Má to jen jeden háček, že nikdo z běžných lidí nezná ten algoritmus, podle kterého se to celé řídí. U toho co mám já (3.gen) stačí při jízdě do zasněženého kopce ubrat plyn a haldex se odpojuje. Při dalším přidání opět musí dojít k tomu prokluzu, aby se zadek zase připojil. Prostě ztráta trakce a štosy do kardanu.
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Přesně tak
Má to jen jeden háček, že nikdo z běžných lidí nezná ten algoritmus, podle kterého se to celé řídí. U toho co mám já (3.gen) stačí při jízdě do zasněženého kopce ubrat plyn a haldex se odpojuje. Při dalším přidání opět musí dojít k tomu prokluzu, aby se zadek zase připojil. Prostě ztráta trakce a štosy do kardanu.
Má to jen jeden háček, že nikdo z běžných lidí nezná ten algoritmus, podle kterého se to celé řídí. U toho co mám já (3.gen) stačí při jízdě do zasněženého kopce ubrat plyn a haldex se odpojuje. Při dalším přidání opět musí dojít k tomu prokluzu, aby se zadek zase připojil. Prostě ztráta trakce a štosy do kardanu.
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Ostravsko
- Vůz: S80
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj,
sháním volvo S80 jak jsem tady psal včera.
Mám dva favority
1. Rok 2007 s motorem 2,4 D5136kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
2. Rok 2011 s motorem 2,0 D3 120kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
Chci se zeptat, zda je možné u jednoho či druhého motoru udělat nějakou zásadní chybu nebo se jedná o držáky s podobnou spolehlivostí.
Někde jsem četl, že ty staré D5 mají vstřiky bosch, které fungují ale nedočetl jsem se, zda u těch D3 taky bývá nějaký problém.
Díky
Marek
sháním volvo S80 jak jsem tady psal včera.
Mám dva favority
1. Rok 2007 s motorem 2,4 D5136kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
2. Rok 2011 s motorem 2,0 D3 120kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
Chci se zeptat, zda je možné u jednoho či druhého motoru udělat nějakou zásadní chybu nebo se jedná o držáky s podobnou spolehlivostí.
Někde jsem četl, že ty staré D5 mají vstřiky bosch, které fungují ale nedočetl jsem se, zda u těch D3 taky bývá nějaký problém.
Díky
Marek
-
Offline
- Příspěvky: 5852
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
2. je D4204T ? 4válec od fordu ? Zůstal bych u 5 válcových Volvo motoru.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
D5204T3Warcz píše:2. je D4204T ? 4válec od fordu ? Zůstal bych u 5 válcových Volvo motoru.
-
Offline
- Příspěvky: 5852
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
ajo sorry blbě hledám. tak to je taky 5vál.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ani u jednoho motoru neuděláš vysloveně chybu, tyhle D3 a D4 (a jednoturbové D5) jsou vesměs spolehlivé motory.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Ostravsko
- Vůz: S80
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A je tady někdo, kdo je z okolí Budějovic a jel by se se mnou na auto podívat. Samozřejmě ne zadarmo.
-
Offline
- Příspěvky: 6018
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Passport5 - Tabor, tak ho zkus
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravim, mate nekdo zkušenost kde koupit tento gril.
https://www.swedespeed.com/threads/2016-v60-polestar-build-thread-oscar-ii-vehicle.508993/
https://www.swedespeed.com/threads/2016-v60-polestar-build-thread-oscar-ii-vehicle.508993/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 462
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
eBay, allegro.pl, vrakáč (AV nebo třeba Čížek), případně autorizák (31425492).
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Žena bude moc ráda za vyhrivany volant a nez. topení. Takže volba padá na první kus.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 10 měsíců
- Bydliště: Benatky nad Jizerou
- Vůz: hledám XC90
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak V60 doma, nakonec zvítězil rozum nad srdcem a je to T5, roční záruka.... musím pochválit Volvo Čestlice co se týče přístupu a trpělivosti. Auto mám zatím krátce abych hlouběji hodnotil ale zatím se s tím jezdí příjemně....hrusaq píše: 20 pro 2021 09:50 Nosound - takže - Polestar paráda, ale servisní náklady jsou úplně jinde - Ohlins podvozek, přední čtyřpísty atd atd atd, takže zkrátka těch 360koní má k sobě z velký části jiný věci než klasická V60, a na to já nejsem, nemyslel jsem že to bude takový drámo, nicméně se mi na místě velice zalíbila - https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v60/157936971 - kterou zvažuju poměrně hodně:) Něco našlápnutýho bych rád taky, časem pro sebe, a to podle všeho nebude Volvo..
-
Offline
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Proč už někdo nekoupil tuhle V8?
Cena je stejná jako před covidem, tzn teď hodně slušná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146904629/volvo-s80-v8.php
Cena je stejná jako před covidem, tzn teď hodně slušná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146904629/volvo-s80-v8.php
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Díly na prodej: https://auto.bazos.cz/inzerat/209440688/dily-na-volvo-s80-v60-zrcatka-pricniky.php
-
Offline
- Příspěvky: 716
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Taky nevím. Prodává ji místní Davidian.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 63
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 MY2012 2,4D 158kw
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Protože nemá ventilovaná sedadla 
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím, poradíte prosím jestli si můžu vyměnit olej sám u V60 2017 polestar? Na palubce je ukazatel oleje vypnutý a v motoru není měrka hladiny oleje.
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ukazateel asi vypnuty nebude len to musis kontrolovat pri nezapnutom motore to znamena podrzat start bez brzdy. Odporucam precitat cely manual k autu dozvies sa vela.
-
Offline
- Příspěvky: 138
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 III D3 110kw MY2016
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ano, v manuálu je el. měrka poměrně dobře popsána. Aby ti ukázala, tak musíš mít pouze zapnutou elektriku bez nastartování a pár dalších podmínek (sklon na kterém auto stojí, čas od vypnutí motoru).
Výměna je stejná jako kdekoli jinde, akorát tak trochu musíš buď věřit měrce nebo přes nějakou OBD BT diagnostiku zjistit mm dle elektronické měrky (přesný údaj také nevím a myslím že nová online ViDA už také neukazuje, pouze jestli je olej OK nebo málo/moc). Takže si při výměně pohlídat kolik litrů oleje máš v motoru mít a kolik si vypustil/nalil...
Výměna je stejná jako kdekoli jinde, akorát tak trochu musíš buď věřit měrce nebo přes nějakou OBD BT diagnostiku zjistit mm dle elektronické měrky (přesný údaj také nevím a myslím že nová online ViDA už také neukazuje, pouze jestli je olej OK nebo málo/moc). Takže si při výměně pohlídat kolik litrů oleje máš v motoru mít a kolik si vypustil/nalil...
-
Offline
- Příspěvky: 6018
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Koukam Beroun, to jsi kousek ode me. Jeste potrebujes klic na filtr, jo a napln by mela byt presne 5,2L.kolemman píše: 17 bře 2022 13:01 Zdravím, poradíte prosím jestli si můžu vyměnit olej sám u V60 2017 polestar? Na palubce je ukazatel oleje vypnutý a v motoru není měrka hladiny oleje.
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Když jsem se o ni před 2 roky zajímal já (to byla ještě za 298K) tak už nájezd byl lehce pod 300 tis. To byl hlavní důvod proč jsem do ní nešel, Dávat 300tis za auto co má skoro 300 tis na hrbu, ikdyž vím, je to jen číslo na tachometru...Tarkin píše: 15 úno 2022 15:25 Proč už někdo nekoupil tuhle V8?
Cena je stejná jako před covidem, tzn teď hodně slušná.
https://auto.bazos.cz/inzerat/146904629/volvo-s80-v8.php
Jinak tam nic moc špatného nebylo, co si matně vzpomínám tak prasklý vlnovec, nějaké klepání vzadu na straně spolujezdce, promáčklý zadní nárazník.
To vše jsou věci co by se daly vyřešit. Převodovka byla myslím měněná. Dále také chladič, servo a přetěsněné víko motoru (nevím z jakého důvodu, snad nebyl problém s LPG).
Jak padlo výše tak mi by vadilo, zvlášť na černé kůži, že nejsou odvětrávané sesle. Dále bych měl u takového auta trošku respekt z tažného (nikdo neví jak moc se s ním tahalo), zvlášť při tom nájezdu.
Takhle z fotek vypadá pěkně, naživo jsem neviděl.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Moc děkuji za rady. 
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 5 roků 9 měsíců
- Bydliště: Lukov u Zlína
- Vůz: V70II 2,4 D5 120 kW 2002
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Uvažuju o V70 D5 120kW v manuálu a vyskočilo na mne tohle. Je možné, že by v ročníku 2008 byl D5 120, pokud ano, jak moc se liší od D5 120kW z 2003? S tím mám dlouhodobě výbornou zkušenost. Díky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 462
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
SW podladěná verze 136 kW. Oproti staré D5 má vířivé klapky, DPF a ještě pár drobností, které tu už určitě mnohokrát zazněly…
https://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Technical.pdf
https://www.volvoclub.org.uk/tech/NewCarFeatures2006-Technical.pdf
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nížkovice
- Vůz: V70 III T6 AWD 12', 224 kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj, tak zase prosím o radu. Chtěl bych XC70, případně i V70, určitě benzín + AT. Aktuálně jsou k dispozici 2 kousky. V70 je na T6R, XC70 bazoš. Prodávají nabízí i zde, ale registroval se jen kvůli prodeji.
https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-t6-awd-inscription_i368
https://auto.bazos.cz/inzerat/149959459/prodam-volvo-xc70-t6-awd-a-summum.php
Prosím o radu, které si vybrat. Jednu chvíli si říkám stáří auta + nájezd + prodává to Volvo-servis, tak by V70 snad byla tak trochu sázka na jistotu. No a po chvíli u mě vítězí cena + to že by bylo XC. Obě auta jsou v nabídce už cca měsíc.
Co mě zaráží u V70 - sedadla vypadají jako ventilovaná, ale nevidím tlačítka, ani v popisu není ventilace zmíněna. Nebo takto vypadají i sedadla bez ventilace? Fotky bouraného stavu T6R nemá, byla měněna palubka, sklo, maska chladiče, komplet chladiče, nárazník, nevím jestli i kapota.
XC70 - jezdí v ČR 3 roky, a najelo 20tkm, takže mamataxi, prý jízdy do 50km.
Je mi jasné, že hlavní je stejně stav, a ne věk nebo výbava. I tak prosím o názory, fakt nevím pro co se rozhodnout (a třeba změním názor při prohlídce).
Díky
https://www.t6r.cz/cs/volvo-bazar/volvo-v70-t6-awd-inscription_i368
https://auto.bazos.cz/inzerat/149959459/prodam-volvo-xc70-t6-awd-a-summum.php
Prosím o radu, které si vybrat. Jednu chvíli si říkám stáří auta + nájezd + prodává to Volvo-servis, tak by V70 snad byla tak trochu sázka na jistotu. No a po chvíli u mě vítězí cena + to že by bylo XC. Obě auta jsou v nabídce už cca měsíc.
Co mě zaráží u V70 - sedadla vypadají jako ventilovaná, ale nevidím tlačítka, ani v popisu není ventilace zmíněna. Nebo takto vypadají i sedadla bez ventilace? Fotky bouraného stavu T6R nemá, byla měněna palubka, sklo, maska chladiče, komplet chladiče, nárazník, nevím jestli i kapota.
XC70 - jezdí v ČR 3 roky, a najelo 20tkm, takže mamataxi, prý jízdy do 50km.
Je mi jasné, že hlavní je stejně stav, a ne věk nebo výbava. I tak prosím o názory, fakt nevím pro co se rozhodnout (a třeba změním názor při prohlídce).
Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 462
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Korejský toustovač
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
U té novější T6 je menší pravděpodobnost, že bude žrát olej. Případně pokud by to nastalo, tak věřím, že se servisem, se to bude lépe řešit než se soukromníkem.
V70 má jenom perforované sedačky, pokud by měla ventilaci, bude nad tlačítkem pro výhřev tlačítko pro ventilaci.
V70 má jenom perforované sedačky, pokud by měla ventilaci, bude nad tlačítkem pro výhřev tlačítko pro ventilaci.
_________________
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022
Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation
Je:
KIA EV6 AWD GT-LINE MY2022Bylo:
S60 T5 MY2004
S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered OptimisationKdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

