Začínám být solidním odborníkem pro toto zařízení, takže by mohlo...jou81 píše:A letos to už pošlape?
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Hele tak to nych pro Tebe mel pracicku. Mam benzinovej na 850 a potrebuju ho vycistit a zkontrolovathajnej píše:Začínám být solidním odborníkem pro toto zařízení, takže by mohlo...jou81 píše:A letos to už pošlape?

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Do takové roviny bych to zrovna nepokládal. Spíš ti můžu poradit, co s tím. Zatím ne všechno se mi podařilo fundovaně zkontrolovat. Ale nic není nemožné, jak se říká.dumi.cz píše: Hele tak to nych pro Tebe mel pracicku. Mam benzinovej na 850 a potrebuju ho vycistit a zkontrolovat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Delal jsem si srandu, ale mozna ho budu rozebirat, tak bych se kdyz tak obratil na Tebe kdybych neco nevedelhajnej píše:Do takové roviny bych to zrovna nepokládal. Spíš ti můžu poradit, co s tím. Zatím ne všechno se mi podařilo fundovaně zkontrolovat. Ale nic není nemožné, jak se říká.

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Dorazila ŘJ, do které jsem vkládal své naděje. Tímto díky Davidovi (AV DÍLY) za zapůjčení.
Bufík ani nehlesnul. Takže plán A nevyšel. Zkusím plán B, jinej bufík a dodělání čerpadla k nádrži.
Bufík ani nehlesnul. Takže plán A nevyšel. Zkusím plán B, jinej bufík a dodělání čerpadla k nádrži.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Možná ti něco pomůže, dodělával jsem si komplet bufík.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Super. Zajímá mě, kam jsi zapojil konektor čerpadla? A čerpadlo zároveň sháním.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Napájení čerpadla jsem přípájel na žlutý a černý vodič od hlavního konektoru bufíku na radu Martinopla a tahal dozadu k čerpadlu, původně jsem hledal viz foto ale nikdo mi v tu dobu nedokázal poradit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho benzínový bufík v naftovém voze - sága pokračuje
Musel jsi čerpadlo nějak oživovat nebo se zapojilo a makalo?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Odpojil jsem přivod paliva na bufíku a samostatně spuslil čerpadlo z baterie at se zaplní a odvzdušní palivová hadička.
Hadičku nasadil zpátky a zapnul bufík na palubáku přes přímý start. Naskočil napoprvé.
Hadičku nasadil zpátky a zapnul bufík na palubáku přes přímý start. Naskočil napoprvé.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Mám doma náhradní buf, kterej jsem rozebral a odešla tam mistička nad vrtulkou. Položka č. 10 z nákresu v tomto odkazu http://hackingvolvo.blogspot.cz/2012/12/anatomy-of-ardic.html
Neví někdo číslo???
Díky
Neví někdo číslo???
Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Bufik jede. Podrobnosti vecer.
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Gratulace
co ti zbylo za funkcni dily, ze bych si zkusil pohrat s mojim

-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Hajnýho bufík - sága pokračuje
To by se melo zapit...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Zkus to nějak podrobněji shrnout, v tom supradlouhém vláknu - už se ztrácím.hajnej píše:Bufik jede. Podrobnosti vecer.
V pátek jsem také zprovoznil kovářovu kobylu (XC70 D5 06'), nejvíce trablů bylo s tryskou. Nepočítám v to, že vodní pumpa byla totálně zateklá (motorek), to šlo najít velmi snadno => výměna.
Nyní si lehounce zadýmí ze startu, když je to komplet studené - ale jen malý obláček. Pak krásně topí, trochu hrozivě hučí a nedýmí. A na konci, jak dohořívají zbytky nafty, tak si párkrát odfoukne. Supr, čupr. Jsem zvědav, jak dlouho bude dělat radost, tento vehement.
Trošku OT: aby ta radost nebyla tak veliká, tak vytekl jeden FourC tlumič, který předchozí majitel prý už měnil. Což je tedy na 190tkm a 9 let poměrně bída. Naštěstí už Monroe dodává tyhle krámy za celkem normální peníz.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Jen upřesním, že proběhl jen zkušební provoz na místě při nastartovaném motoru. Bufík nastartoval, zakouřil, blafnul a pak krásně jel do té doby, než se teplota motoru vyšplhala na správnou úroveň. Pak se vypnul, lehce si odfouknul, dochladil.hajnej píše:Bufik jede. Podrobnosti vecer.
Původně všechno ukazovalo na to, že bufík je benzínový. Nakonec to asi nebyla pravda. Nejspíš je to verze bufíku z předchozího modelu. Další roky se už montovaly jiné verze (čerpadlo u nádrže, jiné tělo bufíka, jiné řídící jednotky). Taky je možné, že bufík byl odborně dodělávaný dodatečně.
Ale k věci: bufík jsem kompletně rozebral a vyčistil, zjistil jsem, že vývod palivové trysky není umístěn přesně tam, kde má být. Trysku jsem umístil přesně, kde má být. Všechny misky jsem důkladně vyčistil od přípeků. Teď tedy rovnoměrně rozprašuje palivo.
Při startu bufík pořád zahulí víc, než by bylo pěkné, ale to přisuzuji tomu, že žhavička není v nejlepší kondici. Když jsem ji zkoušel přes baterku, nerozžhavil se drátek až do konce. Proto nejspíš trvá déle, než nafta pořádně vzplane. Stálo by za to, vyzkoušet dobrou svíčku, ale nová stojí balík (80 euro). Patří tam tahle https://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/ignition/spark-glow-plugs/glow-plug-independent-car-heating/1035748/
Každopádně uvidíme, jak se buf bude chovat v normálním provozu a budu pravidelně informovat.
Ještě přemýšlím o časování, ale do práce i z práce nejezdím v přesnou hodinu, tak uvidím časem podle toho, jak bude ten stroj makat.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 15 lis 2015 17:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Ta historie je ještě trochu delší, než se zdá. Každopádně jsem měnil nejdřív trysku, pak motorek, potom mi tekla vodní pumpa (tu jsem nahradil identickou z Opel modelů za lepší peníz).ok2ucx píše:Zkus to nějak podrobněji shrnout, v tom supradlouhém vláknu - už se ztrácím.hajnej píše:Bufik jede. Podrobnosti vecer.
Nemůžu tedy přesně říct, co bylo špatně. Prostě všechno dohormady. Teď bych už jen potřeboval vyzkoušet lepší žhavičku, ať můžu porovnat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Když vidím ty tuny ucpaných tryskek (a patrně následkem tohoto (?) se pak palivo tlačí přes membránu mimo), přemýšlím, zda-li by stálo za to, vřadit těsně před bufík ještě nějaký palivový filtr. Anebo jestli ten svinčík v trysce vznikne "zdrcnutím" nafty a/nebo biosložek v době nepoužívání bufíka?
Všechno jsou to jen spekulace: bez dlouhodobého testu + dostatečného - statisticky významného - počtu vzorků asi u spekulací jen zůstaneme. Každopádně asi neuškodí i párkrát v létě bufík trošku profouknout.
Pavel
Všechno jsou to jen spekulace: bez dlouhodobého testu + dostatečného - statisticky významného - počtu vzorků asi u spekulací jen zůstaneme. Každopádně asi neuškodí i párkrát v létě bufík trošku profouknout.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8180
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Hajnýho bufík - sága pokračuje
ok2ucx píše:Anebo jestli ten svinčík v trysce vznikne "zdrcnutím" nafty a/nebo biosložek v době nepoužívání bufíka
Přesně toto si myslím, proto si bufa pustím párkrát i mimo jeho sezónu. I v létě je někdy chladnější noc a při přespání v autě se trochu tepla navíc hodí.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Jinak tohle je přesný typ a diagram mého bufíka. http://volvopartslisle.com/assembly/66941296/Parking-Heater
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
Hajnýho bufík - sága pokračuje
sorry za OT., ale, je dobrý mít hajnýho za barákem, velice mi pomohl s bufikomatem, když mi po opravě v servisu za bezmála 9 tisicikorun stále nefungoval....oba palce nahoru



_________________
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
Nyní V70 II D5 163ps 05"
Bylo V70 II 2,4D 04", Bylo V70 II TDI 00", Bylo V70 TDI 98", Bylo 740 GLE TD USA, Bylo 850 GLE 2,5i 10V mot. B5252 manual, Bylo Černá 440 TD - D19T EGR 94"
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Co to bylo za servis, ze si vzal penize za opravu a predal nefunkcni bufik? To ani reklamaci neuznali? V cem byl nakonec problem?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Ohledně reklamace se nebudu vyjadřovat.Haben píše:Co to bylo za servis, ze si vzal penize za opravu a predal nefunkcni bufik? To ani reklamaci neuznali? V cem byl nakonec problem?
Diagnostikovali vadné vodní čerpadlo, opravdu bylo zaseklé, objednalo se nové. Bufík jakože fungoval, ale ve skutečnosti nefungoval správně. Když ho pak zkoušeli, nenahodil se. Byl zablokovaný.
Otevřeli jsme, zjistili, že je komplet mokrej od nafty a na dně 1cm nafty. Takže vadná tryska. Kompletně jsme vyčistili, vysušili, zkontrolovali svíčku, dali novou trysku, smazali chyby (příliš mnoho nepovedených startů) a nakopli. Pekelně to kouřilo, jak se vypalovala nafta, ale pak krásně bežel.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Ty pouťové efekty jsou prima.hajnej píše:Otevřeli jsme, zjistili, že je komplet mokrej od nafty a na dně 1cm nafty. ... Pekelně to kouřilo, jak se vypalovala nafta, ale pak krásně bežel.
První regulerní start bufíka (špatná byla vrtulka - spadla a současně se totál zdeformovala "miska" č. 10, viz schéma). Tryska vyjímečně OK, výměna žhavičky (patrně zbytečně).
Ale nakonec jsme včera taky dělali skvělou kouřovou clonu. Auto zaparkované čumákem z garáže, výfuk bufíka namířil kouř směrem dovnitř. Dům vypadal impozantně, jak se z něj pomalu hulilo, venku tma, zevnitř světlo. Byla by to kouzelná fotka.
Asi po 5 minutách už bylo dobře (bez kouře), bufík za cca. 30 minut dotopil na 96°C a pak se už bez kouřových efektů vypnul.
Takže další bufík opět po létech v provozu.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé