TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Potvrzuji, takto mi zničili tlačítko na Supu při geometrii.
-
Online
- Příspěvky: 5965
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Kazdy s Vdash ti to vypne.shalibaba píše: 14 kvě 2021 09:01 Věřím, že to tak bude, i sám David Patočka navrhuje nejprve zkusit toto. Jen to k němu mám trochu z ruky, tak jsem to zatím neřešil.
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak to myslíš, že bych mohl i sám si NC do vdash koupit a nahrát?
-
Online
- Příspěvky: 5965
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jo.
Jen ted po zme jejich politiky uctů budes je muset pozadat o povoleni moznost toto delat.
Jinak nebudes mit tu spravnou ikonu........
Jen ted po zme jejich politiky uctů budes je muset pozadat o povoleni moznost toto delat.
Jinak nebudes mit tu spravnou ikonu........
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jen potvrdím, že převodovka se uklidnila.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Vypnutí funkce Neutral Control řeší problém při stání v kopci, kdy padne na semaforu zelená, pustíte brzdu a auto couvne kus dozadu a kopne.
Je to sice řešení tohoto problému, ale na úkor toho, že auto zase zůstává při zařazeném D neustále v tahu a nekomfort vibrací musíte omluvit.
Kopanec při řazení D a R je zase věc něčeho jiného, tam dochází k úniku tlaku uvnitř systému. To jsou ty teflonové kroužky, které výrobce v roce 2011
začal kombinovat s termoplastem, a takto to dopadlo.
SW a adaptace to částečně řeší, ale ne u všech převodovek. Záleží na velikosti úniku a opotřebení převodovky.
Asi bych to přirovnal prasklé hadici, omotané americkou páskou. Furt to teče, ale méně......tak víc otevřeme kohout a je to.
Funguje to, ale není to opravené.
A pokud má někdo zkreslené představy, tak tyto teflonové kroužky jsou uvnitř převodovky a je to oprava začínající na 27tis. czk
Je to sice řešení tohoto problému, ale na úkor toho, že auto zase zůstává při zařazeném D neustále v tahu a nekomfort vibrací musíte omluvit.
Kopanec při řazení D a R je zase věc něčeho jiného, tam dochází k úniku tlaku uvnitř systému. To jsou ty teflonové kroužky, které výrobce v roce 2011
začal kombinovat s termoplastem, a takto to dopadlo.
SW a adaptace to částečně řeší, ale ne u všech převodovek. Záleží na velikosti úniku a opotřebení převodovky.
Asi bych to přirovnal prasklé hadici, omotané americkou páskou. Furt to teče, ale méně......tak víc otevřeme kohout a je to.
Funguje to, ale není to opravené.
A pokud má někdo zkreslené představy, tak tyto teflonové kroužky jsou uvnitř převodovky a je to oprava začínající na 27tis. czk
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 2287
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Dobře vysvětleno - tedy to znamená že nás většina dřív či později navštíví Modřany.
Mě to dělá při zahřáté převodovce když několikrát přeřadím třeba při parkování - může to být projev tohoto problému?
Mě to dělá při zahřáté převodovce když několikrát přeřadím třeba při parkování - může to být projev tohoto problému?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
@Munga. Ano. Ano.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Každý to vidí jinak.
Někdo mi vozí ukázat svoje auto s pocitem, že mu to při řazení trochu připadá divné ......jako prokluz nebo co?
A ono tomu nic není, jen pán už žije v budoucím století bezestupňových převodů vodíkových vznášedel.
Naopak se často objevují lidé, kterým vůbec nevadí při zařazení "D" , že jim cvaknou zuby a krční obratle.
Takže komu to nevadí, tak nemusí nic opravovat

Někdo mi vozí ukázat svoje auto s pocitem, že mu to při řazení trochu připadá divné ......jako prokluz nebo co?
A ono tomu nic není, jen pán už žije v budoucím století bezestupňových převodů vodíkových vznášedel.
Naopak se často objevují lidé, kterým vůbec nevadí při zařazení "D" , že jim cvaknou zuby a krční obratle.
Takže komu to nevadí, tak nemusí nic opravovat



_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Jedna zajímavost ohledně automatu S80. Čekal jsem, že to zase začne kopat s vyššíma teplotama a furt nic. Ptám se ženy (ta s vozem jezdí více), jestli ji to kope, taky nic. No a Pája říká, že od doby, co se rozkopala na chvíli Višeň, si dává pozor aby opravdu stála a byla prodleva při řazení R a D. Žádný rychlý zbrklý přeřazování.
No kupodivu ….nechci to zakřiknout….zatím stále v pohodě.
No kupodivu ….nechci to zakřiknout….zatím stále v pohodě.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Já teda pozoruju velký kopanec při přeřazení z P na R, ale pouze pokud auto stojí předkem z kopce (mírnýho, takový co drží samotný P bez ruční brzdy). A možná ještě to vedro je faktor.
Následný přeřazení z R na D už je ok...
Máte to někdo taky tak?
Následný přeřazení z R na D už je ok...
Máte to někdo taky tak?
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
A mas vymeneny olej, udelany adaptace? Kolik se od toho najelo, kolik to ma najeto celkem?
EDIT: A jeste dodam, ze v tom "mirnym" uz mas idealne dat rucku... Brzda, Nko, rucka, pustit brzdu, brzda, Pcko.
Aneb pokud se auto samo hejbe, tak uz to neni rovina a je tam zbytecne pnuti na ten aretacni kolik.
EDIT: A jeste dodam, ze v tom "mirnym" uz mas idealne dat rucku... Brzda, Nko, rucka, pustit brzdu, brzda, Pcko.
Aneb pokud se auto samo hejbe, tak uz to neni rovina a je tam zbytecne pnuti na ten aretacni kolik.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zkus fakt hodně šlápnout na brzdu při řazení. Ono kolikrát jako kopanec se může jevit i pitomý vyřazení zámku převodovky, kterej zaskakuje v "P".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Taky se kloním k teorii Zajsofta - "zabržděné" auto visí na převodovce. Už se mi 2x stalo, že jsem auto v kopci neparkoval já a přesně tohle jsem pozoroval. Rána jak se odjistil ten kolík. Fuj.Zajsoft píše: 21 čer 2021 10:57
EDIT: A jeste dodam, ze v tom "mirnym" uz mas idealne dat rucku... Brzda, Nko, rucka, pustit brzdu, brzda, Pcko.
Aneb pokud se auto samo hejbe, tak uz to neni rovina a je tam zbytecne pnuti na ten aretacni kolik.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zajsofte, jsem rád, že nejsem sám, kdo takto parking praktikuje.Zajsoft píše: 21 čer 2021 10:57
EDIT: A jeste dodam, ze v tom "mirnym" uz mas idealne dat rucku... Brzda, Nko, rucka, pustit brzdu, brzda, Pcko.
Aneb pokud se auto samo hejbe, tak uz to neni rovina a je tam zbytecne pnuti na ten aretacni kolik.
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
taky to tak dělám, jezdím ale s P2
nestačí u P3 s el. ručkou zatáhnout ručku před tím než tam dám P ?
nestačí u P3 s el. ručkou zatáhnout ručku před tím než tam dám P ?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 3426
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Taky parkuji jako Zajsoft a obecně jako každý s citem pro techniku.
Bohužel už jsem se vezl jako spolujezdec s konstruktérem, který tam pere P před zastavením řka, že to na to musí být testováno.
Bohužel už jsem se vezl jako spolujezdec s konstruktérem, který tam pere P před zastavením řka, že to na to musí být testováno.
-
Online
- Příspěvky: 5965
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Pred domem mam uz vymackle 4 dulky, tak dam N, zhoupne se do dulku a pak P.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2242
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Tak ono vetsina lidi to neresi, pacz ani nema poneti co se tam deje, resp. ani nemaj potrebu nad tim premejslet a podle toho to pak vypada.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 5851
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Přesně!Jakub Svoboda píše: 21 čer 2021 15:42 Pred domem mam uz vymackle 4 dulky, tak dam N, zhoupne se do dulku a pak P.

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zajsoft: najeto 258k, olej před 24k, adaptace ne.
Každopádně díky za tip, zkusím praktikovat ten postup. Faktem je, že na pouhé P se auto vždy ještě docela zhouplo.
Holt zvyk z manuálu...ten kopec je tak mírný, že s manuálem by asi nikdo ručku nedával.
Každopádně díky za tip, zkusím praktikovat ten postup. Faktem je, že na pouhé P se auto vždy ještě docela zhouplo.
Holt zvyk z manuálu...ten kopec je tak mírný, že s manuálem by asi nikdo ručku nedával.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9999
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
S manuálem se v mírném kopci všechna váha opře do setrváku a pěkně stlačí ty pružiny v něm. To je taky špatně.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Kdo chce svoje auto používat tak, aby mu vydrželo co nejdéle, tak před každým zaparkováním nejdříve auto pověsí na ruční brzdu a teprve
potom na P, nebo zařazenou jedničku.
Ale to nikoho v dnešní době nezajímá, takže je to vlastně fuk.........auto je spotřební zboží, tak se prostě spotřebovává.
potom na P, nebo zařazenou jedničku.
Ale to nikoho v dnešní době nezajímá, takže je to vlastně fuk.........auto je spotřební zboží, tak se prostě spotřebovává.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
Zajsoft:
Olej měněný byl před nějakými 30tis., adaptace ne, a najeto je 258tis.
Je to ale irelevantní...jsem lama. Opravdu to chtělo dávat ručku. Přeřazení na R je pak téměř nepostřehnutelné.
Jediné, kdy nepozoruju rozdíl, je mezi postupem Tebou uváděným (brzda, Nko, ručka, puštění brzdy, brzda, Pčko) a zjednodušeným (brzda, ručka, Pčko). Možná opravdu u týhle elektronický parkovačky nedochází k "zakleknutí" do brzd jako u klasický, jak píše gigy? Je ale fakt, že kopeček je mírný, možná v prudším by rozdíl byl?
Každopádně díky moc.
Olej měněný byl před nějakými 30tis., adaptace ne, a najeto je 258tis.
Je to ale irelevantní...jsem lama. Opravdu to chtělo dávat ručku. Přeřazení na R je pak téměř nepostřehnutelné.
Jediné, kdy nepozoruju rozdíl, je mezi postupem Tebou uváděným (brzda, Nko, ručka, puštění brzdy, brzda, Pčko) a zjednodušeným (brzda, ručka, Pčko). Možná opravdu u týhle elektronický parkovačky nedochází k "zakleknutí" do brzd jako u klasický, jak píše gigy? Je ale fakt, že kopeček je mírný, možná v prudším by rozdíl byl?
Každopádně díky moc.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D
škoda že to takhle nedělají v T6R s auty zákazníkůDavid Patočka píše: 21 čer 2021 23:49 Kdo chce svoje auto používat tak, aby mu vydrželo co nejdéle, tak před každým zaparkováním nejdříve auto pověsí na ruční brzdu a teprve
potom na P, nebo zařazenou jedničku.
Ale to nikoho v dnešní době nezajímá, takže je to vlastně fuk.........auto je spotřební zboží, tak se prostě spotřebovává.
ale oni vlastně nechtěj, aby se ty auta lidem nesrali


_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé