Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1827
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ejdou Rotacak píše:Nějak to nechápu, olej čistej, nikde žádnej bílej šlem. Expanzní nádržka s chladící kapalinou taky čistá, ale pozoruju, že se mi posledních 14 dní oboje ztrácí, nijak závratně, ale úbytek tam je
Olej 1l na 500 je dost nech to nejdřív zkontrolovat proč to mizí a potom vyměň to turbo . :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5809
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Jakub Svoboda »

U těchto motorů se tak nějak voda do oleje či naopak moc často nedostává. Takže si nech udělat test na spaliny v chladicí kapalině a uvidíš. No buď to bude jen těsnění pod hlavou a nebo budeš muset zapátrat dále. Ještě se zeptám blbě, pod autem mokro není? Mě se sice také ztrácí (cca 100ml po 3tis/km), ale moc dobře vím kudy - slzí chladič a budu měnit až bude tepleji.
Či mohou místní jasnovědci ať vytáhnou křišťálové koule a zavěšté.

No každopádně je to nemilé.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

včera jsem si při detailním pohledu všimnul, že jsem neskutečnej vůl - expanzní nádrž na chladicí kapalinu byla
přelitá skoro až k hrdlu. Takže byly patrné mapy od zaschlé chladicí kapaliny, bylo tam toho tolik, že to přes víčko
pár deci vyblinkalo. Chladicí kapalina se zdá se tedy neztrácí - minimálně za 7 dní a cca 400km v městských kolonách
a občasném protáhnutí po dálnici.

Olej to ale trochu žere. Dokud byl 0W30 tak to za rok nesežralo skoro nic - od té doby, co jsem přešel na Mobil Oil
5W50 Rally Formula s proplachem, tak to začalo olej krapet žrát :( tak nevim jestli přejít zase zpátky na 0W30.

Auto je od rána v AV na zástavbě většího turba, kontrole těsnosti chladicího okruhu, měření komprese ve válcích.
Jináč těžko zjišťovat, zda dochází k nadstandardnímu úniku oleje, aniž by nebylo nutné rozdělat motor a do
toho se mi kvůli úniku pár dcl oleje zatím nechce - řešil bych to až v případě, že na mě bude palubní PC řvát
každejch 14 dní, ať doleju olej. Jestli mi to zahlásí jednou za čtvrt roku, tak to řešit nebudu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od gigy »

Ejdou Rotacak píše: Jináč těžko zjišťovat, zda dochází k nadstandardnímu úniku oleje, aniž by nebylo nutné rozdělat motor a do
toho se mi kvůli úniku pár dcl oleje zatím nechce - řešil bych to až v případě, že na mě bude palubní PC řvát
každejch 14 dní, ať doleju olej. Jestli mi to zahlásí jednou za čtvrt roku, tak to řešit nebudu.

myslím že jsem tu někde četl že když ti to řve na palubce tak už je pozdě, chce to prostě kontrolovat na měrce, jinak riskuješ problémy
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od PINĎABC »

Odvětrání motoru máš asi už vyřešené, že to tady nepadlo?

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od PINĎABC »

Jestli ne tak jim rovnou zavolej ať to udělají dle svého nejlepšího svědomí.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

odvětrání klikové skříně proběhlo (10/2017) v American Motors ihned po koupi v rámci dvou rozsáhlých servisu
jako příprava na Stage 2 SW.

2 gigy

dokud to na mě před 14 dny palubák poprvé nezahlásil, tak jsem to pravda moc nekontroloval. Od té
doby na to jak úchyl čumim za studena obden a kontroluju rysku. Za 14 dní to spadlo ze 4 křížků
na 2,5-3 křížky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od paconni »

Gigy: proc by melo uz byt pozde. Me to zahlasi, mrknu na po nejaky dobe na merku a je to lehce nad MIN. To by mělo být ok
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:Olej to ale trochu žere. Dokud byl 0W30 tak to za rok nesežralo skoro nic - od té doby, co jsem přešel na Mobil Oil
5W50 Rally Formula s proplachem, tak to začalo olej krapet žrát :( tak nevim jestli přejít zase zpátky na 0W30.
Netusim sice co jsi tam mel za 0W30, ale aby byla min husta nez Mobil 1 5W50 je nepravdepodobne.

Bud se nekde nejakej bordel, kterej do te doby tesnil. Nebo holt nekde nejakej unik - ono pri te vymene turba se uvidi,
zda nemas olej v sani, coz by bylo turbo/krouzky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od PINĎABC »

Jak to dopadlo?

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

zatím nevím, jsem jako na trní :D
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5296
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od PINĎABC »

To věřím.
Prosím tě jakou to máš pojišťovnu?

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Allianz
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

ostruvek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 7 roků 9 měsíců
Bydliště: Řevnice
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od ostruvek »

Ejdou Rotacak píše:zatím nevím, jsem jako na trní :D
Dnes ráno jsem to viděl na dílně. :)
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tlaková zkouška chladicí kapaliny ok - žádný únik.

Turbo vyměně za větší z T5, auto prý jede moc pěkně a je to až s velkým podivem, protože.......na 5. válci je komprese jen 5,6 bar :cry:
Víc zatím nevím, odpoledne tam jedu.....ne jen že budu šetřit na spojku a dvojhmotu, teď mě čeká i rozpojení motoru, výměna
pístních kroužku a bůh ví, na co se ještě přijde - prostě už teď vím, že oprava za desítky tisíc...... :ROFL:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od 3m3 »

A takovej to byl poklad ze svycarska...malo jetej :D
Drzim palce at je to jen nejaka ptakovina
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

1. válec - 11 bar
2. válec - 9.75 bar
3. válec - 10.25 bar
4. válec - 9 bar
5. válec - 5.9 bar

chladicí kapalinu to prý nežralo, tlaková zkouška dopadla ok, ale když jsem otevřel haubnu, tak bylo evidentní, že po 3 dnech chybí půlka obsahu v expanzce oproti
pondělí. No mezitím jsem se rozhodl, že to udělám z gruntu, motor půjde na repas a při té příležitosti se rovnou udělá i dvouhmota se spojkou, zelenejma vstřikama,
3"dp a SW - třeba klidně zítra, když bude volný termín. Holt nebudu bance dlužit stávajících 18 měsíců, ale třeba 32 měsíců. Jsou lidi, co splácí 20 let.
Už to pytlíkuju přes rok a začíná mě to pomalu srát.

Tak doufám, že po téhle finanční ztrátě budu mít konečně chvíli pokoj a nebudu každou chvíli jezdit do servisu na další servis, úpravu. Jiný auto už nechci,
jestli to všechno dopadne tak jak má, klidně v něm budu jezdit i za 5-8 let. Výkonu bude mít dost a místa pro případnou rodinu taky.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

Přeju ať se to podaří. Já tak tajně doufám, že ten můj kus všechno tohle mine, ale těch pastí je tam několik. Taky do toho rvu peníze v dlouhodobém horizontu, ale realita ukáže.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:No mezitím jsem se rozhodl, že to udělám z gruntu, motor půjde na repas a při té příležitosti se rovnou udělá i dvouhmota se spojkou, zelenejma vstřikama,
3"dp a SW - třeba klidně zítra, když bude volný termín. Holt nebudu bance dlužit stávajících 18 měsíců, ale třeba 32 měsíců. Jsou lidi, co splácí 20 let.
Už to pytlíkuju přes rok a začíná mě to pomalu srát.

Tak doufám, že po téhle finanční ztrátě budu mít konečně chvíli pokoj a nebudu každou chvíli jezdit do servisu na další servis, úpravu. Jiný auto už nechci,
jestli to všechno dopadne tak jak má, klidně v něm budu jezdit i za 5-8 let. Výkonu bude mít dost a místa pro případnou rodinu taky.
Cekal jsem tenhle prubeh/reseni, ono je to nejlepsi, kdyz si to muzes dovolit, pacz dalsi varianta, je to nechat stat/hodit ze skaly/prodat...
No az budes mit konecne chvili pokoj, tak se pust do druhyho... Neb kdyz si clovek stavi 300-400HP Daily Car, tak je treba pocitat radeji na kazdy den s jinym... :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

poslední foto než jde auto zítra k p. Patočkovi pod kudlu, tohle bude drahej servis :evil:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

To logo na masce je nějaká zvětšenina ne ? :-) Pěkný
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Michl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Michl »

Za mně ty blinkry ve zpětných zrcátkách jsou super, perfektně to vypadá a je tam i přidaná hodnota lepší viditelnosti (třeba když stojí víc aut za sebou a nevídíš na zadní blinkry toho prvního auta). Nechápu, že se tomu dodnes některé automobilky (Opel, Fiat...) vehementně brání a dávaj tam stále i v roce 2019 ten hnus do blatníků, vždyť to spojí jen o pár centů navíc. Šetření za mne na nesprávném místě. Na starej Volvech mi tahle věc hrozně chybí a je to jedna z věcí, proč bych starší auto nechtěl.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3605
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

:shock: tak repase motoru se nejspíš nekoná :shock:

teď mi volali z T6R, že všech pět válců má normální kompresi, chladicí kapalina ani olej se neztrácí.
Motor je dle nich v pořádku :shock:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

To je jak vyhrát ve sportce ne ? :-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od doktor »

To je trochu divny otoceni kurzu o 180 stupnu.
A ten pokles oleje na rysce a ztrata kapaliny, to se uzdravilo samo?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé