2.3 T5 spolehlivost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
2.3 T5 spolehlivost
eLzyx: to mas nejaky unluck, mne sa na aute za 17 tis km 2x vypol tempomat jak bola zima, opetovne nastartovani to poresilo. Raz mi skocil motor do nudzaku, restart zasa pomohol (bolo to 300km pred vymenou filtrou a oleja). Inak absolutne nic
auto ma momentalne 235 tisic najazdene
-> ten Saffron vypada jak z katalogu, otazka je ci aj nazivo je taky deluxe
auto ma momentalne 235 tisic najazdene
-> ten Saffron vypada jak z katalogu, otazka je ci aj nazivo je taky deluxe
Naposledy upravil(a) MarekV dne 25 lis 2010 09:56, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
2.3 T5 spolehlivost
elzyxi to bude nejaka zrada. S tema km to asi nebude uplne koser. Pri mych soucasnych 100pro utocenych 160tkm mi to jezdi a dovolim si tvrdit i vypada jak nove a poslednich 50tkm za 3 roky pouze spotrebak.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
2.3 T5 spolehlivost
s těma km je to bohužel košer. Není nic, co by mluvilo proti. Stavy km z STK odpovídají, doklady o servisu jsem taky nějaký viděl, sundaný rozvody jsou ještě z fabriky (díly vyrobeny v roce 2000/1), autorizák kilometry taky potvrdil. Auto jezdí jak nový, motor i převodovka jsou v pohodě, nikde nic neteče, olej to nežere prakticky žádný, řazení přesný(na volvo). Jen ta elektronika zlobí
Po vypnutí a zapnutí motoru se tváří vše OK, ale během jízdy se to zase rozesere.

je a dokonce lepší jak z katalogu. Motor poladěnej, pokud si dobře vzpomínám, tak je tam lepší spojka a brzdy AP racing.MarekV píše:-> ten Saffron vypada jak z katalogu, otazka je ci aj nazivo je taky deluxe
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
2.3 T5 spolehlivost
AP brzdy jsou při tvých nájezdech finanční sebevražda. Novej kotouč má tloušťku 28mm, hranice pro výměnu je 27mm. Kotouče stojí originál AP okolo 600 Euro 2 kusy. Dá se sehnat náhražka od Compbrake, něco pod 400 Eur, ale na Compbrake celkově jsem nečet moc dobrý reference.eLzyx píše:je a dokonce lepší jak z katalogu. Motor poladěnej, pokud si dobře vzpomínám, tak je tam lepší spojka a brzdy AP racing.
Taky je otázka jestli AP kit někdo nevyměnil s doplatkem za něco menšího a díky tomu šla cena dolu.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
2.3 T5 spolehlivost
no co ... bych se pak mohl klidně stát mechanikem u F1. Ráno bych vstal, bylo by hnusně, tak bych tam hodil během 15ti minut seriový brzdy a vyrazil na cestu. Kdyby bylo hezky, nechám tam AP a hurá do práce
Jinak díky za varování - netušil jsem, že jsou až tak drahý a tak málo "využitelný"

Jinak díky za varování - netušil jsem, že jsou až tak drahý a tak málo "využitelný"
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
tak normální smrtelník by tam po tom co by odešly tyhle AP kotouče dal nějaký "obyčejnější" a bylo by, nebo to nejde?dali píše:AP brzdy jsou při tvých nájezdech finanční sebevražda. Novej kotouč má tloušťku 28mm, hranice pro výměnu je 27mm. Kotouče stojí originál AP okolo 600 Euro 2 kusy. Dá se sehnat náhražka od Compbrake, něco pod 400 Eur, ale na Compbrake celkově jsem nečet moc dobrý reference.eLzyx píše:je a dokonce lepší jak z katalogu. Motor poladěnej, pokud si dobře vzpomínám, tak je tam lepší spojka a brzdy AP racing.
Taky je otázka jestli AP kit někdo nevyměnil s doplatkem za něco menšího a díky tomu šla cena dolu.
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
2.3 T5 spolehlivost
oni tam patří "obyčejnější", tohle je upgrade vhodný na bezpečné rychlé občasné projížďky. Ne na daily use
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
2.3 T5 spolehlivost
to daawid:
otázka do placu: Už ses k nečemu rozhoupal?
otázka do placu: Už ses k nečemu rozhoupal?
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
2.3 T5 spolehlivost
V kitu, kterej jsem koupil s tím že kotouče jsou před výměnou takže je jen vyzkouším (nájezd mojí 850 je cca 5-6000km za rok) a bude je třeba brzo vyměnit na mě vykoukly kotouče sjetý až na 24mm a nebyly nikde popraskaný. Takže dokud s tím nejedeš na okruh (což je asi primární určení toho kitu), nebo alpský průsmyky, tak bych se nebál to sjíždět až někam k 25mm. Já si to na auto dát netrouf, takže teď vyhlížím nějakou slevovou akci na AP kotouče. Jak někdo trefně poznamenal na jiným fóru: To si pak při těch cenách člověk rozmyslí brzditeLzyx píše:Jinak díky za varování - netušil jsem, že jsou až tak drahý a tak málo "využitelný"

-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
ne, pořád sem se nedostal k test drivu C70 + řeším bydlení, takže je fakt málo všeho.lumiere.c píše:to daawid:
otázka do placu: Už ses k nečemu rozhoupal?
uvidim, jak to všechno dopadne, každopádně někdy na jaře (březen) už si něco koupim, protože už v tom mým věrně sloužícím pekáči nemám chuť jezdit. po městě je to ok, ale včera sem tlačil ručičku tachometru při předjíždění (na dálnici) i očima

až něco pořídím, určitě se to tu na foru někde objeví

_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
2.3 T5 spolehlivost
teoreticky ... kdyby extremně zdražili seriový brzdy, tak na okruhu budeš taky rychlejší - nebudeš brzditdali píše:V kitu, kterej jsem koupil s tím že kotouče jsou před výměnou takže je jen vyzkouším (nájezd mojí 850 je cca 5-6000km za rok) a bude je třeba brzo vyměnit na mě vykoukly kotouče sjetý až na 24mm a nebyly nikde popraskaný. Takže dokud s tím nejedeš na okruh (což je asi primární určení toho kitu), nebo alpský průsmyky, tak bych se nebál to sjíždět až někam k 25mm. Já si to na auto dát netrouf, takže teď vyhlížím nějakou slevovou akci na AP kotouče. Jak někdo trefně poznamenal na jiným fóru: To si pak při těch cenách člověk rozmyslí brzditeLzyx píše:Jinak díky za varování - netušil jsem, že jsou až tak drahý a tak málo "využitelný"Jinak desky jsou cca za 100 Euro komplet předek.

Jdu se mrknou, kolik koštuje spotřebák na R brzdy pro S60R. To snad nebude tak krutý
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
2.3 T5 spolehlivost
jo kdybych nemel safróna tak tohle s mixerem beru vsema dvaceti!! To bych pak ale asi ted taky nemel novej motor, takze i tak spokodaawid píše:už slevila i tahle kráska - krásný auto
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v70-2.5t-r-awd-290ps-cz-7300176.html


-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
st_Andy píše:jo kdybych nemel safróna tak tohle s mixerem beru vsema dvaceti!! To bych pak ale asi ted taky nemel novej motor, takze i tak spokodaawid píše:už slevila i tahle kráska - krásný auto
http://www.tipcar.cz/volvo/volvo-v70-2.5t-r-awd-290ps-cz-7300176.htmlPamatuji ze jeste rok dozadu stalo i stema AP-ckama pres 200 000 ceskych.. ale taky melo jine fotky.. Na podobnou cenofku se mi v lete za dva tejdny ozvalo 7 lidi + 1 frantik a 1 holandan, takze bych to hoodne rychle zvazil
není těch 216tkm už moc?
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
Jestli se ti zdá 216tkm moc tak na S60 v D5 starší 5ti let rovnou zapomeňdaawid píše:není těch 216tkm už moc?

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
2.3 T5 spolehlivost
to Daawid :
no zase benzíny lidi více honěj - zatím sem viděl 3 C70ky a pokaždý motor před smrtí a to měl údajně 120-160 tkm
[/quote]
toto je názor do "pranice" ,pže 200 a vícekoňový motor je stavěn na vyšší zátěž a při běžném provozu
není tolik namáhán jako motor slabší , přesto se i já setkávám s tím,že pokud je takovýto motor vestavěn do
"sporťáků" - příkladmo C 70 , fiat coupe, tak je často jeho životnost při koupi ojetiny "nejistá" a když je vestavěn do "manažerské limuziny" tak nemám dojem,že by se měl brzy "odporoučet".
dle mne jeden z faktorů však může být klientela resp.skupina zájemců, kteří si koupí tu limuzínu a další
skupina - automobiloví teenageři, kteří řekněme si chtějí "zajezdit" - včetně i brzda, plyn brzda, plyn .
pozn: automobilový teenager není myšleno pejorativně spíše touha razantně jezdit , možná i ukázat se
naproti "usedlejším" řidičům , kteří kromě výkonu uvítají pohodlí , větší kufr aj.vymazlenosti.
no zase benzíny lidi více honěj - zatím sem viděl 3 C70ky a pokaždý motor před smrtí a to měl údajně 120-160 tkm

toto je názor do "pranice" ,pže 200 a vícekoňový motor je stavěn na vyšší zátěž a při běžném provozu
není tolik namáhán jako motor slabší , přesto se i já setkávám s tím,že pokud je takovýto motor vestavěn do
"sporťáků" - příkladmo C 70 , fiat coupe, tak je často jeho životnost při koupi ojetiny "nejistá" a když je vestavěn do "manažerské limuziny" tak nemám dojem,že by se měl brzy "odporoučet".
dle mne jeden z faktorů však může být klientela resp.skupina zájemců, kteří si koupí tu limuzínu a další
skupina - automobiloví teenageři, kteří řekněme si chtějí "zajezdit" - včetně i brzda, plyn brzda, plyn .
pozn: automobilový teenager není myšleno pejorativně spíše touha razantně jezdit , možná i ukázat se
naproti "usedlejším" řidičům , kteří kromě výkonu uvítají pohodlí , větší kufr aj.vymazlenosti.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
2.3 T5 spolehlivost
pro srovnani.. skoro vsechny V50 1.6D, 2.0D, D5 maji po trech letech 200tis. tzn. S60 s D5 po 5 letech jen s 216tis byla jezdena jen kolem kominaLukaso píše:Jestli se ti zdá 216tkm moc tak na S60 v D5 starší 5ti let rovnou zapomeňdaawid píše:není těch 216tkm už moc?

_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
tak srovnávat diesel s benzínovim našlapaným motorem mi přijde divný.Lukaso píše:Jestli se ti zdá 216tkm moc tak na S60 v D5 starší 5ti let rovnou zapomeňdaawid píše:není těch 216tkm už moc?
slušně udržovanýho D5 se 200tkm bych se nebál
300hp T5 už je jiný kafe - ale proto sem se ptal, jestli je to na tu T5ku ještě smysluplnej nájezd, nebo spíš už je to tak na doježdění.
chápu, že je to všechno o údržbě (a proto polemizovat nad konkrétním kusem nemá smysl), ale jsou motory, který i se sebelepší údržbou mají po 200 svůj život skoro u konce. tzn dotaz bych položil spíš takto: je udržovaná T5ka s 216tkm teoreticky bezproblémová, nebo už vidí světlo na konci tunelu?"
_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
mě by spíš zajímalo kde se vzala ta fáma, že diesel ujede pomalu bez výměny oleje půl milionu a silnej turbobenzín je po 200tkm de facto dávno po smrti....
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
2.3 T5 spolehlivost
ja bych o rekl takhle, vsechno je nahraditelny, z fotek zivotopis nevyctes, je predpoklad ze kdyz ma nekdo na AP brzdy, mel by mit i na poctivou udrzbu, ale taky je tam asi nemel jenom na paradu, ale kdyz to takhle resis, je videt ze chces vic jezdit jako utracet a je ti vizualne jedno na cem, poohledni se vazne po D5 nebo 2.4 s nizkotlakym turbem. Jakekoliv eRko stalo a bude te stat porad nejvic, tam je to hodne vic o pozitkarstvi nez o nejake rentabilni prakticnostidaawid píše:je udržovaná T5ka s 216tkm teoreticky bezproblémová, nebo už vidí světlo na konci tunelu?"

-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
2.3 T5 spolehlivost
Zas taková fáma to nebude benzíny točí víc otáček, a benzín omývá mazací film z válců při obdobné údržbě diesel vydrží víc (a o plynu LPG radši ani nemluvím)Lukaso píše:mě by spíš zajímalo kde se vzala ta fáma, že diesel ujede pomalu bez výměny oleje půl milionu a silnej turbobenzín je po 200tkm de facto dávno po smrti....
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1719
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
Tak to já se nepřu, že diesel vydrží víc. To je jednoznačně pravda...ale taky má své konstručkní ( nevyhnutelné ) nedostatky , ale nabyl jsem dojmu že většina populace si myslí že benzínovej motor je po 250 tkm dávno mrtvej ( o převalovácích typu V8, V10, V12 ani nemluvímkarelvolvo píše:Zas taková fáma to nebude benzíny točí víc otáček, a benzín omývá mazací film z válců při obdobné údržbě diesel vydrží víc (a o plynu LPG radši ani nemluvím)Lukaso píše:mě by spíš zajímalo kde se vzala ta fáma, že diesel ujede pomalu bez výměny oleje půl milionu a silnej turbobenzín je po 200tkm de facto dávno po smrti....

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
2.3 T5 spolehlivost
já jsem typ člověka, kterej si snaží zjistit maximum informací, abych "neskákal" do něčeho poslepu. Zatím se mi to vždycky vyplatilo.st_Andy píše:ja bych o rekl takhle, vsechno je nahraditelny, z fotek zivotopis nevyctes, je predpoklad ze kdyz ma nekdo na AP brzdy, mel by mit i na poctivou udrzbu, ale taky je tam asi nemel jenom na paradu, ale kdyz to takhle resis, je videt ze chces vic jezdit jako utracet a je ti vizualne jedno na cem, poohledni se vazne po D5 nebo 2.4 s nizkotlakym turbem. Jakekoliv eRko stalo a bude te stat porad nejvic, tam je to hodne vic o pozitkarstvi nez o nejake rentabilni prakticnostidaawid píše:je udržovaná T5ka s 216tkm teoreticky bezproblémová, nebo už vidí světlo na konci tunelu?"
Jinak V70R by se mi líbilo, ale to asi spíš už tu C70, protože kombík je pro mně zbytečnej - byt je krásnej. zase by se mi lbil takovej sleeper + AWD - s tím musí být hodně zábavy
D5 je racionální volba - ale slušně udržovanou C70 bych neměl strach koupit. zase nenajezdím tolik abych musel mít něco, co žere 6 na sto.
až se projedu v C70 budu chytřejší

_________________
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
"Standa" - 2001 S60 2,4T made in GENT, BEL
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
2.3 T5 spolehlivost
je dobre, ze si zistujes veci, mne sa pacilo nekolko aut, potom jak som zistil motorziacie a ich chyby + vyrobne chyby tak sa mi vyber suzil, nakonec som kupil to co som aj chcel a nelutujem
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
2.3 T5 spolehlivost
Co to plácáte?
já mám 2,5T 210hp, tedka tam mám 196kkm, motor tichounky, nikde žadny problem, nikde nekape olej, turbo v pohodě. Nepleťte si to s koncernovym rachotem ktery už když vyjede z fabriky tak hluči jak traktor
Ještě mám takovýto názor... kdo nejvíce vydělá na tom, že staví motory tak akorát, aby vydržely životnost, což je, poklud se nemýlím běžně počítána hranice 200kkm. No, ten kdo jich vyrobí nejvíce, takže se nedivim že hoši z koncernu počitaji všechno tka akorat, namahani, kmitani a blablabla. Kdežto premiova automobilka s poněkud mnohem menšim počtem zakazniku musi hrat trošku jinak.
Je to jen názor.
já mám 2,5T 210hp, tedka tam mám 196kkm, motor tichounky, nikde žadny problem, nikde nekape olej, turbo v pohodě. Nepleťte si to s koncernovym rachotem ktery už když vyjede z fabriky tak hluči jak traktor

Ještě mám takovýto názor... kdo nejvíce vydělá na tom, že staví motory tak akorát, aby vydržely životnost, což je, poklud se nemýlím běžně počítána hranice 200kkm. No, ten kdo jich vyrobí nejvíce, takže se nedivim že hoši z koncernu počitaji všechno tka akorat, namahani, kmitani a blablabla. Kdežto premiova automobilka s poněkud mnohem menšim počtem zakazniku musi hrat trošku jinak.
Je to jen názor.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
2.3 T5 spolehlivost
Realnych 216tkm - na volvo motor? To je akurat tak tesne po zabehu.
Vobec nie je rozdiel medzi benzinom a naftakom, preco by mal benzin, ci uz atmosfera alebo turbina vydrzat menej? Ina vec je to, ze naftaky sa kupuju ked vela jazdim=vela km = malo studenych startov v pomere k celkovemu poctu nabehanych motohodin. Benzina si skor ludia kupuju na kratke vzdialenosti, na nakup do tesca a pod, takze aj pocet motohodin studeneho motora k celkovemu najazdu je podstatne vacsi. A to je pre opotrebenie motora to co ma najvacsi vplyv.
2x denne 4 km do prace urcite motoru skodi viac nez hodina "ostrej" jazdy po dialnici s optimalne zohriatym motorom.
PS: povedal by som ze vacsina 5 valcov v 850, S/V 70 ma aktualne vysoko cez 250 tisic vratane turbobenzinov a problem s motorom samotnym nema nik. Pokial teda maze spravnym olejom a vcas ...
Vobec nie je rozdiel medzi benzinom a naftakom, preco by mal benzin, ci uz atmosfera alebo turbina vydrzat menej? Ina vec je to, ze naftaky sa kupuju ked vela jazdim=vela km = malo studenych startov v pomere k celkovemu poctu nabehanych motohodin. Benzina si skor ludia kupuju na kratke vzdialenosti, na nakup do tesca a pod, takze aj pocet motohodin studeneho motora k celkovemu najazdu je podstatne vacsi. A to je pre opotrebenie motora to co ma najvacsi vplyv.
2x denne 4 km do prace urcite motoru skodi viac nez hodina "ostrej" jazdy po dialnici s optimalne zohriatym motorom.
PS: povedal by som ze vacsina 5 valcov v 850, S/V 70 ma aktualne vysoko cez 250 tisic vratane turbobenzinov a problem s motorom samotnym nema nik. Pokial teda maze spravnym olejom a vcas ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé