
A srovnani predtim vs potom.
Pokud kotouče budou drážkované,nebo nedrážkované,tak na brzdném účinku nemáš šanci nic poznat.Když na brzdy šlápneš,oboje dostaneš do fáze,kde tě začne omezovat adheze pneumatik.pro 98% uživatelů jsou drážkované,nebo perforované kotouče zbytečnost.Pokud nejezdíš téměř závodním stylem,nepoznáš rozdíl,protože jediné,v čem budou drážkované kotouče proti nedrážkovaným rozdílné,bude hranice fadingu.ttoommaasseekk píše:Pocit.![]()
A srovnani predtim vs potom.
Kdysi to bylo pouze výpočty ze zrychlení apod,když jsem později nechal výkon měřit na brzdě bylo to 181kW takže o moc jsem se nespletl.dali píše:Martine to je asi podobný jako kdyby někoho zajímalo na čem máš změřených těch 184kW na tvojí sedmě, nebo aspoň jakým způsobem si právě k tomu číslu došel
Tak jestli to máš změřený na brzdě tak to vypovídací hodnotu má. Já si jen pamatuju jak si u nějakýho auta který snad možná bylo na prodej psal, že v porovnání s autem který mělo prokazatelných 180kW to popisovaný jelo líp. Což je sice dobrý pro tvoje srovnání, ale nikomu dalšímu to nicmoc neřekne, takže hodně podobný jako když někdo řekne, že auto teď brzdí skvělemartinopel píše:Kdysi to bylo pouze výpočty ze zrychlení apod,když jsem později nechal výkon měřit na brzdě bylo to 181kW takže o moc jsem se nespletl.dali píše:Martine to je asi podobný jako kdyby někoho zajímalo na čem máš změřených těch 184kW na tvojí sedmě, nebo aspoň jakým způsobem si právě k tomu číslu došel
WHP jsou údajně ještě vágnější než výkon na setrváku měřený na kolech. Přesně jak píšeš, při každým kvaltu změříš jiný whp. Co si třeba nedokážu já představit je jakým způsobem a s jakou odchylkou se dá na válcích změřit auto v automatuUrvanej píše:OT: existuje nějaká metoda jak spolehlivě změřit výkon motoru, aniž by musel ven z auta? Většinou to měří na zadních kolech tak, že odhadnou ztráty převodovky v rozmezí 8-14%, a hurá, máme numero na machrování. NEchápu, proč se většinou neuvádí WHP, čili výkon na kolech, to má vypovídající hodnotu. Není to třeba tim, že ty ztráty jsou na každej kvalt jiný??? Potom ale jak je určí, aby to bylo opravdu košer?
Nějak mi uniká smysl takový akceUrvanej píše:BTW neznáte nějakou firmu, co umí ladit ECU, případně dělá svoje řízení a odlaďuje to přímo na motoru?
Kompletní naladění motoru ti udělá třebas ProDrive.Urvanej píše:No já to zmiňoval hlavně kvůli tomu, že nejlíp se ladí motor když je venku, pokud například je to nějaká stavba, tak na stojanu můžeš hnedka ověřit jakej má která část vliv na průběhy. Dostat to na silnici je věc druhá, nejdřív musí dobře chodit motor, aby člověk věděl co má dělat dál.
BTW neznáte nějakou firmu, co umí ladit ECU, případně dělá svoje řízení a odlaďuje to přímo na motoru? Čiptuner už je u mě skoro invektivum
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé