Nebo se pletu?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Je to fakt zajímavý....auto od úterý stálo, dnes jsem to s bufíkem nakopnul a start úplně parádní, prakticky bez nažhavení.
Až si říkám, jestli se opravdu opět nezaměřit na žhavení - ale je tam prohozené relé z S80 a nové žhaviče. Žhaviče jsem navíc po jednom kontroloval při žhavení přímo na motoru. No udělám teď BG kůru a novej olej a pak se uvidí, co dál.
Až si říkám, jestli se opravdu opět nezaměřit na žhavení - ale je tam prohozené relé z S80 a nové žhaviče. Žhaviče jsem navíc po jednom kontroloval při žhavení přímo na motoru. No udělám teď BG kůru a novej olej a pak se uvidí, co dál.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
D5 151kw - špatné studené starty
počkal bych do jara
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
D5 151kw - špatné studené starty
Tím bufíkem asi obcházíš něco, co způsobuje ty horší studené starty a "zakopávání" motoru první sekundy po nastartování. Myslím si, že špatný hydroštel by se projevil i po bufíku, kdy by nebyl stále natlakovaný, byť by byl olej o něco teplejší v kanálcích, ale většina studená ve vaně. Ale tlaky ti měřili i za studena, jestli jsem četl správně. A pokud tím motorem netočili 20 sekund, tak by asi válec, co se nemůže nadechnout skrz malý zdvih ventilu, poznali. Ale to všechno se dá asi vypozorovat, když máš venku vstřiky a otáčíš motorem.... Možná bych zkusil ohřát motor bufíkem, ale jen na takovou teplotu, že nenažhaví, ale nebude prohřátý bufíkem třeba na 70 stupňů. Jen aby se přeskočilo žhavení a zároveň se neskryla nějaká netěsnost, třeba kolem vstřiků díky tepelné roztažnosti. Protože, pokud je motor po mechanické stránce v pořádku včetně tlaku paliva, čidla dávají teplotu, jaká opravdu je, tak nic jiného, než žhavení nebo vstřikovače mě nenapadají.... A už jsem se setkal s tím, že motor takhle po startu zakopával se špatnými těsnícími kroužky na vstřikách, ale netvrdím, že to tak je i u tebe. Jen, že cokoliv špatného kolem vstřiku je prostě na hovno....
Edit: Nezkoušel jsi třeba po studeném startu, kdy se projevila ta nepravidelnost, to hned zhasnout a nastartovat znova, jestli bude při opětovném startu nějaká změna a nebo to bude zase to samé jako při prvním?
Edit: Nezkoušel jsi třeba po studeném startu, kdy se projevila ta nepravidelnost, to hned zhasnout a nastartovat znova, jestli bude při opětovném startu nějaká změna a nebo to bude zase to samé jako při prvním?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Opakovaný start ihned po chcípnutí je pořád špatný. Možná troch lepší, ale špatný.
Jak měřili komprese, nevím. Ale předpokládám, že to bylo na studeném autě. Otázkou ale je, jestli auto ráno nenastartovali venku a odjedli s tím do dílny, což se asi stalo...
Takže měření kompresí za studena vs. za tepla bude další akce.
Jak měřili komprese, nevím. Ale předpokládám, že to bylo na studeném autě. Otázkou ale je, jestli auto ráno nenastartovali venku a odjedli s tím do dílny, což se asi stalo...
Takže měření kompresí za studena vs. za tepla bude další akce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
D5 151kw - špatné studené starty
Takže i když už je vrch motoru natlakovaný olejem, tak starty jsou pořád za studena špatné... Takže hydroštel asi ne, pokud vůbec může mít na to takový vliv. A u těch vstřiků už víš, že jsou v pořádku a nebo ještě ne? Nejsem si jistej, jestli už proběhlo otestování nebo výměna, ať to nemusím číst zase od začátku. Vím, že nešly uchytit....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
Všechny vstriky byly nakonec stolici.
EDIT: Na stolici to zkoušeli v místním diesel servisu. Vyměnil se 1 vstřikovač, ale mám pochybnosti, jestli byl opravdu špatnej.
Asi dám dohromady časovou osu pro lepší přehled.
EDIT: Na stolici to zkoušeli v místním diesel servisu. Vyměnil se 1 vstřikovač, ale mám pochybnosti, jestli byl opravdu špatnej.
Asi dám dohromady časovou osu pro lepší přehled.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9941
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 151kw - špatné studené starty
sepsal jsem stručný přehled akcí:
JARO 2021:
- Pořízení vozu. Vada se už na vozidle v malém projevovala, ale nevěnoval jsem tomu velkou pozornost.
- Vada se začala projevovat více. Vyměnil jsem EDIT: novou jednotku žhavení GCU a potíže ustaly. Ustaly ale asi díky tomu, že se začalo oteplovat.
PODZIM/ZIMA 2021/2022
- Vada se s nízkými teplotami opět projevuje. Prohodil jsem EDIT: jednotku žhavení z S80 a není změna.
- Výměna žhavicích svíček – není změna.
- Kontrola žhavení: každá svíčka vyšroubovaná a zkoušená na motoru ve svém konektoru při žhavení. Každá žhaví.
- Výměna palivového filtru. Beze změny.
- Měření kompresí ve Volvo – OK.
- Opět ve Volvo - vymontování vstřikovačů, koupel v ultrazvuku, neúspěšné ukotvení na stolici, tak šly jen zpět s novými podložkami. Beze změny.
- Místní diesel servis – moje zadání: kontrola vstřikovačů. Demontáž vstřikovačů a test na stolici s verdiktem 1ks špatný. Neotevírá při nízkém tlaku. Zakoupení nového vstřikovače a montáž zpět s novými podložkami. Beze změny.
JARO 2021:
- Pořízení vozu. Vada se už na vozidle v malém projevovala, ale nevěnoval jsem tomu velkou pozornost.
- Vada se začala projevovat více. Vyměnil jsem EDIT: novou jednotku žhavení GCU a potíže ustaly. Ustaly ale asi díky tomu, že se začalo oteplovat.
PODZIM/ZIMA 2021/2022
- Vada se s nízkými teplotami opět projevuje. Prohodil jsem EDIT: jednotku žhavení z S80 a není změna.
- Výměna žhavicích svíček – není změna.
- Kontrola žhavení: každá svíčka vyšroubovaná a zkoušená na motoru ve svém konektoru při žhavení. Každá žhaví.
- Výměna palivového filtru. Beze změny.
- Měření kompresí ve Volvo – OK.
- Opět ve Volvo - vymontování vstřikovačů, koupel v ultrazvuku, neúspěšné ukotvení na stolici, tak šly jen zpět s novými podložkami. Beze změny.
- Místní diesel servis – moje zadání: kontrola vstřikovačů. Demontáž vstřikovačů a test na stolici s verdiktem 1ks špatný. Neotevírá při nízkém tlaku. Zakoupení nového vstřikovače a montáž zpět s novými podložkami. Beze změny.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 15 úno 2022 12:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
D5 151kw - špatné studené starty
To poslední video je podle mě o tom, že špatně zapaluje válec nebo válce, toť můj neodborný názor. Jestli máš možnost vyzkoušet jiné vstřiky, tak bych to zkusil, ať zbytečně nesolíš za výměny vstřiků, které jsou třeba v pořádku. Co kontakt na minulého majitele, nevšiml si něčeho už třeba on a nebo po nějakém servisu, že by se to projevilo?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé