TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 855
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Při 300k km pokud je původní rozvaděč, tak podle me adaptace pomůžou na cca 1000km když dobre, pak jsi zase na začátku..nechci tě strašit, ale jak píše Urvanej, tak tohle vyřeší jen nový rozvaděč…
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: XC90 3.2
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
A čo to presne je ten rozvádzač? Čo si predstaviť pod opravou? Prevodovka musí ísť z auta von? Alebo radšej zháňať rovno inú prevodovku?
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
rozvaděč
Přidáno za 3 minuty 46 sekund:
https://cze.kaps-parts.com/search-1-3-car-type-volvo-xc90-9820
Přidáno za 7 minut 48 sekund:
https://eshop.atflex.cz/tf80sc81scaf40.html
TF 80 SC obr.č 1
Přidáno za 3 minuty 46 sekund:
https://cze.kaps-parts.com/search-1-3-car-type-volvo-xc90-9820
Přidáno za 7 minut 48 sekund:
https://eshop.atflex.cz/tf80sc81scaf40.html
TF 80 SC obr.č 1
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 26
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Martin
- Vůz: XC90 3.2
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
To sú už veľmi odborné informácie. Ale v každom prípade ďakujem.
Čím viac čítam fórum tým viac mám auto pokazené. Najlepšie nečítať, dať hlasnejšie rádio a hlavne voziť sa.
Čím viac čítam fórum tým viac mám auto pokazené. Najlepšie nečítať, dať hlasnejšie rádio a hlavne voziť sa.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Teď má kámoš V60 D5 P3 v AV dílech kam jsem ho poslal a jeho závadu zdárně vyřešily, ale když se ptal mimo jiné co s kopáním převodovky R-D na adaptace a tak tak prý při popisu chování jeho AT dělá na 90proc termostat - jeho vyřazením se toto vyřeší. Prý nějak rozhazuje nastavení převodovky elektroniku - (mám to přes tel. přetlumočené od kluka co o autech ví prd ) takže mohla vzniknout chyba v překladu nicméně to že to dělá většinou termostat a že by ho vyřadily je fakt. Na tohle kopání může mít vliv fakt termostat?
Chová se mu to podobně jako u mne tj když je to studené Ok a s vyšší teplotou se to někdy rozkope..
Chová se mu to podobně jako u mne tj když je to studené Ok a s vyšší teplotou se to někdy rozkope..
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Ty tim termostatem upravuješ viskozitu oleje. Ale jako dycky, něco za něco. Sice to nekope, ale lamely jsou dlouho v prokluzu.
-
Offline
- Příspěvky: 2213
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
To mne napadlo, ale to by jako třeba zůstával termostat přivřený i ve vedru a olej se přehříval? Tj kouknout na teplotu oleje v AT a mohlo by se poznat jestli termostat funguje nebo je tohle vidět(poloha termostatu) na diagnostice?
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
No zajímavé, taky mě teplá převodovka občas kopne při řazení do D, studená v pohodě. Léto za dveřmi...
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
mam teda S80 rv99, ale taky , studena radi celkem OK, ale jak se to ohreje (ted jak je teplo tak je to castejsi), hlavne pri jizde mestem, kde se to moc nechladi, tak to zacne kopat pri razeni jako krava, hlavne pri podrazovani na 1 nebo 2. proste kdyz clovek dojizdi treba na svetla.
Za dalsi je, kze kdyz pri bezecim horkem aute dam P a treba za 2-3 minuty chci jet, dam D tak tomu celkem dlouho trva nez to zaradi a pak to kopne a jede.... vymeny oleje to vylepsi na chivlku. menim ted olej s cca kazdou druhou vymenou motorovyho.
Za dalsi je, kze kdyz pri bezecim horkem aute dam P a treba za 2-3 minuty chci jet, dam D tak tomu celkem dlouho trva nez to zaradi a pak to kopne a jede.... vymeny oleje to vylepsi na chivlku. menim ted olej s cca kazdou druhou vymenou motorovyho.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: praxycze