petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Poslední dobou jsem se u 940 trochu věnoval elektrice:
- nový startér (původní to vzdal po 493tkm)
- přepojené napájení stahování oken aby šlo i v první poloze klíčku
- expanzka s čidlem
- nainstalovaný palubní počítač UTCOMP-PRO - krom takových těch běžných věcí jako spotřeby a rychlosti, tam mám palivoměr pro LPG, směs, teplota vody, otáčky a až dojdou senzory, tak ještě teplota a tlak oleje, tlak v sání a EGT,
možnost logování, různé upozornění a moc a moc dalšího...
- nový startér (původní to vzdal po 493tkm)
- přepojené napájení stahování oken aby šlo i v první poloze klíčku
- expanzka s čidlem
- nainstalovaný palubní počítač UTCOMP-PRO - krom takových těch běžných věcí jako spotřeby a rychlosti, tam mám palivoměr pro LPG, směs, teplota vody, otáčky a až dojdou senzory, tak ještě teplota a tlak oleje, tlak v sání a EGT,
možnost logování, různé upozornění a moc a moc dalšího...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
petercz - 850R, 760GLE a 940
Ahoj
To vypadá dobře asi o tom začnu přemýšlet místo těch mejch budíků na sloupku (dráždí to na TK vždycky nadávaj jak to maj vyfotit aby to nebylo vidět)
A čidla ,který jsou v autě už standartně napojíš paralelně?
Jinak supr
To vypadá dobře asi o tom začnu přemýšlet místo těch mejch budíků na sloupku (dráždí to na TK vždycky nadávaj jak to maj vyfotit aby to nebylo vidět)
A čidla ,který jsou v autě už standartně napojíš paralelně?
Jinak supr
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Právě, nechtěl jsem mít na palubce x budíku, tohle vypadá skoro jako origo a oled displej v noci zbytečně nesvítí, ale přitom je dobře čitelný na slunci.
- signál od vstřiků je napojený od vstřiků, současně slouží i pro snímání otáček motoru (není to tak přesné, ale hall je u krabic hrozná citlivka)
- signál rychlosti z čidla na difu
- teplota vody je z čidla pro origo budík (malá nevýhoda, že má rozsah až od 30°C, takže pod ukazuje nesmysly)
- wideband z lineáního výstupu ze starého budíku (SLC free)
Další čidla se musí externě, dá se nakalibrovat jakékoliv se správným výstupem, já beru tyhle:
https://www.aliexpress.com/item/32707634964.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32957584085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32871523347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52ff4c4dacRYqI
https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
Pro EGT ještě převodník:
https://www.reveltronics.com/en/products/egt-k-thermocouple-amplifier-type-k-0-5v
- signál od vstřiků je napojený od vstřiků, současně slouží i pro snímání otáček motoru (není to tak přesné, ale hall je u krabic hrozná citlivka)
- signál rychlosti z čidla na difu
- teplota vody je z čidla pro origo budík (malá nevýhoda, že má rozsah až od 30°C, takže pod ukazuje nesmysly)
- wideband z lineáního výstupu ze starého budíku (SLC free)
Další čidla se musí externě, dá se nakalibrovat jakékoliv se správným výstupem, já beru tyhle:
https://www.aliexpress.com/item/32707634964.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32957584085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32871523347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52ff4c4dacRYqI
https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
Pro EGT ještě převodník:
https://www.reveltronics.com/en/products/egt-k-thermocouple-amplifier-type-k-0-5v
Naposledy upravil(a) peter cz dne 20 říj 2020 17:57, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
petercz - 850R, 760GLE a 940
Díky za info a tipy půjdu do toho zatím nevím kdy ,ale líbí se mi to.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Dodělal jsem zbylá čidla, na tlak oleje ještě budu muset vyměnit, jelikož za tepla ukazuje blbosti, ale jinak už to víceméně skoro všechno funguje (krom egt, to dodělám až budu rejpat něco kolem svodů).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12453
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
petercz - 850R, 760GLE a 940
Tohle je pěkný, až budu velkej, chtěl bych to taky
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE a 940
Do 940 přibyly reproduktory do plata - originální se mi tam nevejdou kvůli lpg nádrži, takže jsem použil HT-259 z 850, které mají vyvýšený kryt
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
petercz - 850R, 760GLE a 940
Petře, jak jinak než, že ukazuješ směr jak to má vypadat. Za mě +1 , hlavně ten palubní PC
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 3265
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplice
petercz - 850R, 760GLE a 940
Palubní PC je super! To asi potřebuju.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
940 - do předních ramen jsem dal PU uložení od Strongflexu. Předek je teď znatelně jistější, předtím se v zatáčkách trochu žvejkal, ale původní silentbloky přitom na pohled vypadaly ok. Překvapivě jsem nezaznamenal nějakou změnu komfortu, asi je naházím i na stabilizátor.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12453
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Hele a ty ufa na ramenou už máš od Martina, nebo něco jinýho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Jj ufa už jsou z dřívějška PU od Martina.
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Do 940 jsem ještě nainstaloval termočlánek na měření teploty výfukových plynu (EGT). Pokud by to někoho zajímalo, volnoběh se pohybuje kolem 400°C, běžná jízda nějakých 600-700°C a rychlejší jízda po dálnici kolem 800°C, na benzín mám teplotu o nějakých 30°C vyšší než na lpg.
Dál mám po několika pokusech funkční dvoustupňovou regulaci na tlak turba (přepínání tlačítkem na palubce), nízký tlak mam nastavený na to co zvládne lpg a vyšší tlak zatim nestíhá spojka
Dál mám po několika pokusech funkční dvoustupňovou regulaci na tlak turba (přepínání tlačítkem na palubce), nízký tlak mam nastavený na to co zvládne lpg a vyšší tlak zatim nestíhá spojka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5426
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Ty teploty platí jen pro benzin, nebo u nafty + - stejný?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
U nafty budou nižší...
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Pekny realny udaj, ktory dokazuje, ze zmes LPG NEhori teplejsie, ako benzin. Samozrejme, ak je dobre nastavena.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
850 loni dostala nový podvozek s Eibach pružinama (niva off), vzadu 10mm podložky, křídlo, opravené nárazníky a nějaké další drobnosti, zrenovovaná kola v origo odstínu 932, 2.5" výfuk od Ferrity + koncovku v origo vzhledu a letos jsem dodělal 3" downpipe se 100cpi katem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7905
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Vypadá to skvěle!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 3193
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Asi tu bude trochu hlučnější, ne?
Nerezonuje to do kastle?
Nerezonuje to do kastle?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Hlučné jako takové to zas tak není, problém s rezonancí/duněním mezi 2000-2500ot. byl spíš u kombinace origo dp bez katu + 2,5" zadek. S 3" dp s katem je to znatelně lepší, ale stejně možná ještě doplním rezonátor.
https://www.performancetrucks.net/forums/gm-engine-exhaust-performance-21/how-build-exhaust-resonator-tube-eliminate-drone-489463/page6/
https://www.performancetrucks.net/forums/gm-engine-exhaust-performance-21/how-build-exhaust-resonator-tube-eliminate-drone-489463/page6/
-
Offline
- Příspěvky: 3193
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Ja daval resonator AERO Turbine 2525XL na V70 T5R, mel asi 65cm na delku, ale byl dost baňatej a tak-tak se vesel do stredoveho tunelu, pak byl i nejnizsim mistem na podvozku, parkrat jsem jej na pricnem zlomu strejchnul - napr. najezd na zahradu z ulice na chalupe. Fakt je ze tyhle dunive rezonance mezi 2000-2500 jsem mel velmi podobne se Simonsem a rezonator to pak znatelne vylepsil.
Dalsim faktem je, ze uplne stejny Simons vyfuk mam na C70 T5 ale je to 2.0 litr a zadne rezonance se nekonaji.
Asi rezonuje jenom 2,3 T5.
Dalsim faktem je, ze uplne stejny Simons vyfuk mam na C70 T5 ale je to 2.0 litr a zadne rezonance se nekonaji.
Asi rezonuje jenom 2,3 T5.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1321
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Krasavec !!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 2151
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Letos jsem toho na 940 udělal trochu víc než bylo v plánu. Na jaře jsem začal novou spojkou - přítlačný talíř Sachs performance 883082 999763 + lamela přeobložená HDS57 (Renovak). A když už byla převodovka venku, preventivně jsem zavařil doraz 3. rychlosti.
V létě se pak naskytla koupě zadní nápravy z 960 a tak jsem se pustil do výměny multilinku za původní pevnou.
Vše jsem rozebral, vyčistil, natřel, vyměnil dva silentbloky, které byly špatné, zrepasoval brzdy, vyměnil převod diferenciálu za 3.31 a spoustu dalších drobností kolem jako upravit výfuk a podobně...
Krom mnohem lepších jízdních vlastností je také multilink o fous širší (odhadem tak 2cm na každou stranu).
No a poslední servis byl nyní výměna tekoucího chladiče, opět přetěsnění vodní pumpy a rovnou jsem dal i novou expanzku (Mahle CRT 27 000S - s plovákem), protože stará začínala rosit z mikroprasklinek.
V létě se pak naskytla koupě zadní nápravy z 960 a tak jsem se pustil do výměny multilinku za původní pevnou.
Vše jsem rozebral, vyčistil, natřel, vyměnil dva silentbloky, které byly špatné, zrepasoval brzdy, vyměnil převod diferenciálu za 3.31 a spoustu dalších drobností kolem jako upravit výfuk a podobně...
Krom mnohem lepších jízdních vlastností je také multilink o fous širší (odhadem tak 2cm na každou stranu).
No a poslední servis byl nyní výměna tekoucího chladiče, opět přetěsnění vodní pumpy a rovnou jsem dal i novou expanzku (Mahle CRT 27 000S - s plovákem), protože stará začínala rosit z mikroprasklinek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7905
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Tomu říkám dokonalá péče!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 3193
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
petercz - 850R, 760GLE, 940 a další
Neda tomu ubohymu autu chvili klid, furt se v tom bude hrabat.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Oja