No případně trochu na hulváta, vzít taverzu vyvrtat do ní dva otvory na nasazení na ty kulatý tyče/trubky a podobně rozšířit podvozek a taky by byl dvousloupový zvedák
jaký hever do dílny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
jaký hever do dílny
No tady je ale zadání " jaký hever " a ne zvedák. Navíc často stačí přizvednout jednu nápravu a na to by stačily dva. Jináč ano poctivej dvousloupovej zvedák to nenahradí.
No případně trochu na hulváta, vzít taverzu vyvrtat do ní dva otvory na nasazení na ty kulatý tyče/trubky a podobně rozšířit podvozek a taky by byl dvousloupový zvedák
No případně trochu na hulváta, vzít taverzu vyvrtat do ní dva otvory na nasazení na ty kulatý tyče/trubky a podobně rozšířit podvozek a taky by byl dvousloupový zvedák
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 2557
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
jaký hever do dílny
Tak včíra poprvé vyzkoušen tenhle vzducháč. Nemám ponětí jak jsem bez toho mohl žít. Zvednutí během sekundy a v kombinaci rázovým utahovákem...fakt fofr.
Tak snad chvíli vydrží...
Tak snad chvíli vydrží...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2115
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
jaký hever do dílny
Měl jsem možnost nějakej podobnej samodomo vyzkoušet. Je to super. Jak píšeš, s rázákem je výměna kol jak ve formuli. 
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
jaký hever do dílny
jak vysoko to zvedne?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13251
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jaký hever do dílny
Kdyby to bylo jen o tej výměně, ale já si u toho dycky udělám kontrolu brzd, hadic a silentbloků... takže jesi to zvedám o 30s dýl mi netrápí. 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 461
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
jaký hever do dílny
Pánove nejaké doporučenie na hever pre xc90? Mám lidlácky, ktorý mi stačí na obyč auta. Ale s ním neodlepím ani koleso od zeme na xc90.
Aktuálne netuším koľko potrebujem zdvih, aby bolo možné vymeniť koleso.
Aktuálne netuším koľko potrebujem zdvih, aby bolo možné vymeniť koleso.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 2557
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
jaký hever do dílny
Bral jsem ho tajdlenc (jsou tam i specifika):
https://www.sbazar.cz/mirekjedlicka/detail/95783832-zvedak-do-35t-vzduchovy-pneumaticky
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13251
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jaký hever do dílny
XC jde zvednout klasickou 2t panenkou z lidlu 
Malej hever jsem si podkládal a taky to šlo. Teď mam velkej a neřešim.
Malej hever jsem si podkládal a taky to šlo. Teď mam velkej a neřešim.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 461
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003
jaký hever do dílny
Vyznie to blbo, ale nemám nič na podloženie. Aspoň nič také, aby som si bol istý, že ten hever nepopojede. Takže hľadám niečo čo to zdvihne do výšky bez podloženia.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
jaký hever do dílny
ja se rozhoduji mezi těmito
https://www.fajneceny.cz/agd-forcekraft-hydraulicky-nizkoprofilovy-zvedak--hever--3t-s-pojezdem-nosic-3t-sn2430-2ks/
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-grh-2-5-510-l-gude/?gclid=CjwKCAjwloCSBhAeEiwA3hVo_Y_OFpsi5a8fqFQ8x40TUGhXvbJPnLcDrFkWxDzOIu5vmUIDMF6j5xoC2X4QAvD_BwE
https://www.fajneceny.cz/agd-forcekraft-hydraulicky-nizkoprofilovy-zvedak--hever--3t-s-pojezdem-nosic-3t-sn2430-2ks/
https://www.hobynaradi.cz/pojizdny-hydraulicky-zvedak-grh-2-5-510-l-gude/?gclid=CjwKCAjwloCSBhAeEiwA3hVo_Y_OFpsi5a8fqFQ8x40TUGhXvbJPnLcDrFkWxDzOIu5vmUIDMF6j5xoC2X4QAvD_BwE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2554
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
jaký hever do dílny
Ty zvedaky jsou podle me od identickeho vyrobce.
Na Gude ale je servisni zastoupeni a daji se koupit dily
Na Gude ale je servisni zastoupeni a daji se koupit dily
-
Offline
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
jaký hever do dílny
Nezkoušel jste někdo tohle? Jen na takové to domácí žvíkáníčko by to za ty peníze nemuselo být úplně k zahození (čím jsem starší, tím jsem línější). 
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13251
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jaký hever do dílny
Chyběl by mi tam ten cit, ale asi proč ne... Jen bacha, ta základna je fakt maličká, takže jedině na betonu/asfatlu a v rovině.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2296
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
jaký hever do dílny
Já se k podobným občas dostanu za lepší peníz, ale bojím se že když měch praskne tak auto padne než mrkneš a tak mám raději hydrauliku. Chce to hned a pořádně podepřít kvalitní kozou.z-d-e-n-a píše: 16 dub 2022 11:18 Tak včíra poprvé vyzkoušen tenhle vzducháč. Nemám ponětí jak jsem bez toho mohl žít. Zvednutí během sekundy a v kombinaci rázovým utahovákem...fakt fofr.
Tak snad chvíli vydrží...
07340622-5FBA-4BA6-88A1-E1E91E81DB55.jpeg
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
jaký hever do dílny
Mam cca rok ten Gude a je fakt dobrej
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 736
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
jaký hever do dílny
Tak ono to má relativně malý zdvih (350mm), takže bych to u XC70 stejně dával na nějaký trámek nebo hodně silnou fošnu. Asi si nadělím k vánocůmUrvanej píše: 31 říj 2022 11:32 Chyběl by mi tam ten cit, ale asi proč ne... Jen bacha, ta základna je fakt maličká, takže jedině na betonu/asfatlu a v rovině.
Ještě pokukuji po měchu, ale při představě, že bych musel z dílničky ještě vytahovat kompresor, natáhnout prodlužku, zapojit hadici, tak asi fakt zvolím ten elektrický.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 819
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
jaký hever do dílny
a je potřeba tam mít ten motor? při přezouvání používám aku šroubovák/vrtačku a ten nůžkový hever s ní jde v pohodě točit. Nemusíš pak za sebou tahat kabel
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Trochu oživím téma. Nemá někdo zkušenost s tímto?
https://www.proteco-naradi.cz/auto-moto_c340741230428161/zvedaky_c340620971345045/zvedak-hydraulicky-3000kg-pojizdny-133-387mm_p93094
Původně jsem hledal na Allegru, ale našel jsem u Proteca: 3t, váha kolem 15 kg. Samozřejmě by byl lepší pořádný, ale bojuji s místem po stranách a potřebuji něco kompaktnějšího, ale nechci úplné bláto.
https://www.proteco-naradi.cz/auto-moto_c340741230428161/zvedaky_c340620971345045/zvedak-hydraulicky-3000kg-pojizdny-133-387mm_p93094
Původně jsem hledal na Allegru, ale našel jsem u Proteca: 3t, váha kolem 15 kg. Samozřejmě by byl lepší pořádný, ale bojuji s místem po stranách a potřebuji něco kompaktnějšího, ale nechci úplné bláto.
-
Offline
- Příspěvky: 199
- Registrován: 2 roky 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
jaký hever do dílny
Něco takového jsem používal. Na občasné zvednutí ok. Toto mám teď a podstatně lepší :https://www.aretacni-pripravky.cz/pojizdne-zvedaky-hevery/hydraulicky-nizkoprofilovy-zvedak--hever--2-5t-s-pojezdem--redats-ls-370--07-02-31/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13251
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
jaký hever do dílny
Ten malej sráček co u něj píšou 3t... ani náhodou, mam stejnej, jen červenej a píšou na něm 1,5t... musíš stát na rovině a auto se nesmí hnout, pak je OK. Neni tak stabilní jako ty 30kg těžký velký kluci. Porovnej si taky ty tyčky k heveru...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
jaký hever do dílny
me se definitivne zkroutil ten z lidlu, kolecka v haji. Byl jsem rozhodnutej pro Gude 510, ale to co daval ted Pata je snad uplne stejny jen cerveny a o 500 Kc levnejsi.
-
Offline
- Příspěvky: 1505
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
-
Offline
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
jaký hever do dílny
Používám už pár let toto https://www.ahprofi.cz/nizkoprofilovy-pojizdny-zvedak-2t-ta82001-product-26970, výhodou je že to je nízkoprofiláč (dostane se i pod auta co mi leží na zemi), plus je relativně kompaktní a přenositelný.
Je to takový něco mezi - o trochu lepší než Lidl style za 1k, ale samozřejmě na velký kluky nemá.
Na občasný přezutí auta podle mě cajk, pokud bys měl větší ambice, tak to podle mě chce ty velký a těžký (30kg) za 5k +
Je to takový něco mezi - o trochu lepší než Lidl style za 1k, ale samozřejmě na velký kluky nemá.
Na občasný přezutí auta podle mě cajk, pokud bys měl větší ambice, tak to podle mě chce ty velký a těžký (30kg) za 5k +
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
jaký hever do dílny
Kluci díky za zprávy a omlouvám se - nechodí mi upozornění na nové příspěvky
Mezitím jsem zvedák objednal a posílám zpět. Má to ohnuté kolečko a nechci to řešit. Hlavně jsem ho vybral proto, že měl mít přes 15.5 kg, ale má to necelých 12 kg. Dtto výška zdvihu neodpovídá. Navíc nejde do maxima, zkoušel jsem dle návodu odvzdušnit, ale nepomohlo. Musel bych ještě shánět olej.
Celkově není to úplně tragédie, materiály relativně (s ohledem na cenu) silné, ale ušetří i na matce a dají tam ségrovku a má to strašnou vůli atd. Prostě ne. Jak psal myslím Jirka87: koupíš levně, koupíš 2x
Díky za tipy, něco z toho vyberu
PS: to auto podepřený židlí - pecka
Celkově není to úplně tragédie, materiály relativně (s ohledem na cenu) silné, ale ušetří i na matce a dají tam ségrovku a má to strašnou vůli atd. Prostě ne. Jak psal myslím Jirka87: koupíš levně, koupíš 2x
Díky za tipy, něco z toho vyberu
PS: to auto podepřený židlí - pecka
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8401
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
jaký hever do dílny
Oživuji tento topic jednou starou reklamou:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé