petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od peter cz »

Poslední dobou jsem se u 940 trochu věnoval elektrice:
- nový startér (původní to vzdal po 493tkm)
- přepojené napájení stahování oken aby šlo i v první poloze klíčku
- expanzka s čidlem
- nainstalovaný palubní počítač UTCOMP-PRO - krom takových těch běžných věcí jako spotřeby a rychlosti, tam mám palivoměr pro LPG, směs, teplota vody, otáčky a až dojdou senzory, tak ještě teplota a tlak oleje, tlak v sání a EGT,
možnost logování, různé upozornění a moc a moc dalšího...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj
To vypadá dobře asi o tom začnu přemýšlet místo těch mejch budíků na sloupku (dráždí to na TK vždycky nadávaj jak to maj vyfotit aby to nebylo vidět)
A čidla ,který jsou v autě už standartně napojíš paralelně?
Jinak supr :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od peter cz »

Právě, nechtěl jsem mít na palubce x budíku, tohle vypadá skoro jako origo a oled displej v noci zbytečně nesvítí, ale přitom je dobře čitelný na slunci.
- signál od vstřiků je napojený od vstřiků, současně slouží i pro snímání otáček motoru (není to tak přesné, ale hall je u krabic hrozná citlivka)
- signál rychlosti z čidla na difu
- teplota vody je z čidla pro origo budík (malá nevýhoda, že má rozsah až od 30°C, takže pod ukazuje nesmysly)
- wideband z lineáního výstupu ze starého budíku (SLC free)
Další čidla se musí externě, dá se nakalibrovat jakékoliv se správným výstupem, já beru tyhle:
https://www.aliexpress.com/item/32707634964.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32957584085.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
https://www.aliexpress.com/item/32871523347.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.52ff4c4dacRYqI
https://www.aliexpress.com/item/32956301877.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4c774c4dAAsBjo
Pro EGT ještě převodník:
https://www.reveltronics.com/en/products/egt-k-thermocouple-amplifier-type-k-0-5v
Naposledy upravil(a) peter cz dne 20 říj 2020 17:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1819
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Díky za info a tipy půjdu do toho zatím nevím kdy ,ale líbí se mi to.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od peter cz »

Dodělal jsem zbylá čidla, na tlak oleje ještě budu muset vyměnit, jelikož za tepla ukazuje blbosti, ale jinak už to víceméně skoro všechno funguje (krom egt, to dodělám až budu rejpat něco kolem svodů).

IMG_20201021_1511556.jpg
IMG_20201017_1218038.jpg
IMG_20201020_1519555.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12092
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od Urvanej »

Tohle je pěkný, až budu velkej, chtěl bych to taky :-) :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od peter cz »

Do 940 přibyly reproduktory do plata - originální se mi tam nevejdou kvůli lpg nádrži, takže jsem použil HT-259 z 850, které mají vyvýšený kryt :-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od LUBOŠ »

Petře, jak jinak než, že ukazuješ směr jak to má vypadat. Za mě +1 , hlavně ten palubní PC
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3204
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplice

petercz - 850R, 760GLE a 940

Příspěvek od Basstl »

Palubní PC je super! To asi potřebuju. :good:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

940 - do předních ramen jsem dal PU uložení od Strongflexu. Předek je teď znatelně jistější, předtím se v zatáčkách trochu žvejkal, ale původní silentbloky přitom na pohled vypadaly ok. Překvapivě jsem nezaznamenal nějakou změnu komfortu, asi je naházím i na stabilizátor.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12092
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od Urvanej »

Hele a ty ufa na ramenou už máš od Martina, nebo něco jinýho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Jj ufa už jsou z dřívějška PU od Martina.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Do 940 jsem ještě nainstaloval termočlánek na měření teploty výfukových plynu (EGT). Pokud by to někoho zajímalo, volnoběh se pohybuje kolem 400°C, běžná jízda nějakých 600-700°C a rychlejší jízda po dálnici kolem 800°C, na benzín mám teplotu o nějakých 30°C vyšší než na lpg.

IMG_20210308_1449245.jpg


Dál mám po několika pokusech funkční dvoustupňovou regulaci na tlak turba (přepínání tlačítkem na palubce), nízký tlak mam nastavený na to co zvládne lpg a vyšší tlak zatim nestíhá spojka :D

IMG_20201231_1540331.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4876
Registrován: 5 roků 3 měsíce
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od PetrXC70 »

Ty teploty platí jen pro benzin, nebo u nafty + - stejný?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

U nafty budou nižší...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

berzerker
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 411
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: sk- trnava

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od berzerker »

Pekny realny udaj, ktory dokazuje, ze zmes LPG NEhori teplejsie, ako benzin. Samozrejme, ak je dobre nastavena.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

850 loni dostala nový podvozek s Eibach pružinama (niva off), vzadu 10mm podložky, křídlo, opravené nárazníky a nějaké další drobnosti, zrenovovaná kola v origo odstínu 932, 2.5" výfuk od Ferrity + koncovku v origo vzhledu a letos jsem dodělal 3" downpipe se 100cpi katem.

IMG_20210426_1927420.jpg
IMG_20210404_1224151.jpg
IMG_20200910_1714006_copy_676x1014.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 7592
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od Petr Marek »

Vypadá to skvěle! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3217
Registrován: 16 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od doktor »

Asi tu bude trochu hlučnější, ne?
Nerezonuje to do kastle?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Hlučné jako takové to zas tak není, problém s rezonancí/duněním mezi 2000-2500ot. byl spíš u kombinace origo dp bez katu + 2,5" zadek. S 3" dp s katem je to znatelně lepší, ale stejně možná ještě doplním rezonátor.
https://www.performancetrucks.net/forums/gm-engine-exhaust-performance-21/how-build-exhaust-resonator-tube-eliminate-drone-489463/page6/
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3217
Registrován: 16 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od doktor »

Ja daval resonator AERO Turbine 2525XL na V70 T5R, mel asi 65cm na delku, ale byl dost baňatej a tak-tak se vesel do stredoveho tunelu, pak byl i nejnizsim mistem na podvozku, parkrat jsem jej na pricnem zlomu strejchnul - napr. najezd na zahradu z ulice na chalupe. Fakt je ze tyhle dunive rezonance mezi 2000-2500 jsem mel velmi podobne se Simonsem a rezonator to pak znatelne vylepsil.

Dalsim faktem je, ze uplne stejny Simons vyfuk mam na C70 T5 ale je to 2.0 litr a zadne rezonance se nekonaji.

Asi rezonuje jenom 2,3 T5.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1300
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od S60 GOLD »

Krasavec !!!
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od peter cz »

Letos jsem toho na 940 udělal trochu víc než bylo v plánu. Na jaře jsem začal novou spojkou - přítlačný talíř Sachs performance 883082 999763 + lamela přeobložená HDS57 (Renovak). A když už byla převodovka venku, preventivně jsem zavařil doraz 3. rychlosti.

IMG_20210520_1816407.jpg
IMG_20210429_1957160.jpg


V létě se pak naskytla koupě zadní nápravy z 960 a tak jsem se pustil do výměny multilinku za původní pevnou.

IMG_20210926_1648449.jpg
IMG_20210701_1005557.jpg

Vše jsem rozebral, vyčistil, natřel, vyměnil dva silentbloky, které byly špatné, zrepasoval brzdy, vyměnil převod diferenciálu za 3.31 a spoustu dalších drobností kolem jako upravit výfuk a podobně...

IMG_20210927_1641359.jpg
IMG_20211013_1603580.jpg
IMG_20210815_1827304.jpg
IMG_20211018_1208535.jpg
IMG_20211015_2038237.jpg
IMG_20211025_1919346.jpg

Krom mnohem lepších jízdních vlastností je také multilink o fous širší (odhadem tak 2cm na každou stranu).

IMG_20211207_1351542.jpg


No a poslední servis byl nyní výměna tekoucího chladiče, opět přetěsnění vodní pumpy a rovnou jsem dal i novou expanzku (Mahle CRT 27 000S - s plovákem), protože stará začínala rosit z mikroprasklinek.

IMG_20211210_1035228.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 7592
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od Petr Marek »

Tomu říkám dokonalá péče! :good:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3217
Registrován: 16 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

petercz - 850R, 760GLE, 940 a další

Příspěvek od doktor »

Neda tomu ubohymu autu chvili klid, furt se v tom bude hrabat. :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé